quote:Op donderdag 11 december 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
Jij bent zo'n typische agent die denkt dat als ie een uniformpje aanhebt hij ook meteen macht heeft en je dan niet meer in gesprek hoeft.
Het spijt me sjimz, je bent vast een heel aardige jongen maar ik vind je hier echt een lachertje. Je voelt je voortdurend aangevallen, reageert alleen vanuit je kleurtje en doet geen moeite zaken uit te leggen. Daarom heb ik ook geen enkel respect voor je als moderator (wel als mens en dwerg natuurlijk).
Heeft ie een beroemde moeder of een kanarie met een spraakgebrek??quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:51 schreef Rumille het volgende:
Ray en Sjimz
Mag ik een topic openen over een speler uit het 1e van m'n vereniging (2e klasse)
.
Matig toch. Er zijn echt veel leukerequote:Op vrijdag 12 december 2008 01:04 schreef Dos37 het volgende:
Geniaal deze kan in de boeken
Ben ik niet met je eens, Ssjimz is echt één van de betere mods, redelijk en natuurgetrouw.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou het komt niet vaak voor maar wat betreft sjimz moet ik SCH gelijk geven.
van de Boys nee dank je dat kan nooit een talent zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:51 schreef Rumille het volgende:
Ray en Sjimz
Mag ik een topic openen over een speler uit het 1e van m'n vereniging (2e klasse)
.
misschien enorm mosterd na de maaltijd, maar ik zal het even in een historische context plaatsen. Volgens mij stamt dat waar jij het over hebt nog uit de Golfer tijd. Want volgens mij mocht er tijdens mijn eerste termijn al voor vrijwel iedereen een topic geopend wordenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:27 schreef SCH het volgende:
Ieder talent een eigen topic???
Dat was vroeger absoluut anders, dat jij nou 1 voorbeeldje vindt. Toen was het beleid dat er niet voor iedere speler een topic werd geopend. Het lijkt me ook niet zo slim om dat te veranderen.
Was ook het enige spelerstopic waarvan ik wist dat 'ie op slot was gegaan. Maar die zat toen in de C1quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:16 schreef rubbereend het volgende:
Dat er grenzen zijn is bijvoorbeeld te zien aan het Jeroen Zoet topic, dat na zijn debuut in de beker is heropend.
Zou best kunnen inderdaad. Ik ook van de golfert generatie - toen was het beleid ten aanzien van dat soort dingen zeker strenger. Het maakt verder niet uit. Het wordt gewoon meestal een aangename discussie, natuurlijk speel ik daar zelf een rol in maar zeker sjimz en ook Ray hebben daar ook een aandeel in met hun smalende en wat onvolwassen bijdragen. Ze kunnen gewoon in 1 x helder antwoord geven in plaats van dat 'SCH wat zeur je weer'-toontje en 'jij vindt alles wat met Ajax te maken heeft stom'-riedeltje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien enorm mosterd na de maaltijd, maar ik zal het even in een historische context plaatsen. Volgens mij stamt dat waar jij het over hebt nog uit de Golfer tijd. Want volgens mij mocht er tijdens mijn eerste termijn al voor vrijwel iedereen een topic geopend worden
quote:
zou kunnen? Nee tis zoquote:
Onder Dutchgooner is de boel toen al redelijk versoepeld (minder centraal) en dat is met de komst van vAduz en later rubbereend verder losser geworden. Ook omdat de lijn van FOK!forum daarin anders werd. Minder centrale topics.quote:Ik ook van de golfert generatie - toen was het beleid ten aanzien van dat soort dingen zeker strenger.
ik wilde ook alleen even aangeven in welke tijd je was blijven stekenquote:Het maakt verder niet uit.
dat je dat vindt proefde ik wel in je posts jaquote:Het wordt gewoon meestal een aangename discussie, natuurlijk speel ik daar zelf een rol in maar zeker sjimz en ook Ray hebben daar ook een aandeel in met hun smalende en wat onvolwassen bijdragen. Ze kunnen gewoon in 1 x helder antwoord geven in plaats van dat 'SCH wat zeur je weer'-toontje en 'jij vindt alles wat met Ajax te maken heeft stom'-riedeltje.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:37 schreef Dos37 het volgende:
Het grote Arjan Human topic
goed geheugen
Anders werd het zo proppen op de achterbank.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Blij dat ik niet mee hoef
Hier ben ik het trouwens helemaal mee eens. Wat vervolgens het beleid is, moeten ze zelf weten. Persoonlijk maakt het mij niet uit als iedere speler een eigen topic krijgt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon in 1 x helder antwoord geven in plaats van dat 'SCH wat zeur je weer'-toontje en 'jij vindt alles wat met Ajax te maken heeft stom'-riedeltje.
Volgens mij gaf ik al een helder en normaal antwoord:quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hier ben ik het trouwens helemaal mee eens. Wat vervolgens het beleid is, moeten ze zelf weten. Persoonlijk maakt het mij niet uit als iedere speler een eigen topic krijgt.
Dat SCH wat zeur je weer kwam pas daarnaquote:Op donderdag 11 december 2008 22:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, zie de jeugdtalententopics van Feyenoord
Gerwin Kok, de Danny Koevermans onder de amateurs.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
van de Boys nee dank je dat kan nooit een talent zijn
Zie je PM en daar wil ik het bij laten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was niet zo'n helder antwoord maar misschien was de vraag ook niet uitvoerig genoeg. Jij begon in ieder geval al wel weer over 'ajax' waar het mij in dit geval helemaal niet om ging. Je gebruikt tegen mij nou eenmaal snel een bepaald toontje, omdat je irritatiefactor richting mij wat hoger is, waar ik me best iets bij kan voorstellen overigens.
Ik wist hetquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
Was er al een topic over NEC-Udinese ?
Is er al een topic ?
Ik heb een virus Raymanquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wist het.
Nee, nog niet dus. Maar je snapt wat ik bedoel, hoop ik. Wat informatie in de OP kan geen kwaad, hoeft maar vijf minuten werk te zijn, maar je helpt de users er wel mee.
Ik ga niet zeggen dat het mag, anders gaat iedereen het misschien posten. Het is lastig, want tyfus - maar ook tering bijvoorbeeld - zijn scheldwoorden die er in de loop van tijd zijn ingeslopen en als minder er worden ervaren. Helaas is er ook niet tegenop te modden, want het komt erg vaak voor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:44 schreef denthemen het volgende:
Live eredivisieverslagen #86: Klapperdeklap
Tyfus mocht toch ook niet meer?
Je noemt me Raymanquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een virus Rayman
Mijn google doet het niet.
Slecht excuus hé ?:
Bij mij wel ik kan ook niet op uitzendinggemist en MSNquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je noemt me Rayman. Hoezo doet je Google het niet? Een virus zorgt er toch niet voor dat je een bepaalde internetsite niet kan bezoeken?
Maar wat heeft dat met die baggertopics te maken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij wel ik kan ook niet op uitzendinggemist en MSN
IT vriendje moet nog langs komen
Lekker vriendje, je wacht nou al twee wekenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij wel ik kan ook niet op uitzendinggemist en MSN
IT vriendje moet nog langs komen
Vriendje heeft K. En mijn PC heeft niet zijn prioriteit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lekker vriendje, je wacht nou al twee weken
Heb je niet meer vrienden?quote:Op zondag 14 december 2008 01:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriendje heeft K. En mijn PC heeft niet zijn prioriteit.
Ja maar ik dacht dat die die user misschien nog een andere passende actie nodig had aangezien hij dit langer doetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |