Als ik maar niet hoef te stemmen ... All yoursquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tegen die tijd, fiets 'm d'r maar in Peet....gewichtige zaak wel!
Je moet wel een beetje "levelen" Coos, die sokken kunnen uit, de rest ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Gooi het er maar even uit Soury.
Ik voel gesprekstherapie aankomen.
*geitenwollensokken aantrekt.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb het al gevraagd hier; [GC Feedback] Waar heatwaven en Klonk in Brandx staan
ik denk dat het daar moet....... komt wel goed....... sorry.......
Vind ik ook, in 020 alle vrouwen het stemrecht afnemen, goede zaakquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik maar niet hoef te stemmen ... All yours
Ja weet ik veel ?? Doe niet zo moeilijkquote:
Het ligt aan jou.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of hangt er een beetje een vaag sfeertje?
Waarom ? is toch al zoquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik ook, in 020 alle vrouwen het stemrecht afnemen, goede zaak![]()
Nee, ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of hangt er een beetje een vaag sfeertje?
Goed hè dat Macaco?quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, is wel goed hoor, dat is het juiste topic om het aan te vragen.
Straks sta je weer zes maanden op non actief wegens herhadelijk spammenquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet niet of ik het al vermeld had, maar als je Nederlanders in Hongarije zoekt, je kunt ze hier vinden, aardige site wel
quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet niet of ik het al vermeld had, maar als je Nederlanders in Hongarije zoekt, je kunt ze hier vinden, aardige site wel
Ja duh, Lexa heb ik nu ook wel gezienquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Straks sta je weer zes maanden op non actief wegens herhadelijk spammen
Het moet niet gekker worden!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:06 schreef Soury het volgende:
Mooi ik zie mijn burka morgen wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |