ik ga over half uur al indrinken xDquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef McFearless het volgende:
Hey, hallo, wie gaat er biertjes drinken?
Ik ben meer van de lekkere duitse en tsjechische biertjesquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:42 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ok vetwavor een trappist kan je me aanraden
ik heb d'r een Corsendonk Pater gepakt
Oh oh, jij schavuit. Niet te veel drinken he!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:02 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ik ga over half uur al indrinken xD
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:02 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ik ga over half uur al indrinken xD
Met z'n zak.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:14 schreef McFearless het volgende:
Iedereen loopt met Sinterklaas te spelen ofzo?
Ja van die verlepte huisvrouwen die massaal op hun godin hebben gestemdquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:56 schreef Sackboy het volgende:
Wel jammer dat m'n gedicht het niet gehaald heeft.
KLB verliest van CLB (ofzo)
Mijn moeder zit niet op Fok!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja van die verlepte huisvrouwen die massaal op hun godin hebben gestemd
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef McFearless het volgende:
Hey, hallo, wie gaat er biertjes drinken?
Zelfde jammerlijke verhaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Voor de verandering ik maar weer eenskansloos zuipen in een kroeg ftw. En jij?
Wat een eenvoudig leven ook hequote:
Hahah, mijn leven in een notendop!!!1!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat een eenvoudig leven ook heal vanaf mijn 16/17e is het elke vrijdag in een kroeg zuipen en zaterdag feest/uitgaan. Doordeweeks school (vakanties werken) en af en toe doordeweekse voetbalbieravonden met vrienden
Mijn leven
Oh, op zondag zit ik meestal vanaf een uur of twaalf 's middags te zuipen met m'n maten bij Ajax of bij de plaatselijke FC.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat een eenvoudig leven ook heal vanaf mijn 16/17e is het elke vrijdag in een kroeg zuipen en zaterdag feest/uitgaan. Doordeweeks school (vakanties werken) en af en toe doordeweekse voetbalbieravonden met vrienden
Mijn leven
Owja, de zondag nog vergetenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oh, op zondag zit ik meestal vanaf een uur of twaalf 's middags te zuipen met m'n maten bij Ajax of bij de plaatselijke FC.
Als je straks een vriendin heb word het allemaal wat rustiger.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:29 schreef afcajos het volgende:
En in de zomer werken en een biervakantie
Ik ga er maar een eind aan maken
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:56 schreef Sackboy het volgende:
Wel jammer dat m'n gedicht het niet gehaald heeft.
KLB verliest van CLB (ofzo)
Ik heb een paar relaties gehad, maar nooit langer dan 2 maandenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als je straks een vriendin heb word het allemaal wat rustiger.
Tegen PSV.. Zes uur thuis van uitgaan, half elf weer in de auto naar Ajax. Kwart voor elf eerste biertje, whehe.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Owja, de zondag nog vergetenIk ben op mn 16e gestopt met voetballen dus kan zondag altijd ajax kijken in de kroeg/thuis/stadion
Weheh, mijne vier maanden, toen was ik het zat, ondanks dat ze onwijs lekker was.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb een paar relaties gehad, maar nooit langer dan 2 maandenin het weekend ging ik liever met mijn maten op stap, dan houdt het snel op
Zijn mooie dagen idd. Toen met de bekerfinale tegen psv ( mn 1e uitwedstrijd ohnoesquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Tegen PSV.. Zes uur thuis van uitgaan, half elf weer in de auto naar Ajax. Kwart voor elf eerste biertje, whehe.
Kheb dat hele gedicht van die caroslet niet eens gelezen ofzoquote:
Een van deze twee pakketten:quote:
Je had meer punten kunnen hebben, als iedereen de volle 5 (goede deelnemers) hadden ingevuld.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:35 schreef Sackboy het volgende:
Nou toch nog een prijs gewonnen (en wat voor een), en zoals beloofd gaat die hier verloot worden onder de stemmers. Moet nog even kijken hoe we dat gaan doen, maar de users die dus meedingen zijn:
Gefeliciteerd met je 2e plekquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:35 schreef Sackboy het volgende:
Nou toch nog een prijs gewonnen (en wat voor een
Volgend jaar heb ik ook een uitkaart, lekker de mooie wedstrijdjes heen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zijn mooie dagen idd. Toen met de bekerfinale tegen psv ( mn 1e uitwedstrijd ohnoes) kwam ik 5 uur thuis, kon niet slapen door de zenuwen, tot 8 uur wakker gelegen en om 9 uur in lelystad het eerste pintje lostrekken
Ach later denk je met weemoed terug aan die dagen
Ze heeft ook heel veel punten gekregen van niet CBL-usersquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kheb dat hele gedicht van die caroslet niet eens gelezen ofzowas het echt zo goed? of ook vriendjespolitiek.
CBL IS THE BEEEEEEEEEEST HOLLADIEJEEEEEEEEquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar CBL is de best![]()
1-2-3 bij de sinterklaas ava en 1e bij gedicht.
En dat is?quote:
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die "RLS" die net is afgelopen. Vanavond gaat ons subforum dicht
We Rule!!
Sterktequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die "RLS" die net is afgelopen. Vanavond gaat ons subforum dicht
We Rule!!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga, er wacht een grote warme staaf op me! Ciao
!
Neuh, ik mot die rotzooi niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:51 schreef Breathtaking het volgende:
Wil je dat Wii/DS setje niet zelf Sackboy? Maar ik loot heel graag meeIk hou van mn Wii en zou het goed kunnen gebruiken!
Een subforum, die is opgericht ten tijde van Can't buy me love.quote:
OMG? Dé Huub van DGK?!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een subforum, die is opgericht ten tijde van Can't buy me love.
Komen meestal de users die de Real Life Soaps volgen, zoals BB, DGK etc.
Vanavond gaat die uit de lucht, tot er weer een nieuwe RLS op TV/Streams komt.
Twee van onze users zijn bijvoorbeeld Huub van DGK en jullie aller Ribas [ afbeelding ]
Godver, dat welterusten-filmpje.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:09 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)ig-vleesch-ccxxv-222
En een brilletje zodat ik op een strenge schooljuf lijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:08 schreef Sackboy het volgende:
Ik gok dat Marrije in de 30 is en een kort en vlot kapsel heeft. Lekker pittig!
Mijn god..quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een subforum, die is opgericht ten tijde van Can't buy me love.
Komen meestal de users die de Real Life Soaps volgen, zoals BB, DGK etc.
Vanavond gaat die uit de lucht, tot er weer een nieuwe RLS op TV/Streams komt.
Twee van onze users zijn bijvoorbeeld Huub van DGK en jullie aller Ribas [ afbeelding ]
Paars?quote:
Maar die hadden mij wel op 1, dus die waren gewoon niet zo pienter waardoor ze het puntensysteem niet begrepen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wil er wel een paar voor je wegstrepen, die je in eerste instantie maar 1 punt gaven![]()
Die ene die Kanye West – Coldest Winter een goed nummer vindt.quote:
Zit jij OOK op [CBL] ????quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:40 schreef blomst het volgende:
en we stemmen beter
Sackboy ook gefeliciteerd met je tweede plaats.
![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:33 schreef IQM het volgende:
Marrije keek in m'n fotoboek. Ze was op zoek naar geile picca's.
Whehehehe.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:40 schreef Sackboy het volgende:
MARRIJE MARRIJE, JA DIE WIL GRAAG IQM'S PENIS TUSSEN D'R DIJE!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zit jij OOK op [CBL] ????
En heb jij OOK gewonnen in een competitie???
Samen met OOK twee anderen van [CBL]????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga, er wacht een grote warme staaf op me! Ciao
!
Zeg, in dat subforum, hadden jullie daar een hard_gay?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel gezellig hier, altijd handig, nu ons subforum gaat sluiten.
Nu wil ik ook weten wat er stondquote:
JAquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef BobbyB het volgende:
Is iedereen de Sint aan het pijpen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |