Dus je vent heet Jan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe aan veel te grote slobber pyama's!
Waar je zo lekker in jan verzuipen!
jan jokerquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je vent heet Jan.![]()
Waar je hart vol van is.............................................................
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o help......... meteen zo een haakje vergeten in de TT![]()
wat nu?
mag dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help jij d'r is om die webcam aan te zetten.quote:
Nee typo!quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je vent heet Jan.![]()
Waar je hart vol van is.............................................................
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Soury en poedelnaakt, was dat niet???Nee sukkel lees je inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
30 december staat genoteerd.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, en ik wil graag het 6000e RLS SC topic openen, heeft iemand daar bezwaar tegen?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:53 schreef Soury het volgende:
Sjesus Fan !!! Daar zat ik nou net ff NIET op te wachten
Nah laat maar...quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow........ vraag ik of ze de TT veranderen....... maar waar?
sorry Muis
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Soury en poedelnaakt, was dat niet???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was blomst....of hondjes.....of....ik weet het niet meer.
![]()
Ik werk met "remote administrator", is wat beterquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Help jij d'r is om die webcam aan te zetten.
Jij hebt toch PcAnywhere?
Tegen die tijd, fiets 'm d'r maar in Peet....gewichtige zaak wel!quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, en ik wil graag het 6000e RLS SC topic openen, heeft iemand daar bezwaar tegen?
Gooi het er maar even uit Soury.quote:
WAT NOU?!?!??!?!?!?! Dat stond in [CBL SC #130] Post hier je Piem of Tet ! En zo onze SC redt! en stond jouw naam bijquote:
ik heb het al gevraagd hier; [GC Feedback] Waar heatwaven en Klonk in Brandx staanquote:
Als ik maar niet hoef te stemmen ... All yoursquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tegen die tijd, fiets 'm d'r maar in Peet....gewichtige zaak wel!
Je moet wel een beetje "levelen" Coos, die sokken kunnen uit, de rest ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Gooi het er maar even uit Soury.
Ik voel gesprekstherapie aankomen.
*geitenwollensokken aantrekt.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb het al gevraagd hier; [GC Feedback] Waar heatwaven en Klonk in Brandx staan
ik denk dat het daar moet....... komt wel goed....... sorry.......
Vind ik ook, in 020 alle vrouwen het stemrecht afnemen, goede zaakquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik maar niet hoef te stemmen ... All yours
Ja weet ik veel ?? Doe niet zo moeilijkquote:
Het ligt aan jou.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of hangt er een beetje een vaag sfeertje?
Waarom ? is toch al zoquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik ook, in 020 alle vrouwen het stemrecht afnemen, goede zaak![]()
Nee, ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of hangt er een beetje een vaag sfeertje?
Goed hè dat Macaco?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, is wel goed hoor, dat is het juiste topic om het aan te vragen.
Straks sta je weer zes maanden op non actief wegens herhadelijk spammenquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet niet of ik het al vermeld had, maar als je Nederlanders in Hongarije zoekt, je kunt ze hier vinden, aardige site wel
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet niet of ik het al vermeld had, maar als je Nederlanders in Hongarije zoekt, je kunt ze hier vinden, aardige site wel
Ja duh, Lexa heb ik nu ook wel gezienquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Straks sta je weer zes maanden op non actief wegens herhadelijk spammen
Het moet niet gekker worden!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:06 schreef Soury het volgende:
Mooi ik zie mijn burka morgen wel..
Hahaha, doe je dan wel de éénogige, die staat je zo leukquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:06 schreef Soury het volgende:
Mooi ik zie mijn burka morgen wel..
Nieuw record: 2:47quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe lang heb je d'r over gedaan vanavond?
Woonruimte is daar wel een stuk voordeliger, en ruim voorhandenquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig zoek in geen Nederlanders isn Hongarije! Maar anders thanks!
Hoe doe je dat toch, na drie kwartier voelt mijn zakie al zo dood als een pier. Na 2 uur valt het er bij mij vast en zeker spontaan afquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nieuw record: 2:47![]()
(oude was 2:48)
Toen ik begon reed ik hem trouwens meestal rond de 3:20.
Nee sorry ik zie niet zo best .. Hou alle twee openquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hahaha, doe je dan wel de éénogige, die staat je zo leuk![]()
Kleed zo lekker af ook
Misschien heeft Peter geen "zakie" .quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch, na drie kwartier voelt mijn zakie al zo dood als een pier. Na 2 uur valt het er bij mij vast en zeker spontaan af
ja........ maar die is ook niet meer langs geweestquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Fan? Heb je Ribas al op de hoogte gebracht dat we hier zitten?
Ik krijg het volgende Coosquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
Moet je zien wat je krijgt als je op kankermuziek zoekt![]()
http://nl.youtube.com/results?search_query=Kankermuziek&search_type=&aq=f
Ahh nou ja je hebt de foto's nogquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja........ maar die is ook niet meer langs geweest
Misschien toch een rustiger tempo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch, na drie kwartier voelt mijn zakie al zo dood als een pier. Na 2 uur valt het er bij mij vast en zeker spontaan af
Toch charmant, zo'n boetekleed. Daar is Caroo wel tevreden meequote:Op zaterdag 6 december 2008 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee sorry ik zie niet zo best .. Hou alle twee open
Watjequote:Op zaterdag 6 december 2008 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien toch een rustiger tempo.
Op de sportschool fiets ik altijd 10 minuten zo zwaar mogelijk, en dan ben na afloop ook echt helemaal buiten adem.
Deze klinkt dan nog wel enigszins acceptabel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
Moet je zien wat je krijgt als je op kankermuziek zoekt![]()
http://nl.youtube.com/results?search_query=Kankermuziek&search_type=&aq=f
Ik heb nog steeds niet teruggelezen dat ze blij mee wasquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch charmant, zo'n boetekleed. Daar is Caroo wel tevreden mee
Je komt vanavond een beetje over alsof je paddo`s van over de datum hebt genuttigd.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je komt vanavond een beetje over alsof je paddo`s van over de datum hebt genuttigd.
Normaal ben je heel anders.
]quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je komt vanavond een beetje over alsof je paddo`s van over de datum hebt genuttigd.
Normaal ben je heel anders.
Ik was boos ja !quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:16 schreef Coos het volgende:
Ja kom Soury zet het van je af.![]()
Hier wordt niemand vrolijk van.
Als ze niet goed meer zijn lopen ze vanzelf uit het doosje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben paddo`s eigenlijk wel een datum?
Hou het maar simpelquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een ava maken waarbij mijn aap met een zippo een kerstboom in de fik steekt
[ afbeelding ]
Kan je niet beter gelijk een speelfilm maken met je aap?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een ava maken waarbij mijn aap met een zippo een kerstboom in de fik steekt
[ afbeelding ]
Nou eigenlijk nog steedsquote:
Wat Soury zegtquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Had ze maar niet gewonnen hè? Dan had je lekker met je zweep in de weer gekund.quote:
Je vergeet dat hij de boom moet omhelsen !!quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat Soury zegt![]()
Steek je boom in de hens met je zippo, film het, maak een gifje
Ik zit de 112 berichten al te monitoren voor het gebied zutphenquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij de boom moet omhelsen !!
Mijn probleem is dat ik het een kut reactie vond ... Blijkaar heb ik iets gemist ofzo .. Heb echt terug gelezen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Had ze maar niet gewonnen hè? Dan had je lekker met je zweep in de weer gekund.
Ach, velen zijn vandaag vermoedelijk wat ontdaan door standjes van Sint.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik het een kut reactie vond ... Blijkaar heb ik iets gemist ofzo .. Heb echt terug gelezen.
En vind het nog steeds raar ..... Maar ja
Slaap lekker NMNS!quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, ik ga in de lurkstand en dan langzaam maar zeker de ogen sluiten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, ik ga in de lurkstand en dan langzaam maar zeker de ogen sluiten![]()
![]()
quote:Wielerbroek
Algemeen gebruikt wordt de karakteristieke, van elastische kunstvezel gemaakte broek met (kunst)zeemleren kruis. Dit zeemleer dient ter bescherming tegen het doorzitten en mag geen centrale naden of vouwen vertonen. De broek dient na ieder gebruik zonder zeep te worden gewassen. Daarnaast verdient het aanbeveling om bij langere koersen of bij gebleken irritaties van het kruis, het zeemleer voor gebruik in te vetten.
Dat kan gebeuren door het zeemleer (en het kruis van de renner) te bestrooien met vette talkpoeder, waarbij moet worden opgelet dat geen korrels worden gevormd. Vooral bij jeugdige renners kan dat voldoende zijn, maar bij ouderen en bij zware lange koersen is een stevige laag speciaal broekenvet aan te raden.
Caro kwam ook niet echt blij over. En verder....het is internet Soury. Dit soort dingen sla je op voor later. Daar moet je verder niet over oordelen aan de andere kant van het toetsenbord. De één is zus, de ander zó. Heeft geen zin je daarover druk te maken. Jou perceptie, haar perceptie, wat wil je dan? Allemaal op ëën lijn? Goh!! Wat zou Nederland mooi zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik het een kut reactie vond ... Blijkaar heb ik iets gemist ofzo .. Heb echt terug gelezen.
En vind het nog steeds raar ..... Maar ja
Zat ie op de kamasutrabeurs vandaag?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, velen zijn vandaag vermoedelijk wat ontdaan door standjes van Sint.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Caro kwam ook niet echt blij over. En verder....het is internet Soury. Dit soort dingen sla je op voor later. Daar moet je verder niet over oordelen aandere andere kant van het toetsenbord. De één is zus, de ander zó. Heeft geen zin je daarover druk te maken. Jou perceptie, haar perceptie, wat wil je dan? Allemaal op ëën lijn? Goh!! Wat zou Nederland mooi zijn.
![]()
Nee, gewoon op een paardquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Zat ie op de kamasutrabeurs vandaag?
gaat leggûh àhwûhquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, gewoon op een paard![]()
voor iedereen
Ja dat zou mooi zijn .. maar als ik brillendoekjes zou winnen zou ik al blij zijn..quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Caro kwam ook niet echt blij over. En verder....het is internet Soury. Dit soort dingen sla je op voor later. Daar moet je verder niet over oordelen aandere andere kant van het toetsenbord. De één is zus, de ander zó. Heeft geen zin je daarover druk te maken. Jou perceptie, haar perceptie, wat wil je dan? Allemaal op ëën lijn? Goh!! Wat zou Nederland mooi zijn.
![]()
Nee, je hebt NIETS gemist. Jou emotionele beleving is een heel andere dan van iemand anders. This is virtual!quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn .. maar als ik brillendoekjes zou winnen zou ik al blij zijn..
Baal gewoon van de reactie en zit compleet fout volgens ieder .... Maar dat is mijn gevoel.
NU.. Ik heb wat gemist of ik ben een randdebiel... Zal het laatste wel zijn
Jij kan beter geen bokbier meer drinken, jij hebt nu echt de bokkenpruik opquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij de boom moet omhelsen !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |