idd, dat guestbook is sowieso voor internethools.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:18 schreef denthemen het volgende:
Het hardcore hooligans guestbook () daar hebben ze het er ook al de hele middag over, maar daar is ongeveer 90% onzin
Mijn soort?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jullie soort durft anders nooit met blote handen.![]()
van het fctwente.netquote:Orgineel gepost door fctwente2001
Net telefoontje; traangas in stadion! lui zijn gek geworden!
(ex)politiequote:Op donderdag 18 december 2008 20:21 schreef sjimz het volgende:
Mijn soort?
Als je niets zinnigs heb te zeggen doe dat dan vooral niet.
Het is ook meer vermaak om te lezenquote:Op donderdag 18 december 2008 20:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
idd, dat guestbook is sowieso voor internethools.
quote:
quote:Zojuist mn zoon gesproken in Parijs.......puinhoop daar politie heeft het niet in de hand ze worden op weg naar het stadion van allekanten bekogelt traangas enz......
1 grote puinhoop vplgens hem.
Ze zijn verplicht om bij elkaar te blijven, ze zijn nu vlakbij het stadion.
Ik heb grote zorgen!
quote:
Altijd hetzelfde liedje met die kut Fransen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik hoop voor de supporters van Twente dat ze hun maskers hebben meegenomen.
dit gaat idd helemaal verkeerde kant op..quote:
rtv oostquote:
tv oostquote:
Dat lijkt me nietquote:Op donderdag 18 december 2008 20:26 schreef Suijk het volgende:
Nou, als we dan Nancy-Feyenoord herinneren, wordt Twente uit de UEFA Cup gegooid.
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:26 schreef Suijk het volgende:
Nou, als we dan Nancy-Feyenoord herinneren, wordt Twente uit de UEFA Cup gegooid.
Dat kloptquote:Op donderdag 18 december 2008 20:25 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
[..]
Die stoeltjes daar zitten niet zo goed vast dus gooien maarrrrrr.
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:26 schreef Suijk het volgende:
twente marseille kan ook nogquote:Op donderdag 18 december 2008 20:27 schreef Jasza het volgende:
Nou dat word gezellig als Marseille-Ajax in de UEFA cup komt
Is het niet waar dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:23 schreef sjimz het volgende:
haha wat een grappemaker ben je ook weer zeg.
Ik ga kapot hier....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |