Ik had voor Duet nog nooit naar Ray LaMontagne geluisterd. Ik kende z'n naam, en daar hield het ook wel op. Ik was dan ook blij verrast door zijn stem, en hoe die samen klinkt met Rachael's stem. Ik ben er nog steeds niet aan toegekomen om zijn albums te luisteren, maar dat gaat vast nog wel een keer gebeuren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:36 schreef placebeau het volgende:
Duets viel me wat tegen, maar mss had ik teveel van een duet tss ray en rachael verwacht.
Ik zou er waarschijnlijk nog niet heen gaan als je 69 euro cadeau kreeg bij de entree (niet bepaald een fanquote:Op woensdag 17 december 2008 10:41 schreef -Dries- het volgende:
http://effenaar.nl/event.php?e_id=1271
Fuck hoe duur het is, ik ga er gewoon heen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:41 schreef -Dries- het volgende:
http://effenaar.nl/event.php?e_id=1271
Fuck hoe duur het is, ik ga er gewoon heen.
Als je dat soort prijzen vraagt moet je in Carré gaan staan.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:11 schreef Grobbel het volgende:
Dat soort prijzen horen natuurlijk ook wel een beetje bij de locatie, maar waarom zou hij niet gewoon in Paradiso kunnen staan?
Ach, Tom Waits in Carré was 100 euro per ticket.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:14 schreef JelleS het volgende:
[..]
Als je dat soort prijzen vraagt moet je in Carré gaan staan.
Ik zag laatst Ane Brun, Teitur én Olafur Arnalds in MC Frits Philips en was 14 euro p.p. kwijt (inclusief reserverings-, service- en andere kosten).quote:Op woensdag 17 december 2008 11:11 schreef Grobbel het volgende:
Dat soort prijzen horen natuurlijk ook wel een beetje bij de locatie
Even ging het gerucht dat ie een heel orkest zou meenemen voor de prijs, maar de Effenaar spreekt dat tegen. Wel beloven ze een 'uitgebreide bezetting'.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:03 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Gaat hij de vuurwerkshow van Metallica lenen ofzo?
Niet helemaal te vergelijken qua naamsbekendheid, maar ik vat je punt.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:18 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik zag laatst Ane Brun, Teitur én Olafur Arnalds in MC Frits Philips en was 14 euro p.p. kwijt (inclusief reserverings-, service- en andere kosten).
Zoiets had ik al wel een beetje in gedachten. Maar we zullen zien. Ik wacht al 4 jaar dat ie naar Nederland komt, dus ik heb het er op dit moment wel voor over. En tja.. van Antony kun je houden of haten, er is volgens mij niet echt een tussenweg.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Even ging het gerucht dat ie een heel orkest zou meenemen voor de prijs, maar de Effenaar spreekt dat tegen. Wel beloven ze een 'uitgebreide bezetting'.![]()
Je wacht al 4 jaar? Had je alle vijf de optredens in 2005 gemist?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zoiets had ik al wel een beetje in gedachten. Maar we willen zien. Ik wacht al 4 jaar dat ie naar Nederland komt, dus ik heb het er op dit moment wel voor over. En tja.. van Antony kun je houden of haten, er is volgens mij niet echt een tussenweg.
Oeps, 3 jaarquote:Op woensdag 17 december 2008 12:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je wacht al 4 jaar? Had je alle vijf de optredens in 2005 gemist?
Klinkt best leuk, maar toch een stuk minder spannend dan Cloud Cult. Ik vind het maar een beetje voortkabbelen. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik nu op mijn werk zit en het niet echt hard kan zetten.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Moody het volgende:
Liefhebbers van Cloud Cult moeten het album "Huggable Dust" van "Okay" eens proberen.
Aparte krakerige stem zingt leuke liedjes
http://www.myspace.com/okaytheband
Uch, De Helling is zo'n kutzaal, en ik heb alleen maar negatieve dingen over Klub Radar gehoord. Maar The Tallest Man On Earth is erg tof. Ik vind dat hij dan ook nog maar een losse show moet doen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef emokid het volgende:
The Tallest Man On Earth 17 januari Klub Radar in Tivoli De Helling
Je hebt gelijk, bovendien valt het op een weekend zie ik net. De beste Zweed kan erg makkelijk een kleine zaal zoals in de Paradiso vullen. Ik wacht nog wel even af.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Uch, De Helling is zo'n kutzaal, en ik heb alleen maar negatieve dingen over Klub Radar gehoord. Maar The Tallest Man On Earth is erg tof. Ik vind dat hij dan ook nog maar een losse show moet doen.
Ook leuk dat HEALTH op Motel Mozaïque 2009 staat. Maar ik ben vooral gecharmeerd van DISCO, en dat doen ze live natuurlijk nooit. HEALTH is ook goed, maar toch, DISCO is beter, vind ik. Plus, ik vind Momo een behoorlijk onhandig festival, dus ze moeten toch nog met wat meer leuke dingen komen wil ik een bezoekje overwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |