eredivisielive.nlquote:Op zondag 14 december 2008 13:16 schreef leolinedance het volgende:
Mooi! Waar kan ik trouwens PSV kijken? Dat TVants wil niet installeren
http://nl.justin.tv/thepriestquote:Op zondag 14 december 2008 13:16 schreef leolinedance het volgende:
Mooi! Waar kan ik trouwens PSV kijken? Dat TVants wil niet installeren
Mocro's bij PSVquote:Op zondag 14 december 2008 13:17 schreef Espabilado het volgende:
Amrabat meteen naar z'n mocrobuddy Afellay
Slecht reclame ooit, ofniet dan?quote:Op zondag 14 december 2008 13:18 schreef Sieps het volgende:
"HIJ PAKT DE KAART UIT DE HAND VAN DE SCHEIDSRECHTER!!`1!`11"
Linedancequote:
Ergens voor betalenquote:
Hoe kan je iemand als Jaap Stam níet waarderen?quote:Op zondag 14 december 2008 13:22 schreef leolinedance het volgende:
Haha, die Jaap fans hierWel leuk dat zelfs Ajacieden Jaap zo waarderen, de man die zijn gloriejaren in Eindhoven doorbracht
Hulde daarvoor
Jaap Stam was de laatste Nederlandse verdediger die tegenstanders angst in kon boezemen.quote:Op zondag 14 december 2008 13:22 schreef leolinedance het volgende:
Haha, die Jaap fans hierWel leuk dat zelfs Ajacieden Jaap zo waarderen, de man die zijn gloriejaren in Eindhoven doorbracht
Hulde daarvoor
quote:Op zondag 14 december 2008 13:22 schreef leolinedance het volgende:
Hulde daarvoor
quote:"Ajax is de mooiste club van Nederland."
Met die woorden nam Jaap Stam in de Amsterdam ArenA afscheid van de supporters van Ajax en van 15 jaar betaald voetbal. De Ajax-fans gaven de stoere verdediger een luid applaus en ontstaken vuurwerk. Stam stopte vorige maand met voetballen omdat hij de laatste tijd te vaak geblesseerd was.
Nee ik vond het gewoon grappig dat jij iemand, die 15 euro per maand kan betalen voor voetbal, rijk noemtquote:
We hebben het toch over voetbal?quote:Op zondag 14 december 2008 13:25 schreef RayMania het volgende:
Kap eens met dat stomme geleuter hier.
Het is nog altijd een voetbaltopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |