t knaapje was vandeweek op de radio bij Coen &Sander. Inderdaad zeg, wat een draak met die ingestudeerde teksten...quote:Op donderdag 4 december 2008 09:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Dat gozertje is echt rete irritant
Betwetertje
alleen maar positieve berichtenquote:Op donderdag 4 december 2008 09:29 schreef DeHangui het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien :
http://www.jordyvanloon.com/index.php?option=com_jambook&Itemid=28
Bij Paul de Leeuw was hij dus ook zo, alsof hij 67 verkeerde mediatrainingen heeft gehad.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:07 schreef Gripper het volgende:
[..]
t knaapje was vandeweek op de radio bij Coen &Sander. Inderdaad zeg, wat een draak met die ingestudeerde teksten...
"Ja, ik ben heel blij dat ik deze plaat heb mogen maken, en dit meen ik echt 100% vanuit de grond van mn hart: Ik ben een groot fan van Jannes en ik vind het geweldig dat ik met hem heb mogen samenwerken voor deze geweldige single"
je bent fucking 14, doe niet zo volwassen
Dat Nederlandstalige is men niet zo snel beu hoor. De Tros zendt al tientallen jaren van die muziekfeesten uit, en dat scoort altijd.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:38 schreef MikeyMo het volgende:
Ach ja, waarschijnlijk hobbelt hij straks gewoon rond tussen de Jannessen, Boukes en Driessen en verdient hij een leuk zakcentje. Ik denk ook niet dat het nog lang duurt. Op den duur is men toch weer dat Nederlandstalige beu en verdwijnt het weer fijn terug naar regio Drenthe
Kamperquote:Op donderdag 4 december 2008 11:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat Nederlandstalige is men niet zo snel beu hoor. De Tros zendt al tientallen jaren van die muziekfeesten uit, en dat scoort altijd.
ja, bij kampers, drenthen en oudjes...quote:Op donderdag 4 december 2008 11:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat Nederlandstalige is men niet zo snel beu hoor. De Tros zendt al tientallen jaren van die muziekfeesten uit, en dat scoort altijd.
Hij zit daar al voor vast, zie paar posts boven jequote:
Ik mag hopen dat hij naar het zuiden gaat... In drenthe hebben we goede streek muziek zoals jannes, lucas en gea, skik en mooi warkquote:Op donderdag 4 december 2008 10:38 schreef MikeyMo het volgende:
Ach ja, waarschijnlijk hobbelt hij straks gewoon rond tussen de Jannessen, Boukes en Driessen en verdient hij een leuk zakcentje. Ik denk ook niet dat het nog lang duurt. Op den duur is men toch weer dat Nederlandstalige beu en verdwijnt het weer fijn terug naar regio Drenthe
Ik ben geen kamper, maar kan niet ontkennen dat ik een groot deel van die muziek best te pruimen vindquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij naar het zuiden gaat... In drenthe hebben we goede streek muziek zoals jannes, lucas en gea, skik en mooi wark
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:35 schreef Agiath het volgende:
WAAROM IS HIJ NOG NIET DOOD GODVERDOMME
Ben jij Jordy's vader?!quote:Op donderdag 4 december 2008 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Doe toch normaal man, jaloerse rothonden.
Nee, maar ik wens niemand de dood in omdat hij een lied zingt. Waar slaat dat nou weer op? Omdat iemand succes heeft met iets dat jou niet aan staat wens je hem de dood in?quote:
Leuk voor vanavondquote:Op donderdag 4 december 2008 09:52 schreef DeHangui het volgende:
http://www.jordyvanloon.com/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=31
Laat adobe der maar op los
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
Het contact adresquote:Op donderdag 4 december 2008 13:32 schreef DeHangui het volgende:
Verzetsstraat 50
Leeuwarden
8923 CR
Is de contact adres volgens de site.. daar woon ik dus ook ongeveerr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |