Slaat nergens op inderdaad. Thanksquote:
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef denthemen het volgende:
Ray, is het toegestaan een foto te posten van Jorien (een screencap) die hij zelf al eens neergezet heeft op Fok!? Of krijg ik dan een wielklem?
Oh, ik wilde juist vragen waarom deze is aangepast. George is toch gewoon een néger?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Slaat nergens op inderdaad. Thanks.
Ik ga 'm mergenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:17 schreef Grulez het volgende:
Wat vind jij van Derksen?
Kan toch gewoon in Johan Derksen #10: Heeft helemaal niks tegen...
Ah never mind. Ik zie dat ie nu doorlinkt naar het Derksen topic.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:32 schreef Blight het volgende:
Watskebeurt met dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1232152/ ?
Per ongeluk verwijderd in plaats van gesloten of iets?.
Nou, poehquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:45 schreef Kopbal het volgende:
Het grote Feijenoord-topic 425: Met een Pool in de gracht
Jorien scheldt mij uit.![]()
![]()
heb je gelezen waarover het gaat? Dat is naar aanleiding van het eruit gooien van 2 mods en het opstappen van de laatste ten tijde van de stakingsrelquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:41 schreef Grulez het volgende:
Respect voor onze moderators in VBL
Ik kwam dit topic van SCH tegen en in het kader van de kerstdagen, wilde ik jullie er toch even op attenderen![]()
Ach het ging me gewoon om de liefde en genegenheid.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je gelezen waarover het gaat? Dat is naar aanleiding van het eruit gooien van 2 mods en het opstappen van de laatste ten tijde van de stakingsrel
En volgens mij was Suarez ook niet meer up-to-date (weet ik niet zeker)quote:Op zondag 21 december 2008 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ray, kan je weer eens kijken naar het linkjestopic? Of heeft iemand anders dat nu overgenomen?
Donk staat bijv nog naar Nederland, maar meer dat spelers ontbreken, zoals El Hamdaoui.
Ik heb er geen tijd meer voor gehad en Gordon gaat het binnenkort overnemen.quote:Op zondag 21 december 2008 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ray, kan je weer eens kijken naar het linkjestopic? Of heeft iemand anders dat nu overgenomen?
Donk staat bijv nog naar Nederland, maar meer dat spelers ontbreken, zoals El Hamdaoui.
Okayquote:Op zondag 21 december 2008 10:29 schreef pfaf het volgende:
Willem van Hanegem spelerfantopic. Doe maar dicht dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |