Ik denk niet dat van Dijk nog voldoet in 2013 om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 17:26 schreef TJDoornbos het volgende:
trouwens Timmer hoeft niet meer in de goal Van Dijk voldoet tot Velthuizen/Mulder/Krul komt
Mulder komt van de zomer al.quote:Op zondag 21 december 2008 17:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat van Dijk nog voldoet in 2013 om eerlijk te zijn.
Is die echt zo goed? Ik hoop het, Timmer is dit seizoen toch wel het lachertje van de eredivisie.quote:Op zondag 21 december 2008 17:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Mulder komt van de zomer al.
Van Dijk speelde inderdaad heel goed.Volgende maand wordt ie 40.
Timmer voldoet nu al niet meerquote:Op zondag 21 december 2008 17:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat van Dijk nog voldoet in 2013 om eerlijk te zijn.
quote:Boze supporters bekladden Maasgebouw
21 december 2008
Bij het Feyenoord-stadion is zaterdag door de voetbalclub een aantal spandoeken weggehaald die door boze supporters waren opgehangen aan het hek van het trainingsveld.
Op de spandoeken stonden leuzen als "Feyenoord is van ons", en "Bosz is de Klos", doelend op technisch directeur Peter Bosz. Ook waren er wat minder subtiele teksten te lezen en werd er met grafitti gespoten op de ruiten van het Maasgebouw.
De groep is niet te spreken over de slechte prestaties van Feyenoord en het verlengen van het contract van Peter Bosz. Toen de politie arriveerde, was de groep supporters al verdwenen.
"Jongens"quote:Op zondag 21 december 2008 17:20 schreef Crane het volgende:
Jongens, het gaat niet om details zoals op welke plek een speler staat.
Ik vind Timmer een uitstekende lijnkeeper. Helaas is hij dramatisch met hoge ballen.quote:Op zondag 21 december 2008 17:42 schreef Sloggi het volgende:
Ik was blij toen ik hoorde dat Timmer was geblesseerd. Eindelijk ging er rust uit van de doelman. Wat mij betreft mag Timmer wegblijven, maar dat roep ik al een paar jaar.
Gast, ik ben godverdomme de ENIGE hier die al sinds Bosz z'n aantreden roept dat het de verkeerde kant op gaat met Feyenoord. Ik was degene die na Makaay en Gio z'n komst zei dat je met zo'n krappe selectie nergens kwam. De enige die door heel dit 'beleid' heenprikte. Ik werd voor gek verklaard, iedereen riep dat ik m'n mond moest houden omdat het de goede kant op ging en dat er wel betere tijden zouden komen.quote:Op zondag 21 december 2008 17:36 schreef Juk het volgende:
[..]
"Jongens"![]()
![]()
Man maak jezelf gewoon uit de voeten hier. Je hebt nergens verstand van maar denkt over alles de wijsheid in pacht te hebben.
Crane moet Bosz opvolgenquote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, ik ben godverdomme de ENIGE hier die al sinds Bosz z'n aantreden roept dat het de verkeerde kant op gaat met Feyenoord. Ik was degene die na Makaay en Gio z'n komst zei dat je met zo'n krappe selectie nergens kwam. De enige die door heel dit 'beleid' heenprikte. Ik werd voor gek verklaard, iedereen riep dat ik m'n mond moest houden omdat het de goede kant op ging en dat er wel betere tijden zouden komen.
Ga jij nou meer weer zielig zitten afwachten en hopen op betere tijden, en hou verder je mond over mij. Tot zover staan de feiten helaas aan mijn kant.
Eens.quote:Op zondag 21 december 2008 17:42 schreef Sloggi het volgende:
Ik was blij toen ik hoorde dat Timmer was geblesseerd. Eindelijk ging er rust uit van de doelman. Wat mij betreft mag Timmer wegblijven, maar dat roep ik al een paar jaar.
quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, ik ben godverdomme de ENIGE hier die al sinds Bosz z'n aantreden roept dat het de verkeerde kant op gaat met Feyenoord. Ik was degene die na Makaay en Gio z'n komst zei dat je met zo'n krappe selectie nergens kwam. De enige die door heel dit 'beleid' heenprikte. Ik werd voor gek verklaard, iedereen riep dat ik m'n mond moest houden omdat het de goede kant op ging en dat er wel betere tijden zouden komen.
Ga jij nou meer weer zielig zitten afwachten en hopen op betere tijden, en hou verder je mond over mij. Tot zover staan de feiten helaas aan mijn kant.
quote:Op zondag 21 december 2008 18:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Maar jij bent ook de alwetende , de Jezus Christus van 2009
quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |