quote:Op donderdag 11 december 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
Jij bent zo'n typische agent die denkt dat als ie een uniformpje aanhebt hij ook meteen macht heeft en je dan niet meer in gesprek hoeft.
Het spijt me sjimz, je bent vast een heel aardige jongen maar ik vind je hier echt een lachertje. Je voelt je voortdurend aangevallen, reageert alleen vanuit je kleurtje en doet geen moeite zaken uit te leggen. Daarom heb ik ook geen enkel respect voor je als moderator (wel als mens en dwerg natuurlijk).
Heeft ie een beroemde moeder of een kanarie met een spraakgebrek??quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:51 schreef Rumille het volgende:
Ray en Sjimz
Mag ik een topic openen over een speler uit het 1e van m'n vereniging (2e klasse)
.
Matig toch. Er zijn echt veel leukerequote:Op vrijdag 12 december 2008 01:04 schreef Dos37 het volgende:
Geniaal deze kan in de boeken
Ben ik niet met je eens, Ssjimz is echt één van de betere mods, redelijk en natuurgetrouw.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou het komt niet vaak voor maar wat betreft sjimz moet ik SCH gelijk geven.
van de Boys nee dank je dat kan nooit een talent zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:51 schreef Rumille het volgende:
Ray en Sjimz
Mag ik een topic openen over een speler uit het 1e van m'n vereniging (2e klasse)
.
misschien enorm mosterd na de maaltijd, maar ik zal het even in een historische context plaatsen. Volgens mij stamt dat waar jij het over hebt nog uit de Golfer tijd. Want volgens mij mocht er tijdens mijn eerste termijn al voor vrijwel iedereen een topic geopend wordenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:27 schreef SCH het volgende:
Ieder talent een eigen topic???
Dat was vroeger absoluut anders, dat jij nou 1 voorbeeldje vindt. Toen was het beleid dat er niet voor iedere speler een topic werd geopend. Het lijkt me ook niet zo slim om dat te veranderen.
Was ook het enige spelerstopic waarvan ik wist dat 'ie op slot was gegaan. Maar die zat toen in de C1quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:16 schreef rubbereend het volgende:
Dat er grenzen zijn is bijvoorbeeld te zien aan het Jeroen Zoet topic, dat na zijn debuut in de beker is heropend.
Zou best kunnen inderdaad. Ik ook van de golfert generatie - toen was het beleid ten aanzien van dat soort dingen zeker strenger. Het maakt verder niet uit. Het wordt gewoon meestal een aangename discussie, natuurlijk speel ik daar zelf een rol in maar zeker sjimz en ook Ray hebben daar ook een aandeel in met hun smalende en wat onvolwassen bijdragen. Ze kunnen gewoon in 1 x helder antwoord geven in plaats van dat 'SCH wat zeur je weer'-toontje en 'jij vindt alles wat met Ajax te maken heeft stom'-riedeltje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien enorm mosterd na de maaltijd, maar ik zal het even in een historische context plaatsen. Volgens mij stamt dat waar jij het over hebt nog uit de Golfer tijd. Want volgens mij mocht er tijdens mijn eerste termijn al voor vrijwel iedereen een topic geopend worden
quote:
zou kunnen? Nee tis zoquote:
Onder Dutchgooner is de boel toen al redelijk versoepeld (minder centraal) en dat is met de komst van vAduz en later rubbereend verder losser geworden. Ook omdat de lijn van FOK!forum daarin anders werd. Minder centrale topics.quote:Ik ook van de golfert generatie - toen was het beleid ten aanzien van dat soort dingen zeker strenger.
ik wilde ook alleen even aangeven in welke tijd je was blijven stekenquote:Het maakt verder niet uit.
dat je dat vindt proefde ik wel in je posts jaquote:Het wordt gewoon meestal een aangename discussie, natuurlijk speel ik daar zelf een rol in maar zeker sjimz en ook Ray hebben daar ook een aandeel in met hun smalende en wat onvolwassen bijdragen. Ze kunnen gewoon in 1 x helder antwoord geven in plaats van dat 'SCH wat zeur je weer'-toontje en 'jij vindt alles wat met Ajax te maken heeft stom'-riedeltje.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:37 schreef Dos37 het volgende:
Het grote Arjan Human topic
goed geheugen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |