Ik dacht echt dat Tiendalli hem een beuk ging geven.quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Verbeek had van Tiendalli moeten afblijven
De haat druipt er vanaf bij Cranequote:Op zondag 21 december 2008 16:44 schreef Cheiron het volgende:
Wat is dat nou weer voor een TT?
quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als iemand een suggestie heeft voor een TT; okee.
Maar deze kan gewoon niet als TT gebruikt worden, Crane.
Vind je het gek dat ik kwaad ben op degene die Feyenoord hoogstpersoonlijk aan het slopen is?quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De haat druipt er vanaf bij Crane
Nee, mocht hij dat doen zou ik dat niet gek vinden. Maar dat hoef je niet in een TT te zetten, althans niet op deze manier.quote:Op zondag 21 december 2008 16:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik kwaad ben op degene die Feyenoord hoogstpersoonlijk aan het slopen is?
Wat is Crane toch ook een banaan.quote:Op zondag 21 december 2008 16:46 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Bosz mut kaputt alleen dan in het nederlands
Maar dat kan je toch niet als TT doenquote:Op zondag 21 december 2008 16:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik kwaad ben op degene die Feyenoord hoogstpersoonlijk aan het slopen is?
Slappe zooi hier.quote:Op zondag 21 december 2008 16:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, mocht hij dat doen zou ik dat niet gek vinden. Maar dat hoef je niet in een TT te zetten, althans niet op deze manier.
Deed ie ook. Ik schrok me dood.quote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef Cheiron het volgende:
Maar wat deed Verbeek nou bij Tiendalli? Op mijn matige stream leek het alsof hij hem aanvloog
Verbeek had alle gelijk van de wereld!!quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Geen enkele TT gaat daar verandering in brengen natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2008 16:47 schreef sjimz het volgende:
Crane, ik begrijp dat je het niet eens bent met hoe het met Feyenoord gaat op dit moment maar deze TT die er stond gaat daar geen verandering in brengen.
Hij trok Tiendalli weg bij het opstootje, greep hem bij zijn nekquote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef Cheiron het volgende:
Maar wat deed Verbeek nou bij Tiendalli? Op mijn matige stream leek het alsof hij hem aanvloog
quote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef Adidah het volgende:
Slechts 16 punten én Sparta boven je hebben...royal saddness.
Net acceptabel. Maar ook al hadden ze zich kapot gewerkt, daarmee krijgen ze heus niet opeens krediet...quote:Op zondag 21 december 2008 16:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen enkele TT gaat daar verandering in brengen natuurlijk.
Maar Crane, wat vond je vandaag van de inzet van Feyenoord dan?
Bosz zal wakker liggen dat jij een TT voor hem hebt gemaaktquote:
Tsja, als de stemming overal (op internet en in het stadion) zo gemoedelijk blijft als nu, gebeurt er zeker niets.quote:Op zondag 21 december 2008 16:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bosz zal wakker liggen dat jij een TT voor hem hebt gemaakt
Perfect verwoord.quote:Op zondag 21 december 2008 16:52 schreef Merkie het volgende:
Pffff. 1-0 verliezen van PSV is geen schande nee, net zoals een 0-0 tegen Twente dat ook niet is, een 2-2 tegen Heerenveen (toen tenminste) ook niet, een 0-1 tegen AZ ook niet, en tegen NEC kan je ook best een keer verliezen, maar misschien zou het fijn zijn als Feyenoord ook gewoon een keer zou winnen. Zinkend schip. De eerste paar wedstrijden had ik er nog wel vertrouwen in dat we het linkerrijtje zouden halen, nu absoluut niet meer
.
Zal krap worden denk ik, extra voorzichtigheid bij de eettafel is geboden.quote:Op zondag 21 december 2008 16:50 schreef dronkeykong het volgende:
Hebben ze aankomend weekend nog wel spelers om op te stellen?
Als Verbeek dat niet had gedaan zou Tiendalli zijn 2e geel hebben gekregen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Daarbij moet ik ook vermelden dat de verdediging gewoon de achilleshiel van Feyenoord is. Met vier fatsoenlijke verdedigers had Feyenoord bij de eerste 5 gestaan, ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 21 december 2008 16:52 schreef Merkie het volgende:
Pffff. 1-0 verliezen van PSV is geen schande nee, net zoals een 0-0 tegen Twente dat ook niet is, een 2-2 tegen Heerenveen (toen tenminste) ook niet, een 0-1 tegen AZ ook niet, en tegen NEC kan je ook best een keer verliezen, maar misschien zou het fijn zijn als Feyenoord ook gewoon een keer zou winnen. Zo moeilijk is het echt niet hoor
. Zinkend schip. De eerste paar wedstrijden had ik er nog wel vertrouwen in dat we het linkerrijtje zouden halen, nu absoluut niet meer
. Feyenoord kan totaal het spel niet maken, het is gewoon triest om te zien hoe Feyenoord elke keer naar de wil van de tegenstander opereert. En zo dramatisch wordt er niet gespeeld, maar er wordt nooit écht GOED gespeeld. En dan win je nooit. Het is gewoon huilen met de pet op, zoals elk jaar maar dan nu in het kwadraat
.
Moet je een keer in de Kuip komen, kan je met eigen ogen zien hoe men denkt over Bosz en co.quote:Op zondag 21 december 2008 16:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Feyenoord in alle opzichten een waardeloze club is. De supporters calculleren voor elke wedstrijd een nederlaag in, niemand boeit het meer of ze verliezen en Bosz kan gewoon rustig op de tribune blijven zitten.
Nou, die 3 fout gespelde spandoeken die er al weken hangen, die helpen hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 16:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je een keer in de Kuip komen, kan je met eigen ogen zien hoe men denkt over Bosz en co.
Grote internetheld met je grote muil.
Tiendalli zat maar te mopperen op de scheids en bleef maar doorgaan. Verbeek corrigeerde hem even op de correcte manier. Als niemand in het veld het doet, dan moet het maar van de zijlijn afkomen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef TC03 het volgende:
Ik heb de tweede helft gemist, wat deed Verbeek nou bij Tiendalli?
En laat nog maar een keer blijken dat je nooit in de Kuip komt.quote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef Crane het volgende:
[..]
Nou, die 3 'Bosz rot op' spanddoeken die er al weken hangen, die helpen hoor.
Met een goede spits hadden we ook veel hoger gestaan.quote:Op zondag 21 december 2008 16:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daarbij moet ik ook vermelden dat de verdediging gewoon de achilleshiel van Feyenoord is. Met vier fatsoenlijke verdedigers had Feyenoord bij de eerste 5 gestaan, ben ik van overtuigd.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee. Het zoontje van Bosz bedreigen en de selectie in elkaar slaan, dat zal helpen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef Crane het volgende:
[..]
Nou, die 3 fout gespelde spandoeken die er al weken hangen, die helpen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |