Alsof arrogante mensen zich ooit schamen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]gelukkig, je zou je moeten schamen
goed puntquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof arrogante mensen zich ooit schamen.
Joh.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:56 schreef Fascination het volgende:
Ik zit m'n eigen Radio Station te luisteren op Last.fm, wat heb ik een foute smaak zeg![]()
![]()
.
Laat ik het zo zeggen, mijn arrogantie is gepast.quote:
Uhm... mag dat voortaan onder een spoiler..quote:
Spinvis kwam ook voorbijquote:
jahquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, mijn arrogantie is gepast.
Ik hoop dat het antwoord je blieft.
quote:
dat waardeert men hier nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..].
Hard_gay post jij eens wat lekkers.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
jah![]()
@ Dat gore lelijke veel te gespierde meid: post dat niet meer
Maakt niet uit, gewoon jezelf blijvenquote:
Zelfkennis is een groot goed.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:00 schreef hard_gay het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/324031/b178bafe/mario_kart.html
Stond al op Flabber.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:00 schreef hard_gay het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/324031/b178bafe/mario_kart.html
Dat is op zich niet al te moeilijk...quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:01 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Fuck, die chick is gespierder dan ik
Normaal val ik niet op homo's, maar jij bent echt kenkersexy!quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gewoon jezelf blijven.
thx mate, jij bent ook een lekker mals stuk vleischquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Normaal val ik niet op homo's, maar jij bent echt kenkersexy!
Ga eens dood joh kutkloon.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:04 schreef hard_gay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koopjequote:Op vrijdag 5 december 2008 19:04 schreef Jenglejack het volgende:
[ afbeelding ]
135.000 britse ponden voor die fles![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:07 schreef Elmostyle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeps.quote:
Is nog lelijk ook.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:04 schreef Jenglejack het volgende:
[ afbeelding ]
135.000 britse ponden voor die fles![]()
![]()
Die bovenste, yes yes yesquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:07 schreef Elmostyle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie dang?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:08 schreef Fascination het volgende:
Ik weet wie hard_gay is. Kan niet missen.
maar ik lees al heul lang meequote:Op vrijdag 5 december 2008 19:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jeps.
En voor iemand die hier net zou zijn weet je de regels maar al te goed. Ga eens dood kutkloon.
te luiquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:12 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
goeiemogguh, post jij ook nog is wat kwaliteitspics
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:17 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ok, dan verzorg ik ze wel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je naar DE city van Zeeland komen, 13 sexshops hierquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:19 schreef Rosbief het volgende:
GVD wat lekker, wat kost dat nou zo'n meisje?
2.30quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:19 schreef Rosbief het volgende:
GVD wat lekker, wat kost dat nou zo'n meisje?
Bovenste = hangtietalert.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:07 schreef Elmostyle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik houd 't dan wel bij de 2equote:Op vrijdag 5 december 2008 19:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Bovenste = hangietalert.
Doe maar de onderste.
Bij de bovenste weet je in ieder geval dat ze knap is, bij de onderste moet je dat nog maar afwachten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Bovenste = hangietalert.
Doe maar de onderste.
IQM houdt van verassingenquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bij de bovenste weet je in ieder geval dat ze knap is, bij de onderste moet je dat nog maar afwachten.
Hangietalertquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Bovenste = hangietalert.
Doe maar de onderste.
Zie je wel dat je mij gewoon kan gelovenquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
REMLOF, je had nog gelijk :p the move was best wel vet in arnhem
hey ik pas mijn spellingniveau gewoon aan de newbies aanquote:
iddquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie je wel dat je mij gewoon kan geloven
't Moortgat is dan ook zo'n beetje m'n stamkroegquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:36 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
iddwss ga ik d'r binnenkort weer stappen
![]()
Aspen valley was ook wel vet, en 't moortgat hadden ze best wel heeeel goed bier![]()
ok vetquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
't Moortgat is dan ook zo'n beetje m'n stamkroeg [ afbeelding ]
Voor dat heule kleine beetje dat ik arnhem gezien heb, gewoon in Aspen valley tussen de aangeschoten studentenmeisjesquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:46 schreef gers het volgende:
remlof waar kan je lekkere ribkes halen in arnhem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
ik ga over half uur al indrinken xDquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef McFearless het volgende:
Hey, hallo, wie gaat er biertjes drinken?
Ik ben meer van de lekkere duitse en tsjechische biertjesquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:42 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ok vetwavor een trappist kan je me aanraden
ik heb d'r een Corsendonk Pater gepakt
Oh oh, jij schavuit. Niet te veel drinken he!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:02 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ik ga over half uur al indrinken xD
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:02 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ik ga over half uur al indrinken xD
Met z'n zak.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:14 schreef McFearless het volgende:
Iedereen loopt met Sinterklaas te spelen ofzo?
Ja van die verlepte huisvrouwen die massaal op hun godin hebben gestemdquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:56 schreef Sackboy het volgende:
Wel jammer dat m'n gedicht het niet gehaald heeft.
KLB verliest van CLB (ofzo)
Mijn moeder zit niet op Fok!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja van die verlepte huisvrouwen die massaal op hun godin hebben gestemd
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef McFearless het volgende:
Hey, hallo, wie gaat er biertjes drinken?
Zelfde jammerlijke verhaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Voor de verandering ik maar weer eenskansloos zuipen in een kroeg ftw. En jij?
Wat een eenvoudig leven ook hequote:
Hahah, mijn leven in een notendop!!!1!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat een eenvoudig leven ook heal vanaf mijn 16/17e is het elke vrijdag in een kroeg zuipen en zaterdag feest/uitgaan. Doordeweeks school (vakanties werken) en af en toe doordeweekse voetbalbieravonden met vrienden
Mijn leven
Oh, op zondag zit ik meestal vanaf een uur of twaalf 's middags te zuipen met m'n maten bij Ajax of bij de plaatselijke FC.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat een eenvoudig leven ook heal vanaf mijn 16/17e is het elke vrijdag in een kroeg zuipen en zaterdag feest/uitgaan. Doordeweeks school (vakanties werken) en af en toe doordeweekse voetbalbieravonden met vrienden
Mijn leven
Owja, de zondag nog vergetenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oh, op zondag zit ik meestal vanaf een uur of twaalf 's middags te zuipen met m'n maten bij Ajax of bij de plaatselijke FC.
Als je straks een vriendin heb word het allemaal wat rustiger.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:29 schreef afcajos het volgende:
En in de zomer werken en een biervakantie
Ik ga er maar een eind aan maken
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:56 schreef Sackboy het volgende:
Wel jammer dat m'n gedicht het niet gehaald heeft.
KLB verliest van CLB (ofzo)
Ik heb een paar relaties gehad, maar nooit langer dan 2 maandenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als je straks een vriendin heb word het allemaal wat rustiger.
Tegen PSV.. Zes uur thuis van uitgaan, half elf weer in de auto naar Ajax. Kwart voor elf eerste biertje, whehe.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Owja, de zondag nog vergetenIk ben op mn 16e gestopt met voetballen dus kan zondag altijd ajax kijken in de kroeg/thuis/stadion
Weheh, mijne vier maanden, toen was ik het zat, ondanks dat ze onwijs lekker was.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb een paar relaties gehad, maar nooit langer dan 2 maandenin het weekend ging ik liever met mijn maten op stap, dan houdt het snel op
Zijn mooie dagen idd. Toen met de bekerfinale tegen psv ( mn 1e uitwedstrijd ohnoesquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Tegen PSV.. Zes uur thuis van uitgaan, half elf weer in de auto naar Ajax. Kwart voor elf eerste biertje, whehe.
Kheb dat hele gedicht van die caroslet niet eens gelezen ofzoquote:
Een van deze twee pakketten:quote:
Je had meer punten kunnen hebben, als iedereen de volle 5 (goede deelnemers) hadden ingevuld.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:35 schreef Sackboy het volgende:
Nou toch nog een prijs gewonnen (en wat voor een), en zoals beloofd gaat die hier verloot worden onder de stemmers. Moet nog even kijken hoe we dat gaan doen, maar de users die dus meedingen zijn:
Gefeliciteerd met je 2e plekquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:35 schreef Sackboy het volgende:
Nou toch nog een prijs gewonnen (en wat voor een
Volgend jaar heb ik ook een uitkaart, lekker de mooie wedstrijdjes heen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zijn mooie dagen idd. Toen met de bekerfinale tegen psv ( mn 1e uitwedstrijd ohnoes) kwam ik 5 uur thuis, kon niet slapen door de zenuwen, tot 8 uur wakker gelegen en om 9 uur in lelystad het eerste pintje lostrekken
Ach later denk je met weemoed terug aan die dagen
Ze heeft ook heel veel punten gekregen van niet CBL-usersquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kheb dat hele gedicht van die caroslet niet eens gelezen ofzowas het echt zo goed? of ook vriendjespolitiek.
CBL IS THE BEEEEEEEEEEST HOLLADIEJEEEEEEEEquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar CBL is de best![]()
1-2-3 bij de sinterklaas ava en 1e bij gedicht.
En dat is?quote:
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die "RLS" die net is afgelopen. Vanavond gaat ons subforum dicht
We Rule!!
Sterktequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die "RLS" die net is afgelopen. Vanavond gaat ons subforum dicht
We Rule!!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga, er wacht een grote warme staaf op me! Ciao
!
Neuh, ik mot die rotzooi niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:51 schreef Breathtaking het volgende:
Wil je dat Wii/DS setje niet zelf Sackboy? Maar ik loot heel graag meeIk hou van mn Wii en zou het goed kunnen gebruiken!
Een subforum, die is opgericht ten tijde van Can't buy me love.quote:
OMG? Dé Huub van DGK?!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een subforum, die is opgericht ten tijde van Can't buy me love.
Komen meestal de users die de Real Life Soaps volgen, zoals BB, DGK etc.
Vanavond gaat die uit de lucht, tot er weer een nieuwe RLS op TV/Streams komt.
Twee van onze users zijn bijvoorbeeld Huub van DGK en jullie aller Ribas [ afbeelding ]
Godver, dat welterusten-filmpje.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:09 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)ig-vleesch-ccxxv-222
En een brilletje zodat ik op een strenge schooljuf lijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:08 schreef Sackboy het volgende:
Ik gok dat Marrije in de 30 is en een kort en vlot kapsel heeft. Lekker pittig!
Mijn god..quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een subforum, die is opgericht ten tijde van Can't buy me love.
Komen meestal de users die de Real Life Soaps volgen, zoals BB, DGK etc.
Vanavond gaat die uit de lucht, tot er weer een nieuwe RLS op TV/Streams komt.
Twee van onze users zijn bijvoorbeeld Huub van DGK en jullie aller Ribas [ afbeelding ]
Paars?quote:
Maar die hadden mij wel op 1, dus die waren gewoon niet zo pienter waardoor ze het puntensysteem niet begrepen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wil er wel een paar voor je wegstrepen, die je in eerste instantie maar 1 punt gaven![]()
Die ene die Kanye West – Coldest Winter een goed nummer vindt.quote:
Zit jij OOK op [CBL] ????quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:40 schreef blomst het volgende:
en we stemmen beter
Sackboy ook gefeliciteerd met je tweede plaats.
![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:33 schreef IQM het volgende:
Marrije keek in m'n fotoboek. Ze was op zoek naar geile picca's.
Whehehehe.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:40 schreef Sackboy het volgende:
MARRIJE MARRIJE, JA DIE WIL GRAAG IQM'S PENIS TUSSEN D'R DIJE!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zit jij OOK op [CBL] ????
En heb jij OOK gewonnen in een competitie???
Samen met OOK twee anderen van [CBL]????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga, er wacht een grote warme staaf op me! Ciao
!
Zeg, in dat subforum, hadden jullie daar een hard_gay?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel gezellig hier, altijd handig, nu ons subforum gaat sluiten.
Nu wil ik ook weten wat er stondquote:
JAquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef BobbyB het volgende:
Is iedereen de Sint aan het pijpen of zo
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:49 schreef kurk_droog het volgende:
WOKKEN WAS LEKKER!!!!1!!!EINS!!!11Niet echt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja nee dat had ik ook wel door.quote:
Ik kan niet zo goed tegen al die veranderingen. Wie ben jij?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA![]()
! Check mn nieuwe UI trouwens
sinterklaas is zoooo passé!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:59 schreef BobbyB het volgende:
4ebebebebebebebbebe
Ik had niks.quote:
Says who? Hij luisterde er alleen maar naar.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die ene die Kanye West – Coldest Winter een goed nummer vindt.
Opwindend zou je het kunnen noemen, heb de hele avond met Lara Croft zitten spelen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hey![]()
Ook zo'n opwindende sinterklaasavond gehad
?
Marrije wil met me vrije.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:40 schreef Sackboy het volgende:
MARRIJE MARRIJE, JA DIE WIL GRAAG IQM'S PENIS TUSSEN D'R DIJE!
Niet dat ik me zo voor de geest kan halen. Hoezo, wil je iemand lozen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, in dat subforum, hadden jullie daar een hard_gay?
Oké.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geef het aan mij en dan heb ik er seks met je voor in ruil!
Ja, want hij kreeg het opgestuurd van de immer smaakloze BT!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Says who? Hij luisterde er alleen maar naar.
Dat klinkt wel heel zieligjes...quote:
En geurloos.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, want hij kreeg het opgestuurd van de immer smaakloze BT!
Hard_gay moet echt de kliko inquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet dat ik me zo voor de geest kan halen. Hoezo, wil je iemand lozen?
Nee, maar er is een hele stroom van nieuwe piepoltjes die de oude garde wegjaagt (niet jij heur) dus ik vermoede al dat er ergens een subforum of SC dicht was getieft en misschien dat hij daar ook vandaan kwam.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet dat ik me zo voor de geest kan halen. Hoezo, wil je iemand lozen?
Je bied het zelf aan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heezo goedkoop ben ik nou ook weer niet
!
Hij verziekt zelfs de SC.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hard_gay moet echt de kliko inHij loopt een goedlopend topique van mij te verzieken
Nou aan het newbies gehalte gezien is het halve forum gesloten ofzo!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar er is een hele stroom van nieuwe piepoltjes die de oude garde wegjaagt (niet jij heur) dus ik vermoede al dat er ergens een subforum of SC dicht was getieft en misschien dat hij daar ook vandaan kwam.
Een groot schandaal! De modjes geven weer is niet thuis.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bied het zelf aan.
[..]
Hij verziekt zelfs de SC.
Nee ik zei dat ik het zou zeggenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bied het zelf aan.
[..]
Hij verziekt zelfs de SC.
Neh. Nadat we een groepsban hebben gehad bij CBL was het aardig rustigquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar er is een hele stroom van nieuwe piepoltjes die de oude garde wegjaagt (niet jij heur) dus ik vermoede al dat er ergens een subforum of SC dicht was getieft en misschien dat hij daar ook vandaan kwam.
Huillie!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Sackboy heeft ook stemmen van kloons gehad hoor. En ik ben blij dat ie niet gewonnen heeft, zo kinderachtig dat gedicht. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ie mij er gewoon voor "kankerlul" in uitmaakt
Groepsban? Dat hebben zelfs wij nog niet voor elkaar gekregenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neh. Nadat we een groepsban hebben gehad bij CBL was het aardig rustigDus dan is er ergens anders wellicht wat loos.
Genoteerd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:07 schreef BobbyB het volgende:
Oja, Sackboy, ik hoef niet mee te dingen met die prijzen, geef dat maar aan een zielig negertje.
Eerst zei hij nog dat dat hem helemaal niks deed?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Huillie!_!
En de enige kloon die op mij gestemd heeft is hard_gay volgens mij.
Alsof die een Wii hebben, ík daarentegen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:07 schreef BobbyB het volgende:
Oja, Sackboy, ik hoef niet mee te dingen met die prijzen, geef dat maar aan een zielig negertje.
Ik mag marrije ook wel!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:07 schreef IQM het volgende:
Marrije is tot nu toe goedgekeurd. Ook al keek zeCan't Buy Me Love
. Ze baggert in ieder geval niet.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, in dat subforum, hadden jullie daar een hard_gay?
Wat? Weer een note, godverdommequote:
Ho ho ho ho de eerste stem had je van mij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Huillie!_!
En de enige kloon die op mij gestemd heeft is hard_gay volgens mij.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
en hij heet Ribas [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
en hij heet Ribas [ afbeelding ]
naja zoals je zelf al zegt, lijk je op die ene foto ook op zo'n zielig negertje, dus het slaat ook op jou.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof die een Wii hebben, ík daarentegen!
quote:
Ooh ja, chillquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
naja zoals je zelf al zegt, lijk je op die ene foto ook op zo'n zielig negertje, dus het slaat ook op jou.
Ja, een groepsban voor de duur van het programma, dus een aantal is weer los. En een aantal ook nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Groepsban? Dat hebben zelfs wij nog niet voor elkaar gekregenbij ons vallen ze per stuk
Ik heb geen fotoboek aangemaakt, jij wel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:11 schreef IQM het volgende:
Marrije, als je foto's van mij verwachtte, mag je zelf ook wel foto's gaan plaatsen!
Bling bling negertjes vind ik niet zielig heur.quote:
Stukje service naar de fans toe.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb geen fotoboek aangemaakt, jij wel.
ha die kantoorklerkquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:13 schreef jitzzzze het volgende:
en hier is jullie eindbaaz van het eerste uur, de grote kantoorklerk, jitzzzze
Eindbaas?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:13 schreef jitzzzze het volgende:
en hier is jullie eindbaaz van het eerste uur, de grote kantoorklerk, jitzzzze
"Zinnen gezet"? What?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef BobbyB het volgende:
Zeg IQM, heb je nu je zinnen gezet op Marrije?
Ze post hem zelf maar, ik ben Emimich niet die ongevraagd haar pics loopt te spammen.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Stukje service naar de fans toe.
+1 voor het gebruik van een PI. Nu nog standaard gebruiken.
Daar ben ik je dankbaar voorquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze post hem zelf maar, ik ben Emimich niet die ongevraagd haar pics loopt te spammen.
je krijgt van mij wel wat warms binnenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Sackboy toe, wij hebben al geen eten thuismaak mij en mijn veertien zusjes blij
!?
HOAX! Er zwermen geen vliegjes om je hoofd!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
!?
Kopje thee?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:18 schreef gers het volgende:
[..]
je krijgt van mij wel wat warms binnen
je zinnen zetten opquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:18 schreef gers het volgende:
[..]
Leugens, je hebt maar één broertje en één zusje!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
!?
blik bruine bonen 57 centquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Sackboy toe, wij hebben al geen eten thuis
Vrijgevig...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:18 schreef gers het volgende:
[..]
Ja ik zal weer ff terug naar waar ik vandaan kom.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef BobbyB het volgende:
Zeg IQM, heb je nu je zinnen gezet op Marrije?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
je zinnen zetten op
definitie: graag willen hebben of doen
Dude, probeer mij geen uitdrukkingen uit te leggen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
je zinnen zetten op
definitie: graag willen hebben of doen
Zeeland, represents...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
blik bruine bonen 57 cent
nu bier
gr daar!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Leugens, je hebt maar één broertje en één zusje!
Je bent bij deze gediskwalificeerd voor de loting.
Is gelukt hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, probeer mij geen uitdrukkingen uit te leggen.
Maar hoezo zou ik nou weer m'n 'zinnen zetten' op Marrije? Mag een user een newbie niet meer welkom laten voelen ofzo? Ik ben een man van liefde, mên.
Doe niet zo serieus manquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar hoezo zou ik nou weer m'n 'zinnen zetten' op Marrije? Mag een user een newbie niet meer welkom laten voelen ofzo? Ik ben een man van liefde, mên.
En jij: BLIJF!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ik zal weer ff terug naar waar ik vandaan kom.
Zeg je dat ook als je je kloppende paal in haar gulzige mondje wil duwenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:
Ik ben dan in ieder geval de enige die nog wat kan zeggen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je je kloppende paal in haar gulzige mondje wil duwen?
Ze heeft net al een warme staaf op...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:18 schreef gers het volgende:
[..]
hahahaquote:
Ik zal me even aanmelden..quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je je kloppende paal in haar gulzige mondje wil duwen?
Ik merk het, ik ook en daar word het niet beter van met zulke geile praat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorryik ben seksueel gefrustreerd.
Zal ik je een handje helpen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorryik ben seksueel gefrustreerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zit ik dan, in de auto, op weg naar u, mijn meester. Ik ben een beetje gespannen en weet niet zo goed wat ik met al mijn gevoelens moet doen. Ik voel me opgewonden en gespannen tegelijk. Moet ik dit wel doen, zou het echt allemaal wel goed gaan. Maak ik geen vergissing om te gaan. Niemand weet dat ik dit doe, als u iets met me van plan bent kan niemand me helpen. Dan denk ik aan alle mailtjes en opdrachten die ik voor u al on line heb uitgevoerd. Er was steeds een goed gevoel van vertrouwen, dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik merk het, ik ook en daar word het niet beter van met zulke geile praat.![]()
D'r hangt een tampon bij de open haard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |