Omdat we wederom gaan verliezen 2e kerstdag, niet Europees overwinteren en als degradatiekandidaat 2009 ingaan misschien?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom nou weer een droevige kerst?
Als je 'eenzame kerst' gebruikt moet je royalties aan Raggggel Hazes betalen...quote:Op donderdag 18 december 2008 16:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom nou weer een droevige kerst?
Ag, na de winterstop gaat het echt wel beter lopen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Omdat we wederom gaan verliezen 2e kerstdag, niet Europees overwinteren en als degradatiekandidaat 2009 ingaan misschien?
Dan is het nog wel een droevige kerst.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ag, na de winterstop gaat het echt wel beter lopen.
Te beginnen met Bosz eruit te knikkeren.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
waar gaan we nou verder?
Hij bedoeld welk topic.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Te beginnen met Bosz eruit te knikkeren.
Goede spandoeken, maar die 'against modern football' slaat nergens op natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt eraan wat je wil.Wil je zitten of staan?Wil je overdekt of onoverdekt?.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:46 schreef DonRaja het volgende:
Door een minder reizend bestaan ga ik vanaf komend seizoen mijn eerste seizoenskaart aanschaffen! Aangezien ik overduidelijk niet tot de harde kern behoor, vraag ik me af welke vakken evt. aan te raden zijn?
zitten, hoeft niet per se overdektquote:Op donderdag 18 december 2008 16:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil.Wil je zitten of staan?Wil je overdekt of onoverdekt?.
Vroegah..quote:Op donderdag 18 december 2008 16:32 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat is er zo erg aan er een paar fans van een buitenlandse club in jouw vak zitten? Dat is toch grappig![]()
En als je het niet grappig vind, in ieder geval geen reden om hem een betonnen gracht in te tyfen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |