abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2008 @ 12:16:20 #101
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_63902110
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:03 schreef Breach het volgende:

[..]

Ga gewoon eens weg, met al die discriminerende posts
Ik zelf ben hier erg op tegen. Ik ben zelf in Nederland geboren, van origine ben ik een Marokkaan. In mijn natuurlijk habitat wordt dit hard de kiem in gesmoord.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_63902183
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zelf ben hier erg op tegen. Ik ben zelf in Nederland geboren, van origine ben ik een Marokkaan. In mijn natuurlijk habitat wordt dit hard de kiem in gesmoord.

²
Ok, doe dan gewoon maar wat er in mijn post vóór de komma stond.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63918828
quote:
Prima . Goed toernooi trouwens.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63922775
Als clubs zich met fansites gaan bemoeien

Kan opzich nog wel een leuke discussie opleveren over censuurbeleid/ gestapopraktijken bij diverse clubs.
Het welbekende supportertje pesten.
Nieuw topic erover openen of deze ombouwen?
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63923477
Nieuw topic maar.
That's all folks!
pi_63936776
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  donderdag 11 december 2008 @ 16:40:52 #108
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_63936822
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:19 schreef Breach het volgende:

[..]

Ok, doe dan gewoon maar wat er in mijn post vóór de komma stond.
Weg gaan? Wil je dat echt? Man, ik kom hier al 8 jaar. Dat kan ik niet maken.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_63936823
quote:
censuur is kut he

Had het als geintje even op slot gezet
verkapte-slecht-mod-grapje-post
pi_63936830
Haha, ik dacht het al.
nee echt
Feyenoord!
pi_63944614
Sjimz je wilt de Sjaak Polak award wel graag hé?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63944665
Moeilijk he, gewoon zeggen dat er een nieuwe regel is? Ik moet dat maar gewoon raden enzo?
pi_63944721
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Moeilijk he, gewoon zeggen dat er een nieuwe regel is? Ik moet dat maar gewoon raden enzo?
TVP's plaatsen mag al maanden niet meer hoor
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63944764
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoi, welkom in 2008
pi_63944770
Hoe weet jij dat dan? PM gehad ofzo?
pi_63947209
Het Daley Blind-topic: In de voetsporen van pa

SCH heeft weer last van zijn midlifecrisis
pi_63947283
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:53 schreef _Mike_ het volgende:

Tell me about it
pi_63947335
Klote 50 plussers ook.
pi_63947547
Gelukkig heeft SCH nooit een Boy Waterman-topic geopend na welgeteld twee wedstrijden.

Herstel; één wedstrijd.
pi_63947858
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef RayMania het volgende:
Gelukkig heeft SCH nooit een Boy Waterman-topic geopend na welgeteld twee wedstrijden.

Herstel; één wedstrijd.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63948336
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:53 schreef _Mike_ het volgende:

Jammer dat de modjes weer niet serieus en consequent reageren en antwoord geven.
Best schattig eigenlijk.

Waarom doen jullie dit eigenlijk als je het totaal niet serieus neemt?
pi_63948425
Waar heb je het nou eigenlijk over? Ik zie nergens een probleem hoor.
pi_63948473
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Jammer dat de modjes weer niet serieus en consequent reageren en antwoord geven.
Best schattig eigenlijk.

Waarom doen jullie dit eigenlijk als je het totaal niet serieus neemt?
Mooi, je hebt dit topic weer gevonden.
Scheelt weer gebagger in het Blind topic.

Ik reageer serieus: Het topic mag van mij open blijven omdat het een talent is (net zoals Luis Pedro en net zoals Kermit Erasmus die ook ieder hun eigen topic hebben) en hij heeft gewoon een beroemde vader.
Dat hij toevallig ook een Ajacied is doet jouw hormonenbel weer op hol slaan.
Het ging vroeger niet anders, lees het topic maar eens door en daar zie je een linkje van een Robbin Kieft topic.

En jij bent weer de enige die er een probleem van maakt !
pi_63948536
Ieder talent een eigen topic???

Dat was vroeger absoluut anders, dat jij nou 1 voorbeeldje vindt. Toen was het beleid dat er niet voor iedere speler een topic werd geopend. Het lijkt me ook niet zo slim om dat te veranderen.
pi_63948575
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:27 schreef SCH het volgende:
Ieder talent een eigen topic???

Dat was vroeger absoluut anders, dat jij nou 1 voorbeeldje vindt. Toen was het beleid dat er niet voor iedere speler een topic werd geopend. Het lijkt me ook niet zo slim om dat te veranderen.
Nee niet ieder talent zijn eigen topic, alleen de Ajax talenten, je weet toch!
pi_63948576
Er zijn voorbeelden te over SCH, kijk eens in de handige linkjes.
That's all folks!
pi_63948622
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn voorbeelden te over SCH, kijk eens in de handige linkjes.
Dus iedere speler mag tegenwoordig een eigen topic hebben? Dat was juist een regel om niet te doen.
pi_63948782
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus iedere speler mag tegenwoordig een eigen topic hebben? Dat was juist een regel om niet te doen.
Euh, waar héb je het over? Naar mijn weten is er nooit een regel geweest, in ieder geval niet sinds oktober 2006.

Ik snap je niet. Wij zijn niet inconsequent; spelertopics blijven altijd open en het maakt niet uit wie het opent en wie de speler is. Precies wat sjimz zegt (en wat je natuurlijk weer negeert); een Erasmus of Pedro-topic (Feyenoord-debutanten) blijft open, een Waterman topic is ooit opengebleven (terwijl je zélf juist zegt dat er vroeger een regel was dat dat toen niet mocht, maar blijkbaar dus wél), een Kieft-topic blijft open en zo zijn er tientallen voorbeelden.

Nee, sorry, deze discussie slaat nergens op.
pi_63948868
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:35 schreef RayMania het volgende:

[..]

Euh, waar héb je het over? Naar mijn weten is er nooit een regel geweest, in ieder geval niet sinds oktober 2006.

Ik snap je niet. Wij zijn niet inconsequent; spelertopics blijven altijd open en het maakt niet uit wie het opent en wie de speler is. Precies wat sjimz zegt (en wat je natuurlijk weer negeert); een Erasmus of Pedro-topic (Feyenoord-debutanten) blijft open, een Waterman topic is ooit opengebleven (terwijl je zélf juist zegt dat er vroeger een regel was dat dat toen niet mocht, maar blijkbaar dus wél), een Kieft-topic blijft open en zo zijn er tientallen voorbeelden.

Nee, sorry, deze discussie slaat nergens op.
Nieuw beleid dus. Iedere speler een eigen topic. Misschien even in de FAQ zetten. Het lijkt me wat onoverzichtelijk maar als jullie het graag willen. Leuk klusje

Maar het slaat natuurlijk nergens op en het was ook nooit zo. Je kunt wel wat voorbeelden aanhalen die er tussendoor zijn geglipt maar dat wil nog niet zeggen dat het de regel was.

Maar het beleid is helder, iedere speler een eigen topic. Ik vind het nogal suf eerlijk gezegd, dat het is veranderd maar het is fijn dat het eindelijk gezegd wordt na weer talloze posts over en weer.

Een hele normale vraag maar als ik hem stel, slaat het weer nergens op
pi_63948942
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Leuk klusje
Dacht het even niet he. Flauw en kinderachtig gedrag dan. Zo nu en dan komt er een spelerstopic bij en dat gaat al tijden zo.
That's all folks!
pi_63948978
SCH weet weer op de SCH manier alles te negeren waarin hij geen antwoord op heeft en te de rest te verdraaien zodat hij zelf weer met een kinderachtig antwoord komt.
Hulde dat je het steeds weer voor elkaar krijgt.
pi_63948986
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dacht het even niet he. Flauw en kinderachtig gedrag dan. Zo nu en dan komt er een spelerstopic bij en dat gaat al tijden zo.
Oh, nu mag het ineens weer niet? Wat is nou de regel? Hoeveel spelerstopics in de week? Of per club?
Het mag van iedere speler of het mag niet, duidelijkheid graag.
pi_63948994
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:42 schreef sjimz het volgende:
SCH weet weer op de SCH manier alles te negeren waarin hij geen antwoord op heeft en te de rest teverdraaien zodat hij zelf weer met een kinderachtig antwoord komt.
Hulde dat je het steeds weer voor elkaar krijgt.
Volwassen sjimz
pi_63949048
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Volwassen sjimz

Dan maar een keer niet volwassen.
Iets wat jij toch moet herkennen in jezelf.
Zo niet, dan zou ik de discussie nog maar eens terug lezen want je komt weer erg "SCH" over.
pi_63949052
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Nieuw beleid dus. Iedere speler een eigen topic. Misschien even in de FAQ zetten. Het lijkt me wat onoverzichtelijk maar als jullie het graag willen. Leuk klusje

Maar het slaat natuurlijk nergens op en het was ook nooit zo. Je kunt wel wat voorbeelden aanhalen die er tussendoor zijn geglipt maar dat wil nog niet zeggen dat het de regel was.

Maar het beleid is helder, iedere speler een eigen topic. Ik vind het nogal suf eerlijk gezegd, dat het is veranderd maar het is fijn dat het eindelijk gezegd wordt na weer talloze posts over en weer.

Een hele normale vraag maar als ik hem stel, slaat het weer nergens op
.
Ik zeg letterlijk dat er naar mijn weten nooit een regel is geweest. In ieder geval niet na oktober 2006. Moeilijk hoor, lezen. Maar goed, allemaal prima hoor. Open maar lekker allemaal spelertopics van je clubje, dat wil je toch nu zo graag? Ga je gang, maak er wat van . Mooie topics maken, kom je ook eens tot een bijdrage hier.

Onoverzichtelijk zal wel meevallen, maar waarschijnlijk heb je nooit dat ene sticky-topic gelezen.
pi_63949143
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:45 schreef RayMania het volgende:

[..]

.
Ik zeg letterlijk dat er naar mijn weten nooit een regel is geweest. In ieder geval niet na oktober 2006. Moeilijk hoor, lezen. Maar goed, allemaal prima hoor. Open maar lekker allemaal spelertopics van je clubje, dat wil je toch nu zo graag? Ga je gang, maak er wat van .

Onoverzichtelijk zal wel meevallen, maar waarschijnlijk heb je nooit dat ene sticky-topic geopend.
Okay, gaan we doen. Ik vind het belachelijk want ik ben doorgaans erg terughoudend met het openen van spelerstopics, ik vind dat er wel iets bijzonders mee moet zijn.

VBL bestaat al wat langer dan 2006 maar het is goed dit soort dingen helder te krijgen. Ik vind het niet zo zinvol om topics te openen over spelers die een kwartier in de eredivisie hebben gespeeld. Waar leg je de grens. Mogen ze uit de junioren ook? Amateurs? 1e divisie spelers?

Nee natuurlijk niet, alleen als er een hele geldige reden is.
pi_63949198
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan maar een keer niet volwassen.
Iets wat jij toch moet herkennen in jezelf.
Zo niet, dan zou ik de discussie nog maar eens terug lezen want je komt weer erg "SCH" over.
Daar ben ik trots op.

Jij bent zo'n typische agent die denkt dat als ie een uniformpje aanhebt hij ook meteen macht heeft en je dan niet meer in gesprek hoeft.

Het spijt me sjimz, je bent vast een heel aardige jongen maar ik vind je hier echt een lachertje. Je voelt je voortdurend aangevallen, reageert alleen vanuit je kleurtje en doet geen moeite zaken uit te leggen. Daarom heb ik ook geen enkel respect voor je als moderator (wel als mens en dwerg natuurlijk).
pi_63949271
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:47 schreef SCH het volgende:

Okay, gaan we doen. Ik vind het belachelijk want ik ben doorgaans erg terughoudend met het openen van spelerstopics, ik vind dat er wel iets bijzonders mee moet zijn.

VBL bestaat al wat langer dan 2006 maar het is goed dit soort dingen helder te krijgen. Ik vind het niet zo zinvol om topics te openen over spelers die een kwartier in de eredivisie hebben gespeeld. Waar leg je de grens. Mogen ze uit de junioren ook? Amateurs? 1e divisie spelers?
Waarom heb je dan ooit in godsnaam een Waterman-topic geopend na welgeteld één wedstrijd?

Wat dat wel zinvol dan? Of bijzonder?
quote:
Users weten best wanneer er een spelertopic geopend kan worden en ik kan mij niet herinneren dat ik of één van mijn collega's ooit een spelertopic gesloten heeft. De geldige reden kun je met wat logisch nadenken heel makkelijk bedenken; een groot talent, een spraakmakende speler, een topscorer, een speler die opvalt in negatieve zin, etc, etc.
pi_63949272
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:47 schreef SCH het volgende:

[..]

De zoon van Ajax icoon van de jaren 90 die in AJax 1 debuteert is wat mij betreft wel een bijzondere gebeurtenis.
En SCH, leg eens uit, waarom toon je dit gedrag niet in de topics van een Luis Pedro of een Kermit Erasmus?
quote:
VBL bestaat al wat langer dan 2006 maar het is goed dit soort dingen helder te krijgen.
Het was alleen voor jou blijkbaar niet helder anders zou je niet zo raar reageren/
quote:
Ik vind het niet zo zinvol om topics te openen over spelers die een kwartier in de eredivisie hebben gespeeld.
Wat jij vindt is niet zo van belang lijkt mij[/quote]
quote:
Waar leg je de grens. Mogen ze uit de junioren ook? Amateurs? 1e divisie spelers?
Ik heb al eens een amateurjeugdspeler topic geopend
Kijk maar in het handige topic lijstje, maar dat zal je wel vast nog niet gezien hebben
quote:
pi_63949331
Ik snap niet dat jullie SCH niet gewoon negeren. Het lijkt me onderhand wel duidelijk dat hij altijd het laatste woord wil hebben.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63949346
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:51 schreef RayMania het volgende:
Users weten best wanneer er een spelertopic geopend kan worden en ik kan mij niet herinneren dat ik of één van mijn collega's ooit een spelertopic gesloten heeft. De geldige reden kun je met wat logisch nadenken heel makkelijk bedenken; een groot talent, een spraakmakende speler, een topscorer, een speler die opvalt in negatieve zin, etc, etc.
Waar staat Daley Blind dan in dat rijtje
pi_63949387
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar ben ik trots op.

Jij bent zo'n typische agent die denkt dat als ie een uniformpje aanhebt hij ook meteen macht heeft en je dan niet meer in gesprek hoeft.
!!!! Ja inderdaad ik voel me echt een agent, helemaal omdat ik geen agent ben!
quote:
Het spijt me sjimz, je bent vast een heel aardige jongen maar ik vind je hier echt een lachertje.[q/uote]
Dan denken we inderdaad hetzelfde over elkaar.

[quote] Je voelt je voortdurend aangevallen, reageert alleen vanuit je kleurtje en doet geen moeite zaken uit te leggen. Daarom heb ik ook geen enkel respect voor je als moderator (wel als mens en dwerg natuurlijk).
Deze laatste zin is al weer een typisch voorbeeld hoe triest je eigenlijk wel niet bent
Ik voel me aangevallen maar als ik dat voel dan doe jij evengoed mee in dit gedrag. Helaas wil jij dan weer altijd in je slachtofferrol kruipen maar dat boeit me echt helemaal niets.
En ik hoef ook geen enkel respect van jou op Fok Alsof dat is wat mij motiveert om moderator te zijn, laat me niet lachen .
Jij vind iemand alleen maar goed als hij in je straatje meepost.
Helaas doe ik dat niet maar ik zal geen minuut er minder van slapen.
pi_63949399
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar ben ik trots op.

Het spijt me sjimz, je bent vast een heel aardige jongen maar ik vind je hier echt een lachertje. Je voelt je voortdurend aangevallen, reageert alleen vanuit je kleurtje en doet geen moeite zaken uit te leggen. Daarom heb ik ook geen enkel respect voor je als moderator (wel als mens en dwerg natuurlijk).
Eigenlijk zou je gewoon even goed terug moeten lezen, want er is echt niets wat sjimz fout doet. Waar voelt hij zich aangevallen of waar legt hij niets uit? Sorry hoor, maar in het Blind-topic zegt hij al vrij snel dat debuterende talenten best een eigen topic waard is. Dat jij dat niet wilt lezen of er niet op wilt reageren is wat anders.

Erg jammer dat je keer op keer persoonlijk moet worden en in de slachtofferrol kruipt.

Bijna 0:00, morgen werken, geen pc, tot zaterdag.
pi_63949449
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar staat Daley Blind dan in dat rijtje
Cool, drie vragen met een vraag beantwoorden. Iets met selectief quoten.
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:35 schreef RayMania het volgende:
(en wat je natuurlijk weer negeert)
Beantwoord maar eerst even mijn vragen, dan kijken we verder.

Nu echt slapen.
pi_63949451
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:51 schreef sjimz het volgende:

Wat jij vindt is niet zo van belang lijkt mij
Dit zegt genoeg over zo'n oom agent die totaal niet geinteresseerd is in wat anderen vinden.
Modereren zou je voor de users moeten doen, niet voor jezelf.
pi_63949486
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:56 schreef RayMania het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je gewoon even goed terug moeten lezen, want er is echt niets wat sjimz fout doet. Waar voelt hij zich aangevallen of waar legt hij niets uit? Sorry hoor, maar in het Blind-topic zegt hij al vrij snel dat debuterende talenten best een eigen topic waard is. Dat jij dat niet wilt lezen of er niet op wilt reageren is wat anders.

Erg jammer dat je keer op keer persoonlijk moet worden en in de slachtofferrol kruipt.

Oh god, de schatjes nemen het weer voor elkaar op.

Laat dan maar joh, als jullie elkaar zo heilig vinden en geen kritiek op elkaar kunnen velen.
pi_63949500
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:56 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hey toevallig, dat zeg ik ook allemaal.
SCH heeft gewoon een bord voor zijn kop en wil het laatste woord hebben, precies wat BB-boy zegt.
Dus SCH, veel plezier met je laatste woord, doe er wat leuks mee, ben er trots op.
Ik ga ook naar bed toe!
pi_63949535
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:56 schreef sjimz het volgende:
Alsof dat is wat mij motiveert om moderator te zijn, laat me niet lachen .
Wat motiveert je dan wel, vragen vele users zich af. Waar doe je het dan eigenlijk voor?
Alleen maar om dagelijks schampere opmerkingen te kunnen maken want daar blink je in uit namelijk.

Je lijkt me best een aardige kerel maar je stelt je hier zo ontzettend verwaand op telkens.
pi_63949564
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit zegt genoeg over zo'n oom agent die totaal niet geinteresseerd is in wat anderen vinden.
Modereren zou je voor de users moeten doen, niet voor jezelf.
Ik modereer ook voor de users alleen zijn er meer users dan alleen jij op dit forum SCH!
En ik denk dat de rest het wel met mij eens is maar dit is slechts een veronderstelling van mij.

Nu ga ik echt weg, veel plezier met je laatste woord!
pi_63949590
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:01 schreef sjimz het volgende:

Ik modereer ook voor de users alleen zijn er meer users dan alleen jij op dit forum SCH!
Je bent anders behoorlijk geobsedeerd door mij .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')