Die jongelingen moet je steunen idd. Zou wel mooi zijn als iedereen voluit die jongens aanmoedigde, en dan dat het doodstil is zodra kneuzen als Lucius of Makaay aan de bal zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:49 schreef BertMaalderink het volgende:
Inderdaad. Voor zover alle talenten al niet zo snel mogelijk weg willen, help je het met dit soort gedrag ook wel een handje.
Scandeer die gasten hun namen, ook al sta je achter Er zitten jonge gasten bij die al veel meer verantwoordelijkheid moeten dragen dan verantwoord is. Die wel als een man achter Verbeek stonden met hun twintig jaar. Steek spelers als Wijnaldum en Fer eens massaal een hart onder de riem, ook al sta je achter. Gaat die jongen beter van voetballen, hij voelt zich gewaardeerd door het publiek, en de heren Lucius en co weten precies waarom hun naam niet wordt gescandeerd, dus win win
Dat kan dan lang gaan duren.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:55 schreef BertMaalderink het volgende:
Makaay zou ik maar koesteren, want wanneer de ploeg hem weer bruikbare ballen geeft gaat hij echt weer scoren.
Dat zou goed kunnen, maar je kan het Makaay niet verwijten. Als hij goed wordt bediend scoort hij echt wel weer. Het probleem is dat hij verder geen dreiging heeft, maar dat kan je ook moeilijk van hem verwachten. Dan hadden ze een snelle balvirtuoos moeten halen.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:08 schreef Kopbal het volgende:
Dat kan dan lang gaan duren.![]()
Ben benieuwd wat Lens moet kosten van AZ, die wil weg. Perfecte maatje voor Makaay voorin.
Hij moet iemand naast zich hebben staan ala Suarez. (quote:Op donderdag 18 december 2008 12:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar je kan het Makaay niet verwijten. Als hij goed wordt bediend scoort hij echt wel weer. Het probleem is dat hij verder geen dreiging heeft, maar dat kan je ook moeilijk van hem verwachten. Dan hadden ze een snelle balvirtuoos moeten halen.
Geen idee, denk na de winterstop.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer kan Tomasson nou weer zijn rentree maken?![]()
Waarschijnlijk wel, maar wat maakt het uit? Als ze zo spelen zoals de laatste weken maak je daar toch geen schijn van kans.quote:En Bissie is wel fit voor zondag toch?
Inderdaad, hij bakt er geen pepernoot van, en heeft nog een grote bek ook, bij mij had hij niet gespeeld!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:53 schreef Kopbal het volgende:
Wat Lucius nog bij Feyenoord doet, ik snap er helemaal niks van.
Ook gisteren heeft hij niks goed gedaan. Zet dan die Leerdam voortaan voor hem erin.
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
En Bissie is wel fit voor zondag toch?
PSV speelt niets beter dan ons hoor. Het lijkt helemaal nergens op wat zij laten zien, nog erger dan wat Feyenoord op het veld brengt. Zij hebben alleen meer individuele kwaliteit waardoor zij meer punten hebben. Er valt zeker wat te halen zondag, maar echt realistisch is het niet als je straks met het duo DeRijck en Bahia speelt.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:39 schreef Kopbal het volgende:
Waarschijnlijk wel, maar wat maakt het uit? Als ze zo spelen zoals de laatste weken maak je daar toch geen schijn van kans.
Ik denk dat het met hem (en straks Tomasson) wel een flink verschil maakt. Onze 'beste' wedstrijden dit seizoen waren voor een groot deel te danken aan het spel van Biseswar.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Geen idee, denk na de winterstop.
[..]
Waarschijnlijk wel, maar wat maakt het uit? Als ze zo spelen zoals de laatste weken maak je daar toch geen schijn van kans.
Dat heeft toch niets met professionaliteit te maken? Als hij Verbeek niet steunt, dan steunt hij hem niet. Hij is wel prof genoeg om niet de media op te zoeken, a la Lucius, en zich gewoon erg goed in te zetten op het veld.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:27 schreef Crane het volgende:
Hij moet iemand naast zich hebben staan ala Suarez. () Misschien dat er dan nog een klein beetje hoop voor hem is. Ik vind hem overigens geen prof; hij had openlijk achter Verbeek moeten gaan staan.
probeert ie nou die kabel te stelen?quote:
nee, hij is ingehuurd als klusjesman, hij probeert ze te fixenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:03 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
probeert ie nou die kabel te stelen?
Ik denk dat dit die Pool is die de gracht is ingeflikkerd...quote:
"Een man uit Vlijmen is aangehouden omdat hij tijdens Feyenoord-Lech Poznan een Poolse voetbalsupporter in de stadiongracht zou hebben geduwd. De man wordt poging tot doodslag ten laste gelegd. De 29-jarige Pool raakte gewond bij de val. Rondom de UEFA Cupwedstrijd werden al 21 mensen aangehouden."quote:
Word een pittig strafje denk ik.. Als ze, overheid, een voorbeeld willen stellen is daar nu de tijd voor.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:12 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
"Een man uit Vlijmen is aangehouden omdat hij tijdens Feyenoord-Lech Poznan een Poolse voetbalsupporter in de stadiongracht zou hebben geduwd. De man wordt poging tot doodslag ten laste gelegd. De 29-jarige Pool raakte gewond bij de val. Rondom de UEFA Cupwedstrijd werden al 21 mensen aangehouden."
bron
Je flikkert iemand in een gracht... Hoe diep is zo'n ding? Praat je denk ik over een meter of 5?quote:
3 meter dacht ik.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je flikkert iemand in een gracht... Hoe diep is zo'n ding? Praat je denk ik over een meter of 5?
zal idd ongeveer 3 meter zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 14:16 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
3 meter dacht ik.
Alsnog redelijk ziek.
Tja, als je iemand met opzet een drie meter diepe gracht van beton in duwt, kan ik me de eis voorstellen. Je breekt makkelijk je nek/rug op die manier...quote:Op donderdag 18 december 2008 14:13 schreef ruud_fr het volgende:
poging tot doodslag nog wel
Risico van het zitten in een thuisvak.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef Crane het volgende:
Wat een zwakzinnige idioot, diegene.Gelukkig is ie opgepakt.
goede straf pogin tot doodslag, laat maar lekker paar jaar zittenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef Crane het volgende:
Wat een zwakzinnige idioot, diegene.Gelukkig is ie opgepakt.
Ja tuurlijk, zeker met goede gooiers erbij.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Risico van het zitten in een thuisvak.
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:13 schreef ruud_fr het volgende:
poging tot doodslag nog wel
Dat is erg dom ja, maar nog geen reden om iemand bijna de dood in te duwen.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar natuurlijk. Maar welke debiel gaat er in zo'n vak zitten. Ik ga ook niet vrijwillig naar het buitenverblijf in de Apenheul.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:50 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is erg dom ja, maar nog geen reden om iemand bijna de dood in te duwen.
Jij probeert altijd om het goed te lullen hé?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:28 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wie zegt dat het opzettelijk is gebeurd?Heeft iemand het met eigen ogen gezien?
Was volgens mij best wel chaos op Z.Maar goed dat er niet zoveel invaliden waren.
Poging tot doodslag krijgen ze er toch nooit doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |