Is afkoelen.quote:Op zondag 14 december 2008 13:53 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat die die user misschien nog een andere passende actie nodig had aangezien hij dit langer doet
En nu zit hij mij gewoon dood te wensen
Live eredivisieverslagen #87
Weggehaald.quote:Op zondag 14 december 2008 14:48 schreef Putdeksels het volgende:
Het grote Feyenoordtopic 423: Een rumoerig weekje
Wat ruud_fr ook zegt, deze user komt elke week een paar keer met deze post aanzetten en voegt verder niks toe aan het topic.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:14 schreef _Mike_ het volgende:
Hebben jullie ook die mooie PM gehad?[ afbeelding ]
Ik ook, maar het is gewoon lachwekkend dat er iemand zoveel tijd in steekt om Crane's foto op te zoekenquote:
Had je maar Ajacied moeten blijvenquote:Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Stuur mij die PM ook eens.
Snopgelost!quote:Op maandag 15 december 2008 21:27 schreef Blawh het volgende:
Hier kan een Snotje op.
Terugblik op het EK - Ned 1 22:00
Snordon_Snoway is het dan altijd nog _Snoke_quote:Op maandag 15 december 2008 21:38 schreef _Mike_ het volgende:
Valt me een beetje tegen van je Gordon Snoway.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Misschien kun je het aan Rayman vragen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:43 schreef tong80 het volgende:
Waarom kunnen we niet posten in het NEC-Udinese topic ?
[UEFA CUP] NEC - Udinese: Waar NEC nog kans maakt
Geen idee maar je kan wel in dit topic posten:quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:43 schreef tong80 het volgende:
Waarom kunnen we niet posten in het NEC-Udinese topic ?
[UEFA CUP] NEC - Udinese: Waar NEC nog kans maakt
Zet er dan ook maar gelijk een slotje opquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga hem even proberen te fixen, is een trucje voor.
Inderdaad, aangepast. Dank je wel.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:31 schreef Breach het volgende:
[Centraal] Randverschijnselen #32
Hoeft niet
Het is vandaag jouw feestje.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord-supporter gooit Pool in voetbalgracht.
Kan wel dicht, Polen / Feyenoord bashtopic. Bovendiend wordt het al besproken in het randverschijnselen en in het Feyenoord topic.
Mocht je het over dat Youtube gebeuren hebben, ja dat is onlangs veranderd. Is nu een paar maanden zo. Weet eigenlijk niet of je het met iedere lay-out kunt zien.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vroegah was dit niet toch? Tijdje geleden veranderd ofzo
Sommige dingen zijn erfelijkquote:Op donderdag 18 december 2008 18:20 schreef tong80 het volgende:
En TerroRobbie, ben je op school vaak verklikt en neem je op Fok wraak ?
Dit is R&P nietquote:
Had het al gezien.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:31 schreef denthemen het volgende:
[Centraal] Randverschijnselen #33
Slaat nergens op inderdaad. Thanksquote:
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef denthemen het volgende:
Ray, is het toegestaan een foto te posten van Jorien (een screencap) die hij zelf al eens neergezet heeft op Fok!? Of krijg ik dan een wielklem?
Oh, ik wilde juist vragen waarom deze is aangepast. George is toch gewoon een néger?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Slaat nergens op inderdaad. Thanks.
Ik ga 'm mergenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:17 schreef Grulez het volgende:
Wat vind jij van Derksen?
Kan toch gewoon in Johan Derksen #10: Heeft helemaal niks tegen...
Ah never mind. Ik zie dat ie nu doorlinkt naar het Derksen topic.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:32 schreef Blight het volgende:
Watskebeurt met dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1232152/ ?
Per ongeluk verwijderd in plaats van gesloten of iets?.
Nou, poehquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:45 schreef Kopbal het volgende:
Het grote Feijenoord-topic 425: Met een Pool in de gracht
Jorien scheldt mij uit.![]()
![]()
heb je gelezen waarover het gaat? Dat is naar aanleiding van het eruit gooien van 2 mods en het opstappen van de laatste ten tijde van de stakingsrelquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:41 schreef Grulez het volgende:
Respect voor onze moderators in VBL
Ik kwam dit topic van SCH tegen en in het kader van de kerstdagen, wilde ik jullie er toch even op attenderen![]()
Ach het ging me gewoon om de liefde en genegenheid.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je gelezen waarover het gaat? Dat is naar aanleiding van het eruit gooien van 2 mods en het opstappen van de laatste ten tijde van de stakingsrel
En volgens mij was Suarez ook niet meer up-to-date (weet ik niet zeker)quote:Op zondag 21 december 2008 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ray, kan je weer eens kijken naar het linkjestopic? Of heeft iemand anders dat nu overgenomen?
Donk staat bijv nog naar Nederland, maar meer dat spelers ontbreken, zoals El Hamdaoui.
Ik heb er geen tijd meer voor gehad en Gordon gaat het binnenkort overnemen.quote:Op zondag 21 december 2008 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ray, kan je weer eens kijken naar het linkjestopic? Of heeft iemand anders dat nu overgenomen?
Donk staat bijv nog naar Nederland, maar meer dat spelers ontbreken, zoals El Hamdaoui.
Okayquote:Op zondag 21 december 2008 10:29 schreef pfaf het volgende:
Willem van Hanegem spelerfantopic. Doe maar dicht dan.
Al gezien.quote:
Het was al geedit voordat je hier wasquote:Op zondag 21 december 2008 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Het grote Feijenoord-topic 425: Met een Pool in de gracht
Kan daar wat aan gedaan worden.
Daar staan verder geen sancties op?quote:Op zondag 21 december 2008 16:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was al geedit voordat je hier was
Je bent 70 jaar te laat geboren.quote:Op zondag 21 december 2008 16:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar staan verder geen sancties op?
Geen idee, dat is aan de FA's om te bepalenquote:Op zondag 21 december 2008 16:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zal het even aan een FA vragen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, geen sanctie.quote:Op zondag 21 december 2008 16:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal het even aan een FA vragen.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal het even aan een FA vragen.
quote:
Daar was al wat aan gedaan.quote:Op zondag 21 december 2008 16:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Het grote Feijenoord-topic 426:
Kan daar ook wat aan gedaan worden?
Niet op het moment dat ik hem zag.quote:Op zondag 21 december 2008 16:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Daar was al wat aan gedaan.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef sjimz het volgende:
jorien, je moet wel wat meer snelheid in je postgedrag hier gooien hoor.
Gek hè, als de post minder dan een minuut staat.quote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet op het moment dat ik hem zag.
Ik weet niet of hij ook shoarma brengt, maar kan het wel proberen inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2008 16:59 schreef pfaf het volgende:
Dan heb je een directe lijn!
Hij schijnt nog wat pizza's te hebben...quote:Op zondag 21 december 2008 17:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij ook shoarma brengt, maar kan het wel proberen inderdaad.
Pizza is de specialiteit, maakt hij samen met zijn moederquote:Op zondag 21 december 2008 17:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij ook shoarma brengt, maar kan het wel proberen inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |