Is afkoelen.quote:Op zondag 14 december 2008 13:53 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat die die user misschien nog een andere passende actie nodig had aangezien hij dit langer doet
En nu zit hij mij gewoon dood te wensen
Live eredivisieverslagen #87
Weggehaald.quote:Op zondag 14 december 2008 14:48 schreef Putdeksels het volgende:
Het grote Feyenoordtopic 423: Een rumoerig weekje
Wat ruud_fr ook zegt, deze user komt elke week een paar keer met deze post aanzetten en voegt verder niks toe aan het topic.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:14 schreef _Mike_ het volgende:
Hebben jullie ook die mooie PM gehad?[ afbeelding ]
Ik ook, maar het is gewoon lachwekkend dat er iemand zoveel tijd in steekt om Crane's foto op te zoekenquote:
Had je maar Ajacied moeten blijvenquote:Op maandag 15 december 2008 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Stuur mij die PM ook eens.
Snopgelost!quote:Op maandag 15 december 2008 21:27 schreef Blawh het volgende:
Hier kan een Snotje op.
Terugblik op het EK - Ned 1 22:00
Snordon_Snoway is het dan altijd nog _Snoke_quote:Op maandag 15 december 2008 21:38 schreef _Mike_ het volgende:
Valt me een beetje tegen van je Gordon Snoway.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Misschien kun je het aan Rayman vragen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:43 schreef tong80 het volgende:
Waarom kunnen we niet posten in het NEC-Udinese topic ?
[UEFA CUP] NEC - Udinese: Waar NEC nog kans maakt
Geen idee maar je kan wel in dit topic posten:quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:43 schreef tong80 het volgende:
Waarom kunnen we niet posten in het NEC-Udinese topic ?
[UEFA CUP] NEC - Udinese: Waar NEC nog kans maakt
Zet er dan ook maar gelijk een slotje opquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga hem even proberen te fixen, is een trucje voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |