Timmer voldoet nu al niet meerquote:Op zondag 21 december 2008 17:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat van Dijk nog voldoet in 2013 om eerlijk te zijn.
quote:Boze supporters bekladden Maasgebouw
21 december 2008
Bij het Feyenoord-stadion is zaterdag door de voetbalclub een aantal spandoeken weggehaald die door boze supporters waren opgehangen aan het hek van het trainingsveld.
Op de spandoeken stonden leuzen als "Feyenoord is van ons", en "Bosz is de Klos", doelend op technisch directeur Peter Bosz. Ook waren er wat minder subtiele teksten te lezen en werd er met grafitti gespoten op de ruiten van het Maasgebouw.
De groep is niet te spreken over de slechte prestaties van Feyenoord en het verlengen van het contract van Peter Bosz. Toen de politie arriveerde, was de groep supporters al verdwenen.
"Jongens"quote:Op zondag 21 december 2008 17:20 schreef Crane het volgende:
Jongens, het gaat niet om details zoals op welke plek een speler staat.
Ik vind Timmer een uitstekende lijnkeeper. Helaas is hij dramatisch met hoge ballen.quote:Op zondag 21 december 2008 17:42 schreef Sloggi het volgende:
Ik was blij toen ik hoorde dat Timmer was geblesseerd. Eindelijk ging er rust uit van de doelman. Wat mij betreft mag Timmer wegblijven, maar dat roep ik al een paar jaar.
Gast, ik ben godverdomme de ENIGE hier die al sinds Bosz z'n aantreden roept dat het de verkeerde kant op gaat met Feyenoord. Ik was degene die na Makaay en Gio z'n komst zei dat je met zo'n krappe selectie nergens kwam. De enige die door heel dit 'beleid' heenprikte. Ik werd voor gek verklaard, iedereen riep dat ik m'n mond moest houden omdat het de goede kant op ging en dat er wel betere tijden zouden komen.quote:Op zondag 21 december 2008 17:36 schreef Juk het volgende:
[..]
"Jongens"![]()
![]()
Man maak jezelf gewoon uit de voeten hier. Je hebt nergens verstand van maar denkt over alles de wijsheid in pacht te hebben.
Crane moet Bosz opvolgenquote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, ik ben godverdomme de ENIGE hier die al sinds Bosz z'n aantreden roept dat het de verkeerde kant op gaat met Feyenoord. Ik was degene die na Makaay en Gio z'n komst zei dat je met zo'n krappe selectie nergens kwam. De enige die door heel dit 'beleid' heenprikte. Ik werd voor gek verklaard, iedereen riep dat ik m'n mond moest houden omdat het de goede kant op ging en dat er wel betere tijden zouden komen.
Ga jij nou meer weer zielig zitten afwachten en hopen op betere tijden, en hou verder je mond over mij. Tot zover staan de feiten helaas aan mijn kant.
Eens.quote:Op zondag 21 december 2008 17:42 schreef Sloggi het volgende:
Ik was blij toen ik hoorde dat Timmer was geblesseerd. Eindelijk ging er rust uit van de doelman. Wat mij betreft mag Timmer wegblijven, maar dat roep ik al een paar jaar.
quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, ik ben godverdomme de ENIGE hier die al sinds Bosz z'n aantreden roept dat het de verkeerde kant op gaat met Feyenoord. Ik was degene die na Makaay en Gio z'n komst zei dat je met zo'n krappe selectie nergens kwam. De enige die door heel dit 'beleid' heenprikte. Ik werd voor gek verklaard, iedereen riep dat ik m'n mond moest houden omdat het de goede kant op ging en dat er wel betere tijden zouden komen.
Ga jij nou meer weer zielig zitten afwachten en hopen op betere tijden, en hou verder je mond over mij. Tot zover staan de feiten helaas aan mijn kant.
quote:Op zondag 21 december 2008 18:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Maar jij bent ook de alwetende , de Jezus Christus van 2009
quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
quote:
De sfeer zit er lekker in.quote:
quote:Feyenoord streeft rap naar nieuw dieptepunt
Gertjan Verbeek kan een nieuw negatief record bijschrijven als trainer van Feyenoord. De 1-0 nederlaag tegen PSV van zondag in Eindhoven is de twaalfde nederlaag in 21 officiële uitwedstrijden in dit kalenderjaar, een evenaring van de totalen in 1957, 1962 en 1989. Overigens zat in het eerste halfjaar van 2008 Bert van Marwijk op de bank van de Rotterdammers.
Er is nog meer statistische rampspoed te melden. Sinds de start van het huidige seizoen leed Feyenoord in Eindhoven zijn veertiende nederlaag (thuis en uit) in 25 officiële wedstrijden.
Aangezien de jaargang pas halverwege is, moet het wel heel raar lopen willen de Rotterdammers hun dieptepunt uit het seizoen 1957/58 (zestien verliespartijen in 41 duels) niet op zijn minst evenaren.
Feyenoord verloor tegen PSV voorts zijn vierde officiële wedstrijd op rij, na eerdere nederlagen tegen De Graafschap (1-3), AZ (0-1) en Lech Poznan (0-1). Alleen in de beroerde jaargang 1987/88 bleven de Rotterdammers vaker achtereen met lege handen: vijf keer.
En om de misčre compleet te maken, leed Feyenoord zijn vijftiende competitienederlaag in dit kalenderjaar, ook een nieuw negatief clubrecord. Daarmee is 2008 in cijfermatig opzicht het slechtste jaar ooit in de clubhistorie. Het oude record van veertien nederlagen dateerde van 1957 en 1989.
Meeste nederlagen Feyenoord in één seizoen
Seizoen Duels Aantal
1957/58 41 16
1987/88 44 15
2008/09 25 14
1989/90 38 14
2006/07 44 14
1977/78 36 13
2000/01 44 13
2004/05 45 13
1997/98 45 13
En dan te bedenken dat de competitie nog niet eens op de helft is.quote:Op zondag 21 december 2008 20:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die kloppen niet, in dit seizoen 14x verloren
dus kloppen die stats nietquote:Op zondag 21 december 2008 20:12 schreef Adidah het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de competitie nog niet eens op de helft is.
Kalmarquote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
5x in de UEFA Cup? Nancy, CSKA, Deportivo, Lech Poznan en...?
Met je grote mond steeds. Als er niet 412 spelers gebleseerd waren geweest had het er heel anders uit gezien.quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat stadion komt er nooit...quote:Op zondag 21 december 2008 20:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het zal op deze manier niet meevallen om investeerders voor het nieuwe stadion te vinden.
Wat ik zei was idd dat je het niet ging redden met alleen Makaay, maar ik drong ook aan een bredere selectie en met name een betere scouting.quote:Op zondag 21 december 2008 18:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..].
Ik weet niet precies wat je allemaal hebt gezegd door al die kloons van je, maar volgens mij MOEST er alleen een spits van jou bij in die transferzomer. Nou, nou, wat een gelijk heb jij gehad zeg. Bovendien wou jij Koller hebben en was het debiel als we gingen bouwen met (eigen) talent. En tegenwoordig loop je Bosz weer af te zeiken dat hij toen geen talent heeft gehaald waarmee je kon bouwen.
Je zegt elke dag dat je gelijk hebt, maar met concrete voorbeelden kom je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |