Neh. Nadat we een groepsban hebben gehad bij CBL was het aardig rustigquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar er is een hele stroom van nieuwe piepoltjes die de oude garde wegjaagt (niet jij heur) dus ik vermoede al dat er ergens een subforum of SC dicht was getieft en misschien dat hij daar ook vandaan kwam.
Huillie!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Sackboy heeft ook stemmen van kloons gehad hoor. En ik ben blij dat ie niet gewonnen heeft, zo kinderachtig dat gedicht. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ie mij er gewoon voor "kankerlul" in uitmaakt
Groepsban? Dat hebben zelfs wij nog niet voor elkaar gekregenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neh. Nadat we een groepsban hebben gehad bij CBL was het aardig rustigDus dan is er ergens anders wellicht wat loos.
Genoteerd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:07 schreef BobbyB het volgende:
Oja, Sackboy, ik hoef niet mee te dingen met die prijzen, geef dat maar aan een zielig negertje.
Eerst zei hij nog dat dat hem helemaal niks deed?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Huillie!_!
En de enige kloon die op mij gestemd heeft is hard_gay volgens mij.
Alsof die een Wii hebben, ík daarentegen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:07 schreef BobbyB het volgende:
Oja, Sackboy, ik hoef niet mee te dingen met die prijzen, geef dat maar aan een zielig negertje.
Ik mag marrije ook wel!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:07 schreef IQM het volgende:
Marrije is tot nu toe goedgekeurd. Ook al keek zeCan't Buy Me Love
. Ze baggert in ieder geval niet.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, in dat subforum, hadden jullie daar een hard_gay?
Wat? Weer een note, godverdommequote:
Ho ho ho ho de eerste stem had je van mij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Huillie!_!
En de enige kloon die op mij gestemd heeft is hard_gay volgens mij.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
en hij heet Ribas [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
en hij heet Ribas [ afbeelding ]
naja zoals je zelf al zegt, lijk je op die ene foto ook op zo'n zielig negertje, dus het slaat ook op jou.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof die een Wii hebben, ík daarentegen!
quote:
Ooh ja, chillquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
naja zoals je zelf al zegt, lijk je op die ene foto ook op zo'n zielig negertje, dus het slaat ook op jou.
Ja, een groepsban voor de duur van het programma, dus een aantal is weer los. En een aantal ook nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Groepsban? Dat hebben zelfs wij nog niet voor elkaar gekregenbij ons vallen ze per stuk
Ik heb geen fotoboek aangemaakt, jij wel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:11 schreef IQM het volgende:
Marrije, als je foto's van mij verwachtte, mag je zelf ook wel foto's gaan plaatsen!
Bling bling negertjes vind ik niet zielig heur.quote:
Stukje service naar de fans toe.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb geen fotoboek aangemaakt, jij wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |