Beetje terug lezen, daar heeft hij Blond & Leuk mee veroverdquote:
Best te doen, ik wil dan eventueel wel wat levensvatbare topics openen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou graag een nieuwe poging willen wagen met een RLS-forum. Noekje en ik hebben daar een tijd geleden al eens naar geïnformeerd, maar men is er achter niet unaniem enthousiast over. Misschien is het ook niet levensvatbaar hoor. Maar dan nog.. Nou ja, een specifiek forum met een kop en staart, dat heeft ook wel weer wat.
Even afwachten wat de volgende RL wordt, geloof trouwens dat ze in duitsland ook weer een BB zijn begonnen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou graag een nieuwe poging willen wagen met een RLS-forum. Noekje en ik hebben daar een tijd geleden al eens naar geïnformeerd, maar men is er achter niet unaniem enthousiast over. Misschien is het ook niet levensvatbaar hoor. Maar dan nog.. Nou ja, een specifiek forum met een kop en staart, dat heeft ook wel weer wat.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
m'n achterkant, langzaam verdwijnend uit het zicht
En die andere, die is niet echt vermeldenswaardig![]()
Gekheid, 't is een leuk boek, vol met niet alledaagse gerechten. Leuk voor in het weekend!
Ik hou meer van eten. Maar koken vind ik niet vervelend, zolang het maar niet voor mij alleen is. Koken helpt mij ook om m'n gedachten te ordenen, 't is wel therapeutisch op de één of andere manier.quote:
't Is wel vermeldingswaardigquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus eigenlijk héb je gewoon geen goede kanten....... die ene is aan het verdwijnen en
die andere is niet vermeldingwaardig.......
dacht ik al.........
Koffer ondertussen weer uitgepaktquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja!en jij gisteravond maar zeulen met je koffer, komt die bus eens een keer op tijd!
We zijn weer gezetteld alhoewel mijn tom tom vanmorgen niet geweldig werkte en ik nog met slaap in mijn ogen zat dus moest even zoeken.quote:
Het ging ook om ER bijvoorbeeld. Dan alle programma's onder een filter, zo kun je dus voor elke kandidaat een eigen topic openen, een uitzendingen-topic etc. Daar kun je dan ook mods op aanpassen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Even afwachten wat de volgende RL wordt, geloof trouwens dat ze in duitsland ook weer een BB zijn begonnen.
Ik denk dat uiteindelijk achter dan wel ziet dat het echt wel scoort om er een apart forum voor te maken.
Daar gaat NZ over, heb er niets over te vertellenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hoeveel kanten heeft die Ava van jou NMNS ?
Gelukkig schrijft "fanvanheteersteuur" wel lekker wegquote:(wat is dat toch een kutnaammoet ik altijd bij nadenken anders typ ik het weer fout...... maar dat even terzijde
Bedoel je dus net zoiets als bij sports, maar dan bij RLS toch?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Het ging ook om ER bijvoorbeeld. Dan alle programma's onder een filter, zo kun je dus voor elke kandidaat een eigen topic openen, een uitzendingen-topic etc. Daar kun je dan ook mods op aanpassen.
Ik zie daar nog steeds een platform voor.
maar jij mag me Fan noemenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar gaat NZ over, heb er niets over te vertellen![]()
[..]
Gelukkig schrijft "fanvanheteersteuur" wel lekker weg
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Het ging ook om ER bijvoorbeeld. Dan alle programma's onder een filter, zo kun je dus voor elke kandidaat een eigen topic openen, een uitzendingen-topic etc. Daar kun je dan ook mods op aanpassen.
Ik zie daar nog steeds een platform voor.
ja, gisteravond met de kinderen gegourmet?, en wat kadootjes uitgepaktquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
We zijn weer gezetteld alhoewel mijn tom tom vanmorgen niet geweldig werkte en ik nog met slaap in mijn ogen zat dus moest even zoeken.![]()
Nog sinterklaas gevierd?
Ja, zoiets. Is de eerste keer dat ik op sport kijken maar dat ja, én dan een filter voor elk programma.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bedoel je dus net zoiets als bij sports, maar dan bij RLS toch?
Goed idee denk ik dan
klinkt gezellig,quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:20 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, gisteravond met de kinderen gegourmet?, en wat kadootjes uitgepakt
Als je de normaal gebruikte afkorting SHO gaat ombuigen naar SSS omdat het voor Soaps, Showbizz & Sterren staat dan is het geen wonder dat je niet echt begrepen wordt of bijval krijgt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:47 schreef sunny16947 het volgende:
Goede morgen allemaal. Na veel gezoek dit topic eindelijk gevonden. Maar eigenlijk om jullie voorlopig even gedag te zeggen tot de volgende RLS. Ik vind deze overgang naar GC en het media topic naar SSS dus helemaal niks. Had liever gezien dat de S van soaps losgekoppeld was van SS want ik zie het verband ook niet. Bovendien zijn er toch nog lopende RLS zoals Ms&Mrs dat een eigen RLS topic zou rechtvaardigen. Ik heb ook helemaal geen zin in dat heen en weer geklik. Maar goed dat is mijn mening. hou jullie intussen haaks en tot ziens.
dat is ook een leuk idee, kadootjes aan iemand geven die voor een ander bestemd zijn, klinkt in ieder geval leukquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
klinkt gezellig,Wij deden ook in eerste instantie niks aan sinterklaas maar daar was mijn moeder niet mee eens, ze kwam langs om 14 uur met een doos met kadootjes die we pas om 19 uur mochten openmaken. Dochter hier heeft nog even de klok vooruit gezet, miep ongeduld .
Moeders had wat kadootjes ingepakt met gekke rijmpjes erop maar het leukste was dat er telkens een pakje in zat waar de ander meer aan had.
Bijv: grote pot pesto voor mijn vriend, eeeeh...die was dus voor mij!
Sokken die een ander beter pastte, een soort huispak die richting dochter ging...kortom: het was een hele ruilhandel.
Enige wat niet beviel was de chocolade letter S want die is puur!
Deze pakken we weer in met rijm en gaat retour naar Wim de vriend van mijn moeder want mijn moeder houdt wel van puur.
Zoals hier Vriendje maakt het uit tijdens pakjesavondquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:25 schreef Leandra het volgende:
Kijk eens wat verder en klik eens op "active topics", je weet maar nooit wat voor leuks je tegenkomt
Typisch mijn ma die zoiets doet, mal mens, ze is bijna 80 maar rijmen en gekke dingen doen doet ze nog graag!quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:26 schreef blomst het volgende:
[..]
dat is ook een leuk idee, kadootjes aan iemand geven die voor een ander bestemd zijn, klinkt in ieder geval leuk
Sjezus wat een cadeautjequote:Op zaterdag 6 december 2008 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoals hier Vriendje maakt het uit tijdens pakjesavond![]()
Ow hellup hahaha, het zal je overkomen! Wat een eikel maar aan de andere kant: wel weer goed gevondenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoals hier Vriendje maakt het uit tijdens pakjesavond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |