Ik zelf ben hier erg op tegen. Ik ben zelf in Nederland geboren, van origine ben ik een Marokkaan. In mijn natuurlijk habitat wordt dit hard de kiem in gesmoord.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Ga gewoon eens weg, met al die discriminerende posts
Ok, doe dan gewoon maar wat er in mijn post vóór de komma stond.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zelf ben hier erg op tegen. Ik ben zelf in Nederland geboren, van origine ben ik een Marokkaan. In mijn natuurlijk habitat wordt dit hard de kiem in gesmoord.²
Primaquote:Op woensdag 10 december 2008 22:26 schreef toma het volgende:
De Allerbeste Wedstrijd Allertijden! - Nominaties
deze kan op slot
Hier verder
De Allerbeste Wedstrijd Allertijden! - Ronde 1A
Weg gaan? Wil je dat echt? Man, ik kom hier al 8 jaar. Dat kan ik niet maken.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Ok, doe dan gewoon maar wat er in mijn post vóór de komma stond.
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:39 schreef Putdeksels het volgende:
Censuurbeleid Nederlandse clubs.![]()
TVP's plaatsen mag al maanden niet meer hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Moeilijk he, gewoon zeggen dat er een nieuwe regel is? Ik moet dat maar gewoon raden enzo?
Hoi, welkom in 2008quote:Op donderdag 11 december 2008 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Moeilijk he, gewoon zeggen dat er een nieuwe regel is? Ik moet dat maar gewoon raden enzo?
Tell me about itquote:Op donderdag 11 december 2008 22:53 schreef _Mike_ het volgende:
Het Daley Blind-topic: In de voetsporen van pa
SCH heeft weer last van zijn midlifecrisis
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef RayMania het volgende:
Gelukkig heeft SCH nooit een Boy Waterman-topic geopend na welgeteld twee wedstrijden.
Herstel; één wedstrijd.
Jammer dat de modjes weer niet serieus en consequent reageren en antwoord geven.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:53 schreef _Mike_ het volgende:
Het Daley Blind-topic: In de voetsporen van pa
SCH heeft weer last van zijn midlifecrisis
Mooi, je hebt dit topic weer gevonden.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat de modjes weer niet serieus en consequent reageren en antwoord geven.
Best schattig eigenlijk.
Waarom doen jullie dit eigenlijk als je het totaal niet serieus neemt?
Nee niet ieder talent zijn eigen topic, alleen de Ajax talenten, je weet toch!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:27 schreef SCH het volgende:
Ieder talent een eigen topic???
Dat was vroeger absoluut anders, dat jij nou 1 voorbeeldje vindt. Toen was het beleid dat er niet voor iedere speler een topic werd geopend. Het lijkt me ook niet zo slim om dat te veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |