Hij neemt zijn tweede plaats sportief op. En de uitslag zal sowieso niet veranderd zijn. Er waren bij beiden wel wat ongeregeldheden. Zo zijn er bij CarO ook punten gegeven aan iemand anders, toen ze massaal voor Sackboy gingen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach, ik zeg maar zooo, Sackboy is een goede tweede.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis bijna zover. Tot zo in het nieuwe hutje
Zijn we er al???quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis bijna zover. Tot zo in het nieuwe hutje
quote:
Haha, je bent niet de eerste die dat zegtquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben persoonlijk niet zo'n liefhebber van de achtpotigen![]()
Shhhttttquote:
GCquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Haha, je bent niet de eerste die dat zegt![]()
Heb nooit een andere gehad op dit account, dus sorry Ruud, hij blijft nog even![]()
Post ik nu in CBL of GC?
Tja lastigquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Haha, je bent niet de eerste die dat zegt![]()
Heb nooit een andere gehad op dit account, dus sorry Ruud, hij blijft nog even![]()
Post ik nu in CBL of GC?
Misschien kan de TT ook in nieuwe stijl. [RLS SC #001] [CBL] Winnend vertrokken en winnend gekomen.quote:
Oef, net op tijd! Thanx killerbabe.quote:
quote:
Ja, nog gauw de Leeuw gekeken. Was leuk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef Marrije het volgende:
Ook Mike bedankt.
Hey, Noekje en Gert zijn klaar met sinterklaas vieren.
Jammer maar Soury laat de champagne dicht.
Eej zwarte.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:11 schreef noekje het volgende:
Ja, helemaal blij.
Nu het nog kan.
Gert, je moet ooit weer gaan modden. Jij kan dat.
![]()
Jij hebt het anders ook prima gedaan hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:11 schreef noekje het volgende:
Ja, helemaal blij.
Nu het nog kan.
Gert, je moet ooit weer gaan modden. Jij kan dat.
![]()
Champagne!quote:
Yesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |