Ja inderdaad. Dit seizoen wel weer erg onrustig rond de Nederlandse clubs in Europa.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Joh, maar bijlen gaat wel een beetje ver, dan probeer je iemand gewoon echt te vermoorden
En dat voor zo'n vriendelijk landjequote:Op donderdag 18 december 2008 19:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dit seizoen wel weer erg onrustig rond de Nederlandse clubs in Europa.
Las ik ook ja, gelukkig maar. Lafbekken daar in Parijsquote:Op donderdag 18 december 2008 19:53 schreef Zwoerd het volgende:
Maar het schijnt gelukkig mee te vallen met die jongen
Zo zijn die mongolen van PSG ook ja, rustig onder elkaar matten met de verschillende supporter groepen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:37 schreef Superheld het volgende:
(ook fransen onderling?)
Dat gaat er alles behalve rustig aan toe. Sommigen daar haten elkaar echt enorm.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zo zijn die mongolen van PSG ook ja, rustig onder elkaar matten met de verschillende supporter groepen.
Waar nog wel dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oostblok ook al niet. Kansloos.
Ja je hebt negers, mocro's en nazi's daar, gaat niet zo goed samen.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat gaat er alles behalve rustig aan toe. Sommigen daar haten elkaar echt enorm.
quote:Op donderdag 18 december 2008 20:09 schreef Jasza het volgende:
Er zou een dode zijn gevallen inmiddels
Wow, hoe kom je aan die info?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:09 schreef Jasza het volgende:
aan welke kantquote:Op donderdag 18 december 2008 20:09 schreef Jasza het volgende:
Klopt. Schijnt ook al de hele dag bingo te zijn tussen de Multi-culti's en de (rechtse groep) van Boulogne.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja je hebt negers, mocro's en nazi's daar, gaat niet zo goed samen.
Liever PSG kant dan een tukker...quote:Op donderdag 18 december 2008 20:13 schreef Stofje het volgende:
Ik heb hetzelfde gehoord, Algerijnse gast of zoiets? PSG-kant, dus... Pff.
Ghe, wat grappig, ik hoorde het ook van een (NAC)-maatquote:Op donderdag 18 december 2008 20:15 schreef Jasza het volgende:
Toeval dat alle NACers dat weten?
Heb het ook via een gast van NAC die ik ken.
Laten we het hopen...quote:Op donderdag 18 december 2008 20:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Bij zulke dagen gaan altijd doen altijd de wildste verhalen de ronde. Zal allemaal wel meevallen.
Jullie soort durft anders nooit met blote handen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:52 schreef sjimz het volgende:
Een bijl is niet gevaarlijker dan een mes.
Maar wel minder voor de hand liggend.
Sowieso is het triest om te vechten en nog triester om dan wapens te gebruiken.
idd, dat guestbook is sowieso voor internethools.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:18 schreef denthemen het volgende:
Het hardcore hooligans guestbook () daar hebben ze het er ook al de hele middag over, maar daar is ongeveer 90% onzin
Mijn soort?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jullie soort durft anders nooit met blote handen.![]()
van het fctwente.netquote:Orgineel gepost door fctwente2001
Net telefoontje; traangas in stadion! lui zijn gek geworden!
(ex)politiequote:Op donderdag 18 december 2008 20:21 schreef sjimz het volgende:
Mijn soort?
Als je niets zinnigs heb te zeggen doe dat dan vooral niet.
Het is ook meer vermaak om te lezenquote:Op donderdag 18 december 2008 20:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
idd, dat guestbook is sowieso voor internethools.
quote:
quote:Zojuist mn zoon gesproken in Parijs.......puinhoop daar politie heeft het niet in de hand ze worden op weg naar het stadion van allekanten bekogelt traangas enz......
1 grote puinhoop vplgens hem.
Ze zijn verplicht om bij elkaar te blijven, ze zijn nu vlakbij het stadion.
Ik heb grote zorgen!
quote:
Altijd hetzelfde liedje met die kut Fransen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik hoop voor de supporters van Twente dat ze hun maskers hebben meegenomen.
dit gaat idd helemaal verkeerde kant op..quote:
rtv oostquote:
tv oostquote:
Dat lijkt me nietquote:Op donderdag 18 december 2008 20:26 schreef Suijk het volgende:
Nou, als we dan Nancy-Feyenoord herinneren, wordt Twente uit de UEFA Cup gegooid.
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:26 schreef Suijk het volgende:
Nou, als we dan Nancy-Feyenoord herinneren, wordt Twente uit de UEFA Cup gegooid.
Dat kloptquote:Op donderdag 18 december 2008 20:25 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
[..]
Die stoeltjes daar zitten niet zo goed vast dus gooien maarrrrrr.
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:26 schreef Suijk het volgende:
twente marseille kan ook nogquote:Op donderdag 18 december 2008 20:27 schreef Jasza het volgende:
Nou dat word gezellig als Marseille-Ajax in de UEFA cup komt
Is het niet waar dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:23 schreef sjimz het volgende:
haha wat een grappemaker ben je ook weer zeg.
Ik ga kapot hier....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |