En bedankt en ja, ik had een leuk sinterklaasmomentje gisteravondquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe. ja! Dat is ook best wel pittig speurwerk eigenlijk.
Ojee een modje in spé.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Klopt Marrije, Alhoewel Gert het duidelijk had beschreven, was het toch even zoeken naar Cbml,
toen kijken of ik een bekende naam bij de topic starters zag, ja, Fanvanheteersteuur ,
volgende keer kijk ik dus onder RLS.
Aan Manu82 : Goed , ik doe de verse Kerst-icon voorlopig weg en nog even NaSinten.
Speciaal voor iemand die per PM niet te bereiken is: Bedankt , graag gedaan, ik zie bij sommige users
ook veel goede kanten, kom gezellig bij SG, niet te veel over sex schrijven en vooral niet teveel
blote tieten-pics tussen 9 en 17:00 uurwant er komen bij de GC veel kantoormensen.
quote:
I know. Maar ik ben al tig keer een paar weken gestopt. Fluitend. En sowiesó rook ik al niet elke dag, al jaren niet meer. Dus dan ben ik denk ik niet zo nicotine-verslavingsgevoelig. Ik hoef geen pillen of pleisters om die eerste dagen door te komen, want het kost me gewoon geen moeite.! Alleen het vólhouden lukt niet. Ja als ik nooit meer drink misschien, maar hee: dan maar eerder dood hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Nicotine is bad, m'kay. Dus ook dat inhaleer je.
Ik ga hem binnenkort wel weer van stal halen of ik ga ook maar eens naar de dokter voor wat pillen.
Goeiemorgen, dus ik heb toch nog ''iets'' goed gedaan vannacht.....quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Klopt Marrije, Alhoewel Gert het duidelijk had beschreven, was het toch even zoeken naar Cbml,
toen kijken of ik een bekende naam bij de topic starters zag, ja, Fanvanheteersteuur ,
volgende keer kijk ik dus onder RLS.
die zijn romantischquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:03 schreef blomst het volgende:
nou zeg zat ik niet in de bus, sta je dan met een volle koffer![]()
Maar ik heb het gevonden
Goedemiddag!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Gastvrij , vriendelijk ........komt als ojee een modje in spe over?)
en Tuinfluiter is oké olé oléquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Je komt over als Tuinfluiter
Deze moet 'm wordenquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die zijn romantisch![]()
leuk![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze moet 'm worden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:53 schreef Adelante het volgende:
[NOMINATIE] DE FOK! KERST AVATAR WEDSTRIJD
voor wie net als tuinfluiter een toffe prijs wil winnen (en weggeven)
Ik zie het verband ook niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:47 schreef sunny16947 het volgende:
Had liever gezien dat de S van soaps losgekoppeld was van SS want ik zie het verband ook niet. .
Jawel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
We kunnen hier wel spreken van een ''goed gelukte operatie'' denk ik dan......
of is dat weer geen leuk grapje.......![]()
Coos, "de klokkenluider"quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Coos met zijn ''klokkenspel"
2 regels?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb gisteren een huge kookboek mogen ontvangen "Gezond met Ramsay"
En natuurlijk was er een gediggie toegevoegd waarin beschreven mijn leukste kanten, 't was nogal kort![]()
Hou je van koken?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb gisteren een huge kookboek mogen ontvangen "Gezond met Ramsay"
En natuurlijk was er een gediggie toegevoegd waarin beschreven mijn leukste kanten, 't was nogal kort![]()
Ik zou graag een nieuwe poging willen wagen met een RLS-forum. Noekje en ik hebben daar een tijd geleden al eens naar geïnformeerd, maar men is er achter niet unaniem enthousiast over. Misschien is het ook niet levensvatbaar hoor. Maar dan nog.. Nou ja, een specifiek forum met een kop en staart, dat heeft ook wel weer wat.quote:
m'n achterkant, langzaam verdwijnend uit het zichtquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
2 regels?
én wat waren je goede kanten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |