Ja, met zijn grote bek.quote:Op donderdag 4 december 2008 07:25 schreef MikeyMo het volgende:
ah hij was die jongen die paul de leeuw achter het behang werd geplakt
Dat jochie dat op groeide in je kelderquote:
Nee, het is een nieuwe Frans Bauer helaas. Clowns, smartlappen... Het zou me niets verbazen als deze jongeman in een woonwagenkamp woont.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:12 schreef marcel-o het volgende:
idd..
Een soort van nieuwe Jan Shit, die over een jaar of 10 ook weer de mooiste vrouw inpikt omdat ie ken zingen![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:16 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Nee, het is een nieuwe Frans Bauer Bagger helaas. Clowns, smartlappen... Het zou me niets verbazen als deze jongeman in een woonwagenkamp woont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
owh hallo, waar komt dit uit vandaan?quote:
We zitten hier niet in Oostenrijk of België.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:09 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Dat jochie dat op groeide in je kelder
Mag ik niet zeggen, beroeps geheimquote:Op donderdag 4 december 2008 08:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
owh hallo, waar komt dit uit vandaan?
Hufterquote:Op donderdag 4 december 2008 08:42 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen, beroeps geheim
Zoek dan eens op 'turkse chick'.. Grote kans dat je hier op uit komt:quote:Op donderdag 4 december 2008 08:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
owh hallo, waar komt dit uit vandaan?
Ik ook van jouquote:Op donderdag 4 december 2008 09:11 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
bedankt voor het verneuken van mijn dag. Krijg de tering TS, kutjanus
Goffer, had nu niets gezegd. Daar gaat me image..quote:Op donderdag 4 december 2008 09:03 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Zoek dan eens op 'turkse chick'.. Grote kans dat je hier op uit komt:
Iig beter dan jouw kanker topicsquote:
Jannes is een grote bout. Dit is echte muziek:quote:Op donderdag 4 december 2008 09:13 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Maar bedoel je niet kut Jannes?
[ afbeelding ]
![]()
Jannes is tof!quote:Op donderdag 4 december 2008 09:13 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Maar bedoel je niet kut Jannes?
[ afbeelding ]
![]()
* DeHangui proest!quote:Op donderdag 4 december 2008 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
Die gast heeft nog geen veren op zijn leuter en heeft het al over verliefdheid
Kampers
U vraagt, wij draaien :quote:Op donderdag 4 december 2008 09:19 schreef kabelhaspel het volgende:
Heeft die gast geen forum/gastenboek op zn site? FF rondklooien ofzo
Sorry.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:14 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Goffer, had nu niets gezegd. Daar gaat me image..
Die tekstschrijver is trouwens ook matig. Dat einde slaat echt helemaal nergens op, wat een gebrek aan inspiratie en creativiteit.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:57 schreef alors het volgende:
Verliefdheid is een toverbal met meer dan duizend smaken, zal Cupido je raken, dan schreeuw het 't van de daaaaken!
Verliefdheid is een toverbal met allerhande kleuren (en de rest weet ik niet meer)
t knaapje was vandeweek op de radio bij Coen &Sander. Inderdaad zeg, wat een draak met die ingestudeerde teksten...quote:Op donderdag 4 december 2008 09:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Dat gozertje is echt rete irritant
Betwetertje
alleen maar positieve berichtenquote:Op donderdag 4 december 2008 09:29 schreef DeHangui het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien :
http://www.jordyvanloon.com/index.php?option=com_jambook&Itemid=28
Bij Paul de Leeuw was hij dus ook zo, alsof hij 67 verkeerde mediatrainingen heeft gehad.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:07 schreef Gripper het volgende:
[..]
t knaapje was vandeweek op de radio bij Coen &Sander. Inderdaad zeg, wat een draak met die ingestudeerde teksten...
"Ja, ik ben heel blij dat ik deze plaat heb mogen maken, en dit meen ik echt 100% vanuit de grond van mn hart: Ik ben een groot fan van Jannes en ik vind het geweldig dat ik met hem heb mogen samenwerken voor deze geweldige single"
je bent fucking 14, doe niet zo volwassen
Dat Nederlandstalige is men niet zo snel beu hoor. De Tros zendt al tientallen jaren van die muziekfeesten uit, en dat scoort altijd.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:38 schreef MikeyMo het volgende:
Ach ja, waarschijnlijk hobbelt hij straks gewoon rond tussen de Jannessen, Boukes en Driessen en verdient hij een leuk zakcentje. Ik denk ook niet dat het nog lang duurt. Op den duur is men toch weer dat Nederlandstalige beu en verdwijnt het weer fijn terug naar regio Drenthe
Kamperquote:Op donderdag 4 december 2008 11:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat Nederlandstalige is men niet zo snel beu hoor. De Tros zendt al tientallen jaren van die muziekfeesten uit, en dat scoort altijd.
ja, bij kampers, drenthen en oudjes...quote:Op donderdag 4 december 2008 11:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat Nederlandstalige is men niet zo snel beu hoor. De Tros zendt al tientallen jaren van die muziekfeesten uit, en dat scoort altijd.
Hij zit daar al voor vast, zie paar posts boven jequote:
Ik mag hopen dat hij naar het zuiden gaat... In drenthe hebben we goede streek muziek zoals jannes, lucas en gea, skik en mooi warkquote:Op donderdag 4 december 2008 10:38 schreef MikeyMo het volgende:
Ach ja, waarschijnlijk hobbelt hij straks gewoon rond tussen de Jannessen, Boukes en Driessen en verdient hij een leuk zakcentje. Ik denk ook niet dat het nog lang duurt. Op den duur is men toch weer dat Nederlandstalige beu en verdwijnt het weer fijn terug naar regio Drenthe
Ik ben geen kamper, maar kan niet ontkennen dat ik een groot deel van die muziek best te pruimen vindquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij naar het zuiden gaat... In drenthe hebben we goede streek muziek zoals jannes, lucas en gea, skik en mooi wark
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:35 schreef Agiath het volgende:
WAAROM IS HIJ NOG NIET DOOD GODVERDOMME
Ben jij Jordy's vader?!quote:Op donderdag 4 december 2008 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Doe toch normaal man, jaloerse rothonden.
Nee, maar ik wens niemand de dood in omdat hij een lied zingt. Waar slaat dat nou weer op? Omdat iemand succes heeft met iets dat jou niet aan staat wens je hem de dood in?quote:
Leuk voor vanavondquote:Op donderdag 4 december 2008 09:52 schreef DeHangui het volgende:
http://www.jordyvanloon.com/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=31
Laat adobe der maar op los
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
Het contact adresquote:Op donderdag 4 december 2008 13:32 schreef DeHangui het volgende:
Verzetsstraat 50
Leeuwarden
8923 CR
Is de contact adres volgens de site.. daar woon ik dus ook ongeveerr
open doel heaquote:Op donderdag 4 december 2008 13:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jaja je houdt van Drenthe bashen
oh, leeuwarden...quote:Op donderdag 4 december 2008 13:32 schreef DeHangui het volgende:
Verzetsstraat 50
Leeuwarden
8923 CR
Is de diecontact adres volgens de site.. daar woon ik dus ook ongeveerr
Ik heb ook nog geen veren. Moet ik me zorgen maken?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
Die gast heeft nog geen veren op zijn leuter en heeft het al over verliefdheid
Net of ie al een paar uur in de koude heeft staan blauwbekken waarna hij er een goede ros op heeft gehad.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:55 schreef Urquhart het volgende:
Dit is echter de nieuwe Jan SmitWel vreemde lippen
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
zwaar irritant kutkind dat popie jopie probeert te doen alsof ie 25 is ofzo.
Is die hyves van die chick van Rutger nu al eens ontdekt?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Elke keer als ik dat hoofd zie van die Gewoon Rutger moet ik lachen
Teriing
Deze gast met de pijlen vind ik echter wel grappig
[ afbeelding ]
Wat ironisch, je woont aan de verzetsstraat terwijl je opa bij de NSB zatquote:Op donderdag 4 december 2008 13:32 schreef DeHangui het volgende:
Verzetsstraat 50
Leeuwarden
8923 CR
Is de diecontact adres volgens de site.. daar woon ik dus ook ongeveerr
tvp voor de hyves van die sletquote:Op donderdag 4 december 2008 19:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is die hyves van die chick van Rutger nu al eens ontdekt?
Noem Skik alsjebliéft niet tussen al die andere kamp-actsquote:Op donderdag 4 december 2008 11:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij naar het zuiden gaat... In drenthe hebben we goede streek muziek zoals jannes, lucas en gea, skik en mooi wark
quote:
Een van de filmpjes die na 100x kijken nog steeds leuk blijftquote:
Vooral door dat kamperwijf ja, echt hoe krijgen ze iemand die zo aan het verwachtingspatroon voldoetquote:Op donderdag 4 december 2008 20:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een van de filmpjes die na 100x kijken nog steeds leuk blijft
Met name door die slet met haar "Ik kijk je vrolijk lachend aan"
wie is die breezah die er bij danst?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wie is die breezah die er bij danst?![]()
verder is dat liedje hilarisch![]()
zingt ie over die chick, kijkt ie alleen tieten
[ afbeelding ]
Geniaalquote:
Kan wel daar paultjuhhh 'm ook gebruikt.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geniaaldie gebruik ik in mn fobo als t nie erg is
Ja hij is baas hequote:Op donderdag 4 december 2008 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Elke keer als ik dat hoofd zie van die Gewoon Rutger moet ik lachen
Teriing
Deze gast met de pijlen vind ik echter wel grappig
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2008 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
getver
dit is de rode draad dus bij 3FM nu
ik zou die SHE actie gewoon afblazen als ze het nog een keer draaien
quote:Sorry, de website van Jordy van Loon is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.
Kon niet verbinden met de database server
dat dusquote:Op maandag 22 december 2008 13:32 schreef Beauregard het volgende:
Die blaag is nu op 3FM, in dat huis. Godverdomme wat 'n irritant kutkereltje.
"Owja bedankt dames en heren voor jullie heerlijke enthousiasme-heid"quote:Op maandag 22 december 2008 13:32 schreef Beauregard het volgende:
Die blaag is nu op 3FM, in dat huis. Godverdomme wat 'n irritant kutkereltje.
quote:Op maandag 22 december 2008 14:50 schreef On het volgende:
Pf die Jordy.. als kanker een gezicht had.
"je kijkt me vrolijk lachend aan"quote:Op maandag 22 december 2008 13:29 schreef ricost het volgende:
Vraag allemaal als tegenoffensief Gewoon Rutger aan bij Serious Request
Laaadieedoediedaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere beat. Kunnen ze die stemmen niet wegfilteren ?quote:
Dat is Nederland. Men steunt graag underdogs, mensen die ergens in uitblinken en dat zelf ook roepen zijn arrogant en vervelend en worden uitgekotst. Ik noem bijvoorbeeld een Raymond van Barneveld.quote:Op maandag 22 december 2008 20:25 schreef Plush. het volgende:
Nederland adoreert alles wat kansloos is. Idols, Popstars, Jordy van Loon, De Lama's, Amy Winehouse, Frans Bauer, (...) met de sterren, etc. etc.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is Nederland. Men steunt graag underdogs, mensen die ergens in uitblinken en dat zelf ook roepen zijn arrogant en vervelend en worden uitgekotst. Ik noem bijvoorbeeld een Raymond van Barneveld.
Idd ja.. "instrumentaal"..... Dus zonder dat kutjong.....quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekkere beat. Kunnen ze die stemmen niet wegfilteren ?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef habermehl het volgende:
kappen nu!! het is een geweldig liedje,en ik voorspel dat het zeker nr 1 komt!!
Als hij bij mij op school zou zitten wist ik het wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:17 schreef X. het volgende:
Je zou hem bijna toewensen dat hij gruwelijk gepest wordt op school
quote:Lieve mensen u kunt vanaf nu mij clip bekijken op you tube.
Ik ben trots dat ik dat u kan vertellen ik wil ook nog een ander puntje onder de aandacht brengen dat het belangrijk is dat u nog steeds op me blijft stemmen om misschien in het programma van de top 20 me single te komen zingen .
En u kunt ook nog steeds me single downloaden ook niet onbelangrijk
gr jordy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:31 schreef droomkoningin het volgende:
ik word spontaan agressief als ik dat kutventje ergens zie of, nog erger, hoor....![]()
![]()
[..]
Je haat hem maar je zoekt wel zijn hyves opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Wat een tyfusstem heeft die gast. Gaat ie dood aan het einde?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:48 schreef Wunny het volgende:
Die al langs gekomen?
Het einde is erg leuk
Z'n overbezorgde en absoluut niet dwingende moedertje heeft em allang van school gehaald.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:17 schreef X. het volgende:
Je zou hem bijna toewensen dat hij gruwelijk gepest wordt op school
Jan Smit heeft de basisschool nog niet afgemaaktquote:Op woensdag 24 december 2008 11:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Z'n overbezorgde en absoluut niet dwingende moedertje heeft em allang van school gehaald.
Als je zanger bent heb je geen opleiding nodg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:48 schreef HeyFreak het volgende:
en toen kreeg hij de baard in z'n keel
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jan Smit heeft de basisschool nog niet afgemaakt
Tja, dat zijn nou Nederlandersquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is Nederland. Men steunt graag underdogs, mensen die ergens in uitblinken en dat zelf ook roepen zijn arrogant en vervelend en worden uitgekotst. Ik noem bijvoorbeeld een Raymond van Barneveld.
Die heeft de basisschool wel afgemaakt, maar stopte op de middelbare school (havo, red.).quote:Op woensdag 24 december 2008 11:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jan Smit heeft de basisschool nog niet afgemaakt
Welke lijst dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 03:37 schreef habermehl het volgende:
yoepie van nr 35 nr nr 6!!! ,deze jongen komt echt op nr 1 hoor!!!
Flikker op man, dat joch kan nooooiiit 15 zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:57 schreef Prik0 het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat hij 15 is.
Het klotejoch woont in Zoetermeer, ik ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef poffertjespan het volgende:
nu snap ik waarom die reacties zijn uitgeschakeld op youtube.![]()
FOKFITTIEPLOEG NAAR jou achtertuin op 5 juliquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
omg.. hij komt 5 july in me achtertuin spelen.... Gelukkig ligt de maas ernaast
Ik pak de touwen alvastquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Op dat moment pleeg ik zelfmoord*
*onder voorbehoud
Wat ben jij kankertriest. Echt wat wil je daar nou mee bereiken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:09 schreef Braddie het volgende:
*kick*
Ik heb even een leuke krabbel geschreven op de hyves van Jordy Van Loon....
Ff opsommen...
15 jaar = beroemd = netjes...
15 jaar & eruit zien als 10 = gay...
15 jaar & doen als 10 = Autistisch...
Ik heb misschien niet jou bekendheid, Maar damn, Je bent een van de 10tallen andere nederlandse sterretjes die denkt alles te wezen omdat ze een plaat hebben gemaakt die*toevallig* goed bevalt bij het nederlandse publiek...
En dan heb je nog een houding van lik me reet....
Je bent 15 ziet er uit als 10 en hebt het gedrag van 10.... Mensen nemen je daarom helemaal niet serieus, Zelfs niet als je platen maakt... Al had je met fucking Michael jackson, of jean Michel Jarre opgetreden, alsnog.... Je gedrag/Je uiterlijk/Je stem irriteert de mensen zo gigantisch dat ze er een instrumental van maken of dat ze jou stem sowieso 2 hele octaven(als je al weet wat dat zijn) omlaag pitchen(als je weet wat pitchen is....)
Nou ja, dit was mijn krabbel aan jou, Veel lees plezier... enne, Vraag je ma even om genoeg keukenrol, Anders verzuip je in de tranen na dit bericht van het janken;)
Yours truly, Bradley Van Dijk(tallentvoller dan jij ooit zal worden;))
Het moet bij die jordy gewoon in z`n kop gestampt worden dat hij met 15 jaar niet zo arrogant moet doen omdat hij bekend is in nederland....quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat ben jij kankertriest. Echt wat wil je daar nou mee bereiken?
Verheug jij je er stiekem op dat hij moet gaan huilen, en ga je er dan op rukken?
Bah.
Dat dusquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het moet bij die jordy gewoon in z`n kop gestampt worden dat hij met 15 jaar niet zo arrogant moet doen omdat hij bekend is in nederland....
En lukt het niet op de zachte manier, tja... dan maar op de harde..
Ben je een beetje jaloers?quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:09 schreef Braddie het volgende:
*kick*
Ff opsommen...
Ik heb misschien niet jou bekendheid, Maar damn, Je bent een van de 10tallen andere nederlandse sterretjes die denkt alles te wezen omdat ze een plaat hebben gemaakt die*toevallig* goed bevalt bij het nederlandse publiek...
Je bent 15 ziet er uit als 10 en hebt het gedrag van 10.... Mensen nemen je daarom helemaal niet serieus, Zelfs niet als je platen maakt... Al had je met fucking Michael jackson, of jean Michel Jarre opgetreden, alsnog.... Je gedrag/Je uiterlijk/Je stem irriteert de mensen zo gigantisch dat ze er een instrumental van maken of dat ze jou stem sowieso 2 hele octaven(als je al weet wat dat zijn) omlaag pitchen(als je weet wat pitchen is....)
Nou ja, dit was mijn krabbel aan jou, Veel lees plezier... enne, Vraag je ma even om genoeg keukenrol, Anders verzuip je in de tranen na dit bericht van het janken;)
En in je ontzettend trieste krabbel zeg je nog dat hij zicht voordoet als 10. Make up your mind.quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:13 schreef Braddie het volgende:
Nee, helemaal niet zelfs....
Die jongen mocht willen dat hij ook maar 10 procent van mijn tallent had....
Ik speel keyboard, Programmeer synths, Ik drum, Ik speel accordeon, Ik kan drummen en zingen tegelijkertijd(Wat heel moeilijk is) ik kan me ook wel aardig redden met mijn stem....
EN ik probeer me niet ouder voor te doen dan dat ik ben....
Ik ben 18 maar doe me niet voor als 30, En die jordy is 15, Ziet eruit als 10 en doet zich voor alsof hij 36 is...
Erm... Dit is niet echt een volwassen post voor iemand van 18.quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:13 schreef Braddie het volgende:
Ik speel keyboard, Programmeer synths, Ik drum, Ik speel accordeon, Ik kan drummen en zingen tegelijkertijd(Wat heel moeilijk is) ik kan me ook wel aardig redden met mijn stem....
Ik ben 18 maar doe me niet voor als 30, En die jordy is 15, Ziet eruit als 10 en doet zich voor alsof hij 36 is...
Dat dusquote:Op maandag 10 augustus 2009 04:18 schreef intraxz het volgende:
Ja.. Je bent dus jaloers op zijn succes. Hij is "beroemd" () zonder eigenlijk ook maar niets te doen, terwijl jij met je fap-bare talenten dat niet bent.
hij is inmiddels 16...quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:09 schreef Braddie het volgende:
*kick*
Ff opsommen...
HIHI!! Je zei boob!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:16 schreef Meike26 het volgende:
Ik was net aan het zappen naar sport zenders, kom ik langs TMF NL een bekend hoofd tegen...idd...Jordy. Met een nieuw nummer van hem schijnbaar...
Wat een zielige videoclip zeg. Ik begrijp helemaal wat Bradley bedoelt:
In de videoclip doen alsof hij een volleerd bouwvakker is, maar zingt alsof hij net de doelgroepleeftijd van boob de bouwer is ontgroeid.
Alsjeblieft geef die jongen een overdosis testosteron ofzoiets.
Link?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:16 schreef Meike26 het volgende:
Ik was net aan het zappen naar sport zenders, kom ik langs TMF NL een bekend hoofd tegen...idd...Jordy. Met een nieuw nummer van hem schijnbaar...
Wat een zielige videoclip zeg. Ik begrijp helemaal wat Bradley bedoelt:
In de videoclip doen alsof hij een volleerd bouwvakker is, maar zingt alsof hij net de doelgroepleeftijd van boob de bouwer is ontgroeid.
Alsjeblieft geef die jongen een overdosis testosteron ofzoiets.
Als jij een groter talent bent dan Jordy van Hongerloon, waarom heb ik dan nog nooit van jou gehoord?quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:13 schreef Braddie het volgende:
dan nog die machopraatjes van hemquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef Deamobile het volgende:
Blijf het een kankerjong vinden die ze aan de hoogste boom moeten opknopen
Geen*groter talent* heb MEER talentquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:52 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
Als jij een groter talent bent dan Jordy van Hongerloon, waarom heb ik dan nog nooit van jou gehoord?
Toegegeven, die clip begint best hard. HD cam, lekker zo'n stoffig industrieterrein. Maar dan...quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:18 schreef Walter81 het volgende:
Dat nieuwe liedje van m: Een kusje voor jou![]()
Waar tie een of ander mokkeltje, dat er oud genoeg uitziet (t heeft borsten) dat ik 'm er nog wel zelf in zou hangen, een kusje wil geven...
Volgens mij is de schrijver erg geïnspireerd geweest door "Jingle Bells"
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=KioKE8UUklk
[ afbeelding ]
Dat meisje is het probleem niet (hoogstens dat ik waarschijnlijk te oud ben), maar de rest...quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Toegegeven, die clip begint best hard. HD cam, lekker zo'n stoffig industrieterrein. Maar dan...
Komt er zo'n godvergeten pestjoch in beeld met die kinderstem van 'm een beetje liefdesliedjes zingen. En dan dat wijf erbij, give me a break.
Bij mij zitten de laatste paar seconden van het filmpje in mijn hoofd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:13 schreef Walter81 het volgende:
En wat nou het allerallerergste van alles is.... dat stukje van "een kusje voor jou, een kusje van mij" zit nu de hele tijd in m'n hoofd
Gewoon rutger = Tyros preset + zijn zangquote:Op donderdag 4 december 2008 20:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een van de filmpjes die na 100x kijken nog steeds leuk blijft
Met name door die slet met haar "Ik kijk je vrolijk lachend aan"
Ok man goeden kick.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:12 schreef 123091 het volgende:
ik mag die flikker ook niet.... hij is gay :p
/carequote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Jordy van Loon?
Ik weet het, maar ik zat op YouTube één of ander clipje te kijken en toen stond Jordy van Loon tussen de gerelateerde items. Op zijn officiële site is geen nieuws te bekennen. Lijkt weinig meer van over.quote:
Er staat amper nog wat opquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik zat op YouTube één of ander clipje te kijken en toen stond Jordy van Loon tussen de gerelateerde items. Op zijn officiële site is geen nieuws te bekennen. Lijkt weinig meer van over.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |