Ik dacht echt dat Tiendalli hem een beuk ging geven.quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Verbeek had van Tiendalli moeten afblijven
De haat druipt er vanaf bij Cranequote:Op zondag 21 december 2008 16:44 schreef Cheiron het volgende:
Wat is dat nou weer voor een TT?
quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als iemand een suggestie heeft voor een TT; okee.
Maar deze kan gewoon niet als TT gebruikt worden, Crane.
Vind je het gek dat ik kwaad ben op degene die Feyenoord hoogstpersoonlijk aan het slopen is?quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De haat druipt er vanaf bij Crane
Nee, mocht hij dat doen zou ik dat niet gek vinden. Maar dat hoef je niet in een TT te zetten, althans niet op deze manier.quote:Op zondag 21 december 2008 16:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik kwaad ben op degene die Feyenoord hoogstpersoonlijk aan het slopen is?
Wat is Crane toch ook een banaan.quote:Op zondag 21 december 2008 16:46 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Bosz mut kaputt alleen dan in het nederlands
Maar dat kan je toch niet als TT doenquote:Op zondag 21 december 2008 16:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik kwaad ben op degene die Feyenoord hoogstpersoonlijk aan het slopen is?
Slappe zooi hier.quote:Op zondag 21 december 2008 16:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, mocht hij dat doen zou ik dat niet gek vinden. Maar dat hoef je niet in een TT te zetten, althans niet op deze manier.
Deed ie ook. Ik schrok me dood.quote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef Cheiron het volgende:
Maar wat deed Verbeek nou bij Tiendalli? Op mijn matige stream leek het alsof hij hem aanvloog
Verbeek had alle gelijk van de wereld!!quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Verbeek had van Tiendalli moeten afblijven
Geen enkele TT gaat daar verandering in brengen natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2008 16:47 schreef sjimz het volgende:
Crane, ik begrijp dat je het niet eens bent met hoe het met Feyenoord gaat op dit moment maar deze TT die er stond gaat daar geen verandering in brengen.
Hij trok Tiendalli weg bij het opstootje, greep hem bij zijn nekquote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef Cheiron het volgende:
Maar wat deed Verbeek nou bij Tiendalli? Op mijn matige stream leek het alsof hij hem aanvloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |