Ja inderdaad. Dit seizoen wel weer erg onrustig rond de Nederlandse clubs in Europa.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Joh, maar bijlen gaat wel een beetje ver, dan probeer je iemand gewoon echt te vermoorden
En dat voor zo'n vriendelijk landjequote:Op donderdag 18 december 2008 19:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dit seizoen wel weer erg onrustig rond de Nederlandse clubs in Europa.
Las ik ook ja, gelukkig maar. Lafbekken daar in Parijsquote:Op donderdag 18 december 2008 19:53 schreef Zwoerd het volgende:
Maar het schijnt gelukkig mee te vallen met die jongen
Zo zijn die mongolen van PSG ook ja, rustig onder elkaar matten met de verschillende supporter groepen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:37 schreef Superheld het volgende:
(ook fransen onderling?)
Dat gaat er alles behalve rustig aan toe. Sommigen daar haten elkaar echt enorm.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zo zijn die mongolen van PSG ook ja, rustig onder elkaar matten met de verschillende supporter groepen.
Waar nog wel dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oostblok ook al niet. Kansloos.
Ja je hebt negers, mocro's en nazi's daar, gaat niet zo goed samen.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat gaat er alles behalve rustig aan toe. Sommigen daar haten elkaar echt enorm.
quote:Op donderdag 18 december 2008 20:09 schreef Jasza het volgende:
Er zou een dode zijn gevallen inmiddels
Wow, hoe kom je aan die info?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:09 schreef Jasza het volgende:
aan welke kantquote:Op donderdag 18 december 2008 20:09 schreef Jasza het volgende:
Klopt. Schijnt ook al de hele dag bingo te zijn tussen de Multi-culti's en de (rechtse groep) van Boulogne.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja je hebt negers, mocro's en nazi's daar, gaat niet zo goed samen.
Liever PSG kant dan een tukker...quote:Op donderdag 18 december 2008 20:13 schreef Stofje het volgende:
Ik heb hetzelfde gehoord, Algerijnse gast of zoiets? PSG-kant, dus... Pff.
Ghe, wat grappig, ik hoorde het ook van een (NAC)-maatquote:Op donderdag 18 december 2008 20:15 schreef Jasza het volgende:
Toeval dat alle NACers dat weten?
Heb het ook via een gast van NAC die ik ken.
Laten we het hopen...quote:Op donderdag 18 december 2008 20:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Bij zulke dagen gaan altijd doen altijd de wildste verhalen de ronde. Zal allemaal wel meevallen.
Jullie soort durft anders nooit met blote handen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:52 schreef sjimz het volgende:
Een bijl is niet gevaarlijker dan een mes.
Maar wel minder voor de hand liggend.
Sowieso is het triest om te vechten en nog triester om dan wapens te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |