Nee das mijn hartquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, je hebt NIETS gemist. Jou emotionele beleving is een heel andere dan van iemand anders. This is virtual!
Nee, zie bovenstaande post en je bent geen randdebiel!quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Baal gewoon van de reactie en zit compleet fout volgens ieder ....
Nah! kap gewoon es tegen Soury!quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij kan beter geen bokbier meer drinken, jij hebt nu echt de bokkenpruik op
Welneequote:Op zaterdag 6 december 2008 02:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij kan beter geen bokbier meer drinken, jij hebt nu echt de bokkenpruik op
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:38 schreef liesje1979 het volgende:![]()
[..]
Nah! kap gewoon es tegen Soury!![]()
Soury is altijd relaxed, mag zij ook eens een "mood"hebben?
Pffftttt.....Fok in je hart.quote:
Had jij daar ondertiteling dan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Jemig, ik begrijp er allemaal niets meer van!![]()
Mogen we terug naar CBML?
Zij beginde om mij een brandende kerstboom te laten omhelzen enzo...quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:38 schreef liesje1979 het volgende:![]()
[..]
Nah! kap gewoon es tegen Soury!![]()
Soury is altijd relaxed, mag zij ook eens een "mood"hebben?
Neehee, je moest een boom knuffelen, niet perse een brandendequote:Op zaterdag 6 december 2008 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zij beginde om mij een brandende kerstboom te laten omhelzen enzo...
Ik krijg een associatie met gokverslaafd of zo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik heb daar ook een beetje last van!
Mijn aap steekt een kerstboom in de fik en vliegt zelf ook i de brand. Zo moeilijk is dat toch niet om te zien?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Jemig, ik begrijp er allemaal niets meer van!![]()
Mogen we terug naar CBML?
We sturen wel een kaartje naar Beverwijk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn aap steekt een kerstboom in de fik en vliegt zelf ook i de brand. Zo moeilijk is dat toch niet om te zien?
KZ mag ik voor tot na de feestdagen sneeuw op mijn ava?quote:
Je hebt daar ook gelijk in, maar ik vind het lastig.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik krijg een associatie met gokverslaafd of zo.
Kijk Fok is leuk maar moet geen invloed hebben op je dagelijks leven. Op geen enkele manier!!
O wat ergquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
KZ mag ik voor tot na de feestdagen sneeuw op mijn ava?![]()
klein kerstmutsje mag ook
KZquote:
Tuurlijk schat !quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
KZ mag ik voor tot na de feestdagen sneeuw op mijn ava?![]()
klein kerstmutsje mag ook
Ik was vroeger eens smoorverliefd op een radiopresentatische. Geile stem, inhoud en ook een nachtdier.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt daar ook gelijk in, maar ik vind het lastig.
Het zijn wel mensen die dingen schrijven, en ik zie dus niet zozeer tekst, alswel de mensen achter de woorden.
Dat zal ongetwijfeld heel erg naief zijn, ik ga nog niet zo lang mee in dit wereldje.
quote:
Tis dagelijks levenquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik krijg een associatie met gokverslaafd of zo.
Kijk Fok is leuk maar moet geen invloed hebben op je dagelijks leven. Op geen enkele manier!!
385 kilo is wel ietwat aan de ruime kant!quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik was vroeger eens smoorverliefd op een radiopresentatische. Geile stem, inhoud en ook een nachtdier.
Tot dat ik een foto zag!![]()
385 kilo en.................brrr..................
Moet je Ziggo nemen.quote:
Je wil haar wel kennen tof wijfquote:
Neem me ziggi zo welquote:
Ik weet het echt niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
(Komt daar je dikke vrouwen trauma vandaan?)
quote:
Hoopte dat je dit topic vol ging baggerenquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
morgen weer een nieuwe dag Muis......
slaapse voor straks![]()
Jaquote:
57,5, kerst ava adictio, lekker in bed ( woel niet), heb geen ochtendmeurquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:51 schreef Coos het volgende:
Zal ik er nog één nemen of denken de meisjes dat het zo wel weer mooi geweest is voor een oude man?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoopte dat je dit topic vol ging baggeren
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nog niet denk ik...... maar je zwaaide zo vriendelijk dus ik zwaaide maar terug......
jongens en meidjes ik ga mijn bedje opzoeken...... welterusten![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nog niet denk ik...... maar je zwaaide zo vriendelijk dus ik zwaaide maar terug......
jongens en meidjes ik ga mijn bedje opzoeken...... welterusten![]()
mag ik ook? mag ik ook? meedoen enzo?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan heb ik wel nog een roseetje nodig.........
doe je mee dan?
en een balletjequote:Op zaterdag 6 december 2008 02:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan heb ik wel nog een roseetje nodig.........
doe je mee dan?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ja ik ben écht weg nu........ morgen gaan we baggeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |