Ik dacht echt dat Tiendalli hem een beuk ging geven.quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Verbeek had van Tiendalli moeten afblijven
De haat druipt er vanaf bij Cranequote:Op zondag 21 december 2008 16:44 schreef Cheiron het volgende:
Wat is dat nou weer voor een TT?
quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als iemand een suggestie heeft voor een TT; okee.
Maar deze kan gewoon niet als TT gebruikt worden, Crane.
Vind je het gek dat ik kwaad ben op degene die Feyenoord hoogstpersoonlijk aan het slopen is?quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De haat druipt er vanaf bij Crane
Nee, mocht hij dat doen zou ik dat niet gek vinden. Maar dat hoef je niet in een TT te zetten, althans niet op deze manier.quote:Op zondag 21 december 2008 16:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik kwaad ben op degene die Feyenoord hoogstpersoonlijk aan het slopen is?
Wat is Crane toch ook een banaan.quote:Op zondag 21 december 2008 16:46 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Bosz mut kaputt alleen dan in het nederlands
Maar dat kan je toch niet als TT doenquote:Op zondag 21 december 2008 16:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik kwaad ben op degene die Feyenoord hoogstpersoonlijk aan het slopen is?
Slappe zooi hier.quote:Op zondag 21 december 2008 16:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, mocht hij dat doen zou ik dat niet gek vinden. Maar dat hoef je niet in een TT te zetten, althans niet op deze manier.
Deed ie ook. Ik schrok me dood.quote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef Cheiron het volgende:
Maar wat deed Verbeek nou bij Tiendalli? Op mijn matige stream leek het alsof hij hem aanvloog
Verbeek had alle gelijk van de wereld!!quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Geen enkele TT gaat daar verandering in brengen natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2008 16:47 schreef sjimz het volgende:
Crane, ik begrijp dat je het niet eens bent met hoe het met Feyenoord gaat op dit moment maar deze TT die er stond gaat daar geen verandering in brengen.
Hij trok Tiendalli weg bij het opstootje, greep hem bij zijn nekquote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef Cheiron het volgende:
Maar wat deed Verbeek nou bij Tiendalli? Op mijn matige stream leek het alsof hij hem aanvloog
quote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef Adidah het volgende:
Slechts 16 punten én Sparta boven je hebben...royal saddness.
Net acceptabel. Maar ook al hadden ze zich kapot gewerkt, daarmee krijgen ze heus niet opeens krediet...quote:Op zondag 21 december 2008 16:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen enkele TT gaat daar verandering in brengen natuurlijk.
Maar Crane, wat vond je vandaag van de inzet van Feyenoord dan?
Bosz zal wakker liggen dat jij een TT voor hem hebt gemaaktquote:
Tsja, als de stemming overal (op internet en in het stadion) zo gemoedelijk blijft als nu, gebeurt er zeker niets.quote:Op zondag 21 december 2008 16:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bosz zal wakker liggen dat jij een TT voor hem hebt gemaakt
Perfect verwoord.quote:Op zondag 21 december 2008 16:52 schreef Merkie het volgende:
Pffff. 1-0 verliezen van PSV is geen schande nee, net zoals een 0-0 tegen Twente dat ook niet is, een 2-2 tegen Heerenveen (toen tenminste) ook niet, een 0-1 tegen AZ ook niet, en tegen NEC kan je ook best een keer verliezen, maar misschien zou het fijn zijn als Feyenoord ook gewoon een keer zou winnen. Zinkend schip. De eerste paar wedstrijden had ik er nog wel vertrouwen in dat we het linkerrijtje zouden halen, nu absoluut niet meer
.
Zal krap worden denk ik, extra voorzichtigheid bij de eettafel is geboden.quote:Op zondag 21 december 2008 16:50 schreef dronkeykong het volgende:
Hebben ze aankomend weekend nog wel spelers om op te stellen?
Als Verbeek dat niet had gedaan zou Tiendalli zijn 2e geel hebben gekregen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Daarbij moet ik ook vermelden dat de verdediging gewoon de achilleshiel van Feyenoord is. Met vier fatsoenlijke verdedigers had Feyenoord bij de eerste 5 gestaan, ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 21 december 2008 16:52 schreef Merkie het volgende:
Pffff. 1-0 verliezen van PSV is geen schande nee, net zoals een 0-0 tegen Twente dat ook niet is, een 2-2 tegen Heerenveen (toen tenminste) ook niet, een 0-1 tegen AZ ook niet, en tegen NEC kan je ook best een keer verliezen, maar misschien zou het fijn zijn als Feyenoord ook gewoon een keer zou winnen. Zo moeilijk is het echt niet hoor
. Zinkend schip. De eerste paar wedstrijden had ik er nog wel vertrouwen in dat we het linkerrijtje zouden halen, nu absoluut niet meer
. Feyenoord kan totaal het spel niet maken, het is gewoon triest om te zien hoe Feyenoord elke keer naar de wil van de tegenstander opereert. En zo dramatisch wordt er niet gespeeld, maar er wordt nooit écht GOED gespeeld. En dan win je nooit. Het is gewoon huilen met de pet op, zoals elk jaar maar dan nu in het kwadraat
.
Moet je een keer in de Kuip komen, kan je met eigen ogen zien hoe men denkt over Bosz en co.quote:Op zondag 21 december 2008 16:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Feyenoord in alle opzichten een waardeloze club is. De supporters calculleren voor elke wedstrijd een nederlaag in, niemand boeit het meer of ze verliezen en Bosz kan gewoon rustig op de tribune blijven zitten.
Nou, die 3 fout gespelde spandoeken die er al weken hangen, die helpen hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 16:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je een keer in de Kuip komen, kan je met eigen ogen zien hoe men denkt over Bosz en co.
Grote internetheld met je grote muil.
Tiendalli zat maar te mopperen op de scheids en bleef maar doorgaan. Verbeek corrigeerde hem even op de correcte manier. Als niemand in het veld het doet, dan moet het maar van de zijlijn afkomen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef TC03 het volgende:
Ik heb de tweede helft gemist, wat deed Verbeek nou bij Tiendalli?
En laat nog maar een keer blijken dat je nooit in de Kuip komt.quote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef Crane het volgende:
[..]
Nou, die 3 'Bosz rot op' spanddoeken die er al weken hangen, die helpen hoor.
Met een goede spits hadden we ook veel hoger gestaan.quote:Op zondag 21 december 2008 16:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daarbij moet ik ook vermelden dat de verdediging gewoon de achilleshiel van Feyenoord is. Met vier fatsoenlijke verdedigers had Feyenoord bij de eerste 5 gestaan, ben ik van overtuigd.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee. Het zoontje van Bosz bedreigen en de selectie in elkaar slaan, dat zal helpen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef Crane het volgende:
[..]
Nou, die 3 fout gespelde spandoeken die er al weken hangen, die helpen hoor.
Bruins, Bahia en El Ahmadi.quote:Op zondag 21 december 2008 16:58 schreef TC03 het volgende:
Wie zijn er geschorst vrijdag?
Het zal meer helpen dan dit elftal toejuichen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee. Het zoontje van Bosz bedreigen en de selectie in elkaar slaan, dat zal helpen.
quote:Op zondag 21 december 2008 17:00 schreef Crane het volgende:
[..]
Het zal meer helpen dan dit elftal toejuichen.
Hebben jullie wel dat Bosz al een vast contract aan het regelen is, of hem zelfs al heeft?
Mwoah, dat denk ik niet. Met deze prutsverdediging kan je nooit fatsoenlijk opbouwen. Hoe vaak heb jij een aanval opgebouwd vanuit achteruit gezien? De fatsoenlijke aanvallen komen altijd voort uit het afpakken van de bal op het middenveld. Als je een goede verdediging hebt kan je rustig vanuit achteruit voetballen en kan je je meer bezighouden met aanvallen omdat je je geen zorgen hoeft te maken over die prutsers achter je. Een betere spits helpt ongetwijfeld ook wel, maar voor elke goal die hij maakt laat de verdediging er toch twee doorgaan. Dat is symptoombestrijding.quote:Op zondag 21 december 2008 16:58 schreef Crane het volgende:
[..]
Met een goede spits hadden we ook veel hoger gestaan.
Hoe moet dat in godsnaam opgelost gaan worden? Wie gaat er dan in de verdediging? En wie op het middenveld?quote:
Met K2 voorin hadden we nu met hetzelfde elftal gewoon minimaal 8 plekken hoger gestaan hoor. Je kunt niet 100 % van de ballen tegenhouden met een goede verdediging, je zult ook een keer moeten scoren. Zonder spits, zoals nu, werkt het niet.quote:Op zondag 21 december 2008 17:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, dat denk ik niet. Met deze prutsverdediging kan je nooit fatsoenlijk opbouwen. Hoe vaak heb jij een aanval opgebouwd vanuit achteruit gezien? De fatsoenlijke aanvallen komen altijd voort uit het afpakken van de bal op het middenveld. Als je een goede verdediging hebt kan je rustig vanuit achteruit voetballen en kan je je meer bezighouden met aanvallen omdat je je geen zorgen hoeft te maken over die prutsers achter je. Een betere spits helpt ongetwijfeld ook wel, maar voor elke goal die hij maakt laat de verdediging er toch twee doorgaan. Dat is symptoombestrijding.
Als Makaay de vorm van nu eerder had, hadden we in het begin veel meer punten gepakt. Maar uiteindelijk is de verdediging gewoon hét probleem inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2008 17:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, dat denk ik niet. Met deze prutsverdediging kan je nooit fatsoenlijk opbouwen. Hoe vaak heb jij een aanval opgebouwd vanuit achteruit gezien? De fatsoenlijke aanvallen komen altijd voort uit het afpakken van de bal op het middenveld. Als je een goede verdediging hebt kan je rustig vanuit achteruit voetballen en kan je je meer bezighouden met aanvallen omdat je je geen zorgen hoeft te maken over die prutsers achter je. Een betere spits helpt ongetwijfeld ook wel, maar voor elke goal die hij maakt laat de verdediging er toch twee doorgaan. Dat is symptoombestrijding.
Ik twijfel. Hij krijgt een halve bal per wedstrijdquote:Op zondag 21 december 2008 17:04 schreef Crane het volgende:
Makaay.Die kun je toch niet meer serieus nemen als eredivisiespits?
Vanaf je toetsenbord schreeuwen, dat helptquote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef Crane het volgende:
[..]
Nou, die 3 fout gespelde spandoeken die er al weken hangen, die helpen hoor.
Fer ook. Elke keer balverlies. Let nooit op wie er rond hem staan. Geloof dat die aanval waar het doelpunt uit kwam ook werd ingeleid door dom balverlies van Fer. Moet sowieso iemand anders op die positie staan.quote:Op zondag 21 december 2008 17:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe moet dat in godsnaam opgelost gaan worden? Wie gaat er dan in de verdediging? En wie op het middenveld?
Godverdomme, al die blessures hebben het seizoen verpest.Trouwens, valt het iemand op dat tegelijk met de blessure van Biseswar de vrije val is ingezet?
Wijnaldum speelt trouwens de laatste wedstrijden als een natte krant. Hij probeert steeds een individuele actie te maken, maar een mannetje passeren lukt hem zelden en zijn voorzet is zwaar ondermaats. Maarja, ik denk dat we blij moeten zijn dat we überhaupt iemand op kunnen stellen.
En daar gaat ie mee om alsof ie er nog 20 krijgt.quote:Op zondag 21 december 2008 17:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik twijfel. Hij krijgt een halve bal per wedstrijd.
Vrij hypothetische situatie, maar ik denk dat dat tegenvalt. De verdediging is van het niveau degradatiekandidaat, zonder overdrijven.quote:Op zondag 21 december 2008 17:02 schreef Crane het volgende:
[..]
Met K2 voorin hadden we nu met hetzelfde elftal gewoon minimaal 8 plekken hoger gestaan hoor. Je kunt niet 100 % van de ballen tegenhouden met een goede verdediging, je zult ook een keer moeten scoren. Zonder spits, zoals nu, werkt het niet.
Beetje als AZ vorig jaar. Elke keer ongelukkig die goal al om je oren krijgen doordat er geen rust bewaard kan worden, na die tegentreffer is dat nog eens versterkt. Zonder die rust achterin komen die spitsen dus ook niet aan scoren toe, aangezien het achterin knikkende knietjes is en een omschakeling richting de spitsen dan al helemaal een sprookje is.quote:Op zondag 21 december 2008 17:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vrij hypothetische situatie, maar ik denk dat dat tegenvalt. De verdediging is van het niveau degradatiekandidaat, zonder overdrijven.
Tijdens de K2-periode was ons centraal duo Greene-Bahia hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 17:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vrij hypothetische situatie, maar ik denk dat dat tegenvalt. De verdediging is van het niveau degradatiekandidaat, zonder overdrijven.
Toen waren Greene en Bahia beter dan nuquote:Op zondag 21 december 2008 17:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tijdens de K2-periode was ons centraal duo Greene-Bahia hoor.Maargoed, toen had je een veel zwakkere subtop, middenmoot een degradatie. Maar er is nogal een verschil tussen een goede spits willen en dan beginnen over een geweldig duo als K2.
Maarja, ik kan Makaay weinig kwalijk nemen.. hij speelt al weken goed. Niets op aan te merken.
Psychologisch zit Feyenoord nu aardig in de knoop volgens mij, misschien nog wel een groter probleem dan het gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 21 december 2008 17:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toen waren Greene en Bahia beter dan nu.
toen kwam greene nog in aanmerking voor oranjequote:Op zondag 21 december 2008 17:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
We vonden het ook onbegrijpelijk dat Greene maar niet werd geselecteerd voor Oranje.quote:Op zondag 21 december 2008 17:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zeker, ditzelfde team stond vorig jaar 4 punten achter op de koploper.quote:Op zondag 21 december 2008 17:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Psychologisch zit Feyenoord nu aardig in de knoop volgens mij, misschien nog wel een groter probleem dan het gebrek aan kwaliteit.
1 2 3 4 5 6 | Tiendalli ---- Derijck ---- Bahia ---- Gio -------- Fer ---------- El Ahmadi --------- --------------- Wijnaldum ----------------- Slory -------------------- Biseswar ofzo. ---------------- Makaay ------------------- |
Ik denk niet dat van Dijk nog voldoet in 2013 om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 17:26 schreef TJDoornbos het volgende:
trouwens Timmer hoeft niet meer in de goal Van Dijk voldoet tot Velthuizen/Mulder/Krul komt
Mulder komt van de zomer al.quote:Op zondag 21 december 2008 17:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat van Dijk nog voldoet in 2013 om eerlijk te zijn.
Is die echt zo goed? Ik hoop het, Timmer is dit seizoen toch wel het lachertje van de eredivisie.quote:Op zondag 21 december 2008 17:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Mulder komt van de zomer al.
Van Dijk speelde inderdaad heel goed.Volgende maand wordt ie 40.
Timmer voldoet nu al niet meerquote:Op zondag 21 december 2008 17:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat van Dijk nog voldoet in 2013 om eerlijk te zijn.
quote:Boze supporters bekladden Maasgebouw
21 december 2008
Bij het Feyenoord-stadion is zaterdag door de voetbalclub een aantal spandoeken weggehaald die door boze supporters waren opgehangen aan het hek van het trainingsveld.
Op de spandoeken stonden leuzen als "Feyenoord is van ons", en "Bosz is de Klos", doelend op technisch directeur Peter Bosz. Ook waren er wat minder subtiele teksten te lezen en werd er met grafitti gespoten op de ruiten van het Maasgebouw.
De groep is niet te spreken over de slechte prestaties van Feyenoord en het verlengen van het contract van Peter Bosz. Toen de politie arriveerde, was de groep supporters al verdwenen.
"Jongens"quote:Op zondag 21 december 2008 17:20 schreef Crane het volgende:
Jongens, het gaat niet om details zoals op welke plek een speler staat.
Ik vind Timmer een uitstekende lijnkeeper. Helaas is hij dramatisch met hoge ballen.quote:Op zondag 21 december 2008 17:42 schreef Sloggi het volgende:
Ik was blij toen ik hoorde dat Timmer was geblesseerd. Eindelijk ging er rust uit van de doelman. Wat mij betreft mag Timmer wegblijven, maar dat roep ik al een paar jaar.
Gast, ik ben godverdomme de ENIGE hier die al sinds Bosz z'n aantreden roept dat het de verkeerde kant op gaat met Feyenoord. Ik was degene die na Makaay en Gio z'n komst zei dat je met zo'n krappe selectie nergens kwam. De enige die door heel dit 'beleid' heenprikte. Ik werd voor gek verklaard, iedereen riep dat ik m'n mond moest houden omdat het de goede kant op ging en dat er wel betere tijden zouden komen.quote:Op zondag 21 december 2008 17:36 schreef Juk het volgende:
[..]
"Jongens"![]()
![]()
Man maak jezelf gewoon uit de voeten hier. Je hebt nergens verstand van maar denkt over alles de wijsheid in pacht te hebben.
Crane moet Bosz opvolgenquote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, ik ben godverdomme de ENIGE hier die al sinds Bosz z'n aantreden roept dat het de verkeerde kant op gaat met Feyenoord. Ik was degene die na Makaay en Gio z'n komst zei dat je met zo'n krappe selectie nergens kwam. De enige die door heel dit 'beleid' heenprikte. Ik werd voor gek verklaard, iedereen riep dat ik m'n mond moest houden omdat het de goede kant op ging en dat er wel betere tijden zouden komen.
Ga jij nou meer weer zielig zitten afwachten en hopen op betere tijden, en hou verder je mond over mij. Tot zover staan de feiten helaas aan mijn kant.
Eens.quote:Op zondag 21 december 2008 17:42 schreef Sloggi het volgende:
Ik was blij toen ik hoorde dat Timmer was geblesseerd. Eindelijk ging er rust uit van de doelman. Wat mij betreft mag Timmer wegblijven, maar dat roep ik al een paar jaar.
quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, ik ben godverdomme de ENIGE hier die al sinds Bosz z'n aantreden roept dat het de verkeerde kant op gaat met Feyenoord. Ik was degene die na Makaay en Gio z'n komst zei dat je met zo'n krappe selectie nergens kwam. De enige die door heel dit 'beleid' heenprikte. Ik werd voor gek verklaard, iedereen riep dat ik m'n mond moest houden omdat het de goede kant op ging en dat er wel betere tijden zouden komen.
Ga jij nou meer weer zielig zitten afwachten en hopen op betere tijden, en hou verder je mond over mij. Tot zover staan de feiten helaas aan mijn kant.
quote:Op zondag 21 december 2008 18:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Maar jij bent ook de alwetende , de Jezus Christus van 2009
quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |