Neen. Vanmiddag.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
pics
of heb je dat ding nog niet opgetuigd?
heb je wel een stevige, anders kun je de boom beter direkt neerleggenquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Neen. Vanmiddag.
Het wordt een dwama met die katten-gang hier. Ze doen alvast hun bandana's om en ze geven elkaar een *boks. Als die over de kamer ligt, zal ik een pic maken.
Ik wil een mr. Yummy.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:47 schreef sunny16947 het volgende:
Goede morgen allemaal. Na veel gezoek dit topic eindelijk gevonden.
hou jullie intussen haaks en tot ziens.
Kweenie. We gaan het meemaken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:00 schreef blomst het volgende:
[..]
heb je wel een stevige, anders kun je de boom beter direkt neerleggen
SHOquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, ik zie dat de verhuizing soepeltjes verlopen is. Wtf is SSS?
![]()
Oef, dat was even zoeken anders waar we nu zitten!quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, ik zie dat de verhuizing soepeltjes verlopen is. Wtf is SSS?
![]()
Twee flessen wijn.quote:
Omdat je snel in de lijst met topics kijkt naar een CBL topic, maar het is nu RLS. Vandaar. Denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:01 schreef Gert het volgende:
Ik snap dat "zoeken"-verhaal niet zo van sommigen. In het CBL-forum staat al een week een sticky-topic, met de nieuwe lokaties.
Ja, waar is die Duitse eigenlijk met haar handel? 9.00 uur, ik zat er helemaal klaar voor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:59 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.![]()
Wat een gedoe weer hier, vannacht.![]()
Gelukkig was ik er niet, als kerverse zwarte. Heb m'n tijd wel beter besteed: na twee weken niet roken ineens midden in de nacht op de fiets springen om een pakje peuken te scoren. Nou ja, altijd nog beter dan paddo's over datum.
Dat is geen róken. Het gaat juist om het in de fik steken en diep inhaleren, de verdorvenheid. Zo'n gay pijpje is puur om de nicotinezucht te bedwingen en dáár heb ik nou juist niet zo'n moeite mee.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:09 schreef noekje het volgende:
En als je nu tijdens de wijn aan de elektrische sigaret gaat of is dat te gay?
Oe. ja! Dat is ook best wel pittig speurwerk eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat je snel in de lijst met topics kijkt naar een CBL topic, maar het is nu RLS. Vandaar. Denk ik.
Ja, dat lukt alleen een Sherlockquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe. ja! Dat is ook best wel pittig speurwerk eigenlijk.
Nicotine is bad, m'kay. Dus ook dat inhaleer je.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is geen róken. Het gaat juist om het in de fik steken en diep inhaleren, de verdorvenheid. Zo'n gay pijpje is puur om de nicotinezucht te bedwingen en dáár heb ik nou juist niet zo'n moeite mee.
Maar ik ben weer gestopt hoor. Geschatte tijdsduur dit keer: 25 dagen (oudjaarsnacht, handig toch, als je vuurwerk aan moet steken.)
Klopt Marrije, Alhoewel Gert het duidelijk had beschreven, was het toch even zoeken naar Cbml,quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:11 schreef Marrije het volgende:
Omdat je snel in de lijst met topics kijkt naar een CBL topic, maar het is nu RLS. Vandaar. Denk ik.
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
KZ mag ik voor tot na de feestdagen sneeuw op mijn ava?![]()
klein kerstmutsje mag ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |