Ja, met zijn grote bek.quote:Op donderdag 4 december 2008 07:25 schreef MikeyMo het volgende:
ah hij was die jongen die paul de leeuw achter het behang werd geplakt
Dat jochie dat op groeide in je kelderquote:
Nee, het is een nieuwe Frans Bauer helaas. Clowns, smartlappen... Het zou me niets verbazen als deze jongeman in een woonwagenkamp woont.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:12 schreef marcel-o het volgende:
idd..
Een soort van nieuwe Jan Shit, die over een jaar of 10 ook weer de mooiste vrouw inpikt omdat ie ken zingen![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:16 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Nee, het is een nieuwe Frans Bauer Bagger helaas. Clowns, smartlappen... Het zou me niets verbazen als deze jongeman in een woonwagenkamp woont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
owh hallo, waar komt dit uit vandaan?quote:
We zitten hier niet in Oostenrijk of België.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:09 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Dat jochie dat op groeide in je kelder
Mag ik niet zeggen, beroeps geheimquote:Op donderdag 4 december 2008 08:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
owh hallo, waar komt dit uit vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |