Lekkere beat. Kunnen ze die stemmen niet wegfilteren ?quote:
Dat is Nederland. Men steunt graag underdogs, mensen die ergens in uitblinken en dat zelf ook roepen zijn arrogant en vervelend en worden uitgekotst. Ik noem bijvoorbeeld een Raymond van Barneveld.quote:Op maandag 22 december 2008 20:25 schreef Plush. het volgende:
Nederland adoreert alles wat kansloos is. Idols, Popstars, Jordy van Loon, De Lama's, Amy Winehouse, Frans Bauer, (...) met de sterren, etc. etc.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is Nederland. Men steunt graag underdogs, mensen die ergens in uitblinken en dat zelf ook roepen zijn arrogant en vervelend en worden uitgekotst. Ik noem bijvoorbeeld een Raymond van Barneveld.
Idd ja.. "instrumentaal"..... Dus zonder dat kutjong.....quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekkere beat. Kunnen ze die stemmen niet wegfilteren ?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef habermehl het volgende:
kappen nu!! het is een geweldig liedje,en ik voorspel dat het zeker nr 1 komt!!
Als hij bij mij op school zou zitten wist ik het wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:17 schreef X. het volgende:
Je zou hem bijna toewensen dat hij gruwelijk gepest wordt op school
quote:Lieve mensen u kunt vanaf nu mij clip bekijken op you tube.
Ik ben trots dat ik dat u kan vertellen ik wil ook nog een ander puntje onder de aandacht brengen dat het belangrijk is dat u nog steeds op me blijft stemmen om misschien in het programma van de top 20 me single te komen zingen .
En u kunt ook nog steeds me single downloaden ook niet onbelangrijk
gr jordy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:31 schreef droomkoningin het volgende:
ik word spontaan agressief als ik dat kutventje ergens zie of, nog erger, hoor....![]()
![]()
[..]
Je haat hem maar je zoekt wel zijn hyves opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Wat een tyfusstem heeft die gast. Gaat ie dood aan het einde?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:48 schreef Wunny het volgende:
Die al langs gekomen?
Het einde is erg leuk
Z'n overbezorgde en absoluut niet dwingende moedertje heeft em allang van school gehaald.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:17 schreef X. het volgende:
Je zou hem bijna toewensen dat hij gruwelijk gepest wordt op school
Jan Smit heeft de basisschool nog niet afgemaaktquote:Op woensdag 24 december 2008 11:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Z'n overbezorgde en absoluut niet dwingende moedertje heeft em allang van school gehaald.
Als je zanger bent heb je geen opleiding nodg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:48 schreef HeyFreak het volgende:
en toen kreeg hij de baard in z'n keel
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jan Smit heeft de basisschool nog niet afgemaakt
Tja, dat zijn nou Nederlandersquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is Nederland. Men steunt graag underdogs, mensen die ergens in uitblinken en dat zelf ook roepen zijn arrogant en vervelend en worden uitgekotst. Ik noem bijvoorbeeld een Raymond van Barneveld.
Die heeft de basisschool wel afgemaakt, maar stopte op de middelbare school (havo, red.).quote:Op woensdag 24 december 2008 11:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jan Smit heeft de basisschool nog niet afgemaakt
Welke lijst dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 03:37 schreef habermehl het volgende:
yoepie van nr 35 nr nr 6!!! ,deze jongen komt echt op nr 1 hoor!!!
Flikker op man, dat joch kan nooooiiit 15 zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:57 schreef Prik0 het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat hij 15 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |