quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:54 schreef RayMania het volgende:
Waarom zie ik je laatste zin niet in de OP, maar wel als ik op wijzigen klik?.
Zonder die extra zin wordt het topic alleen door ware genieën begrepen vrees ik...quote:Geen idee, of gebruik je minderwaardige browser?
En er is al een Van Hanegem-topic, pfaf.
Weten de jonge users hoe goed van Hanegem was ?
Nee, over Vaduz.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
[..]
Zonder die extra zin wordt het topic alleen door ware genieën begrepen vrees ik...
quote:
Ik ken hem niet. Ik ken wel Van Hanegem, maar van Van Hangem uit de TT heb ik nooit gehoord.quote:
Humor om te lachen ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken hem niet. Ik ken wel Van Hanegem, maar van Van Hangem uit de TT heb ik nooit gehoord.
Oe, helemaal niet gezien. Excuses van mijn kant aan iedereen in dit topic. Misschien kwamen er daardoor geen users die mijn grapje doorhebben.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken hem niet. Ik ken wel Van Hanegem, maar van Van Hangem uit de TT heb ik nooit gehoord.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:15 schreef Kriegel het volgende:
Dat filmpje toont goed zijn stabiele en brede hamstrings.
Heb ik je grap nu verpest door de TT te wijzigen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oe, helemaal niet gezien. Excuses van mijn kant aan iedereen in dit topic. Misschien kwamen er daardoor geen users die mijn grapje doorhebben.
Nee hoor. Grap is overigens een heel groot woord, gewoon een grappig topic. ( Vind ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb ik je grap nu verpest door de TT te wijzigen?
Kun je De Kromme en Zidane wel vergelijken? Volgens mij totaal andere spelers hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:18 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals. Van Hanegem was net zo goed als de Zidane.
Wim van Hanegem werd in Zuid-Amerka gekozen tot beste speler van het WK-74
Wat stond er eerst ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb ik je grap nu verpest door de TT te wijzigen?
Heb ik al 2x gepost: Van Hangem i.p.v. Van Hanegem.quote:
Nee dexelfde soort.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Kun je De Kromme en Zidane wel vergelijken? Volgens mij totaal andere spelers hoor.
Maar je hebt hem live gezien.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb ik al 2x gepost: Van Hangem i.p.v. Van Hanegem.
Zidane was technisch gezien veel beter dan Willem.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:23 schreef tong80 het volgende:
Maar je hebt hem live gezien.
Zit ik er ver naast met mijn vergelijking met Zidane ?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Zidane was technisch gezien veel beter dan Willem.
Willem was meer een werker dan Zidane.
Maradona ?quote:
Daarom is Pele de beste die deed hetzelfde al Maradona alleen met twee benen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:39 schreef Dos37 het volgende:
Hij had een goed rechterbeen van Maradona?
Maradona gebruikte gewoon z'n hand daarvoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom is Pele de beste die deed hetzelfde al Maradona alleen met twee benen.
En hij kon koppen.
Precies. Een beest was hetquote:
Hij schermde de bal goed af.quote:
Ik ben het stiekem ook wel met je eens hoor. In plaats van een bal met rechts spelen deed Van Hanegem dat gewoon met buitenkant links.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |