quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:49 schreef kurk_droog het volgende:
WOKKEN WAS LEKKER!!!!1!!!EINS!!!11Niet echt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja nee dat had ik ook wel door.quote:
Ik kan niet zo goed tegen al die veranderingen. Wie ben jij?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA![]()
! Check mn nieuwe UI trouwens
sinterklaas is zoooo passé!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:59 schreef BobbyB het volgende:
4ebebebebebebebbebe
Ik had niks.quote:
Says who? Hij luisterde er alleen maar naar.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die ene die Kanye West – Coldest Winter een goed nummer vindt.
Opwindend zou je het kunnen noemen, heb de hele avond met Lara Croft zitten spelen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hey![]()
Ook zo'n opwindende sinterklaasavond gehad
?
Marrije wil met me vrije.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:40 schreef Sackboy het volgende:
MARRIJE MARRIJE, JA DIE WIL GRAAG IQM'S PENIS TUSSEN D'R DIJE!
Niet dat ik me zo voor de geest kan halen. Hoezo, wil je iemand lozen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, in dat subforum, hadden jullie daar een hard_gay?
Oké.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geef het aan mij en dan heb ik er seks met je voor in ruil!
Ja, want hij kreeg het opgestuurd van de immer smaakloze BT!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Says who? Hij luisterde er alleen maar naar.
Dat klinkt wel heel zieligjes...quote:
En geurloos.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, want hij kreeg het opgestuurd van de immer smaakloze BT!
Hard_gay moet echt de kliko inquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet dat ik me zo voor de geest kan halen. Hoezo, wil je iemand lozen?
Nee, maar er is een hele stroom van nieuwe piepoltjes die de oude garde wegjaagt (niet jij heur) dus ik vermoede al dat er ergens een subforum of SC dicht was getieft en misschien dat hij daar ook vandaan kwam.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet dat ik me zo voor de geest kan halen. Hoezo, wil je iemand lozen?
Je bied het zelf aan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heezo goedkoop ben ik nou ook weer niet
!
Hij verziekt zelfs de SC.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hard_gay moet echt de kliko inHij loopt een goedlopend topique van mij te verzieken
Nou aan het newbies gehalte gezien is het halve forum gesloten ofzo!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar er is een hele stroom van nieuwe piepoltjes die de oude garde wegjaagt (niet jij heur) dus ik vermoede al dat er ergens een subforum of SC dicht was getieft en misschien dat hij daar ook vandaan kwam.
Een groot schandaal! De modjes geven weer is niet thuis.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bied het zelf aan.
[..]
Hij verziekt zelfs de SC.
Nee ik zei dat ik het zou zeggenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bied het zelf aan.
[..]
Hij verziekt zelfs de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |