Waarom is hij een smerige clown?quote:Op zondag 14 december 2008 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Die smerige clown Reker is vanavond te gast in SV toch?
Hij is nog regelmatig bij de Arena te vinden hoor, zegt mij genoeg lijkt mequote:Op zondag 14 december 2008 13:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, je kunt moeilijk zeggen dat PSV je favoriete club is als je Ajax verlaat he
Niks tegen Rekerquote:Op zondag 14 december 2008 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Die smerige clown Reker is vanavond te gast in SV toch?
Daar is de rust toch voorquote:Op zondag 14 december 2008 13:25 schreef RayMania het volgende:
Kap eens met dat stomme geleuter hier.
Het is nog altijd een voetbaltopic.
quote:Op zondag 14 december 2008 13:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij is nog regelmatig bij de Arena te vinden hoor, zegt mij genoeg lijkt me
quote:Op zondag 14 december 2008 13:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Niks tegen Reker. Contract voor het leven die man.
Alsjeblieft niet, strik er om en opzouten!quote:Op zondag 14 december 2008 13:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Niks tegen Reker. Contract voor het leven die man.
Veel plezier.quote:Op zondag 14 december 2008 13:29 schreef Damzkieee het volgende:
HERACLES ALMELO OLEEEE
Ik ga richting stadion
Nee hij,quote:
De meeste mensen zien EL toch als overbodige luxe en het geld niet waard.quote:Op zondag 14 december 2008 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik vond het gewoon grappig dat jij iemand, die 15 euro per maand kan betalen voor voetbal, rijk noemt
Winnen héquote:Op zondag 14 december 2008 13:29 schreef Damzkieee het volgende:
HERACLES ALMELO OLEEEE
Ik ga richting stadion
quote:
Kan ik ook niet begrijpen nee, ik vind hem totaal niet op Stam lijken..quote:Op zondag 14 december 2008 13:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er zijn die denken dat ze met de echte Jaap Stam op de foto zijn geweest?
Op 1:20 met die shot van de voorkant zou ik er ook wel intrappen als ik 'm voorbij zag lopen, dus de reactie van die lutsers voor de Arena begrijp ik wel. Alleen die kerel is toch echt minstens 10 cm kleiner dan de echte Stam en z'n stem is anders, dus je bent wel goed achterlijk als je het zoals die groene gast nog steeds niet doorhebt terwijl je met 'm staat te praten.quote:Op zondag 14 december 2008 13:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kan ik ook niet begrijpen nee, ik vind hem totaal niet op Stam lijken..
Geef ze eens ongelijkquote:Op zondag 14 december 2008 13:44 schreef Zero2Nine het volgende:
Trieste Arnhemmers met witte zakdoekjes
-normaal doen-quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |