In de kerstsfeer, Ray?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Ik ben er ook om al uw banverzoeken in te wilgen.
Nee hoor maar als ik zie wie hier buiten de VBL modjes in hebben gepost denk ik maar aan 1 woord: heimwee.quote:
als ik dat in FC nou ook zou doen zou ik je gelijk gevenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor maar als ik zie wie hier buiten de VBL modjes in hebben gepost denk ik maar aan 1 woord: heimwee.
Het is dat dndiek dat helemaal niet meer kan.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik dat in FC nou ook zou doen zou ik je gelijk geven
Houden zo!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is dat dndiek dat helemaal niet meer kan.
dat denk jijquote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is dat dndiek dat helemaal niet meer kan.
Tja hij heeft een afwijkende mening maar ik zelf vind dat hij hier nog niet te ver gaat.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:19 schreef Breach het volgende:
Hoe lang mag dat trieste gedrag van barca nog doorgang vinden in het Ajax-topic? Het is bloedirritant nl.
Ray = Ajacied = Adminquote:Op woensdag 3 december 2008 22:19 schreef Breach het volgende:
Hoe lang mag dat trieste gedrag van barca nog doorgang vinden in het Ajax-topic? Het is bloedirritant nl.
Plus sjimz is een jodenmod!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ray = Ajacied = Admin
Dat komt wel goed dus.
FOK!sport Sfeerverslagen Contestquote:Op donderdag 4 december 2008 00:35 schreef Prosac het volgende:
kan het even niet vinden, ik heb ineens (VBL-contest) achter mijn username staan. Hoezo kom ik daaraan?
het verwijst blijkbaar naar mijn niet bestaande fotoboek
Als je 'm zo graag op slot wilt, kan dat. Maar het is best een leuk initiatief, zie het als een soort stelling van de week topic van tong.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:18 schreef TerroRobbie het volgende:
VBL Klaagbaak #1 Lekker zeuren en zeiken
Slotje graag op verzoek van de TS. Als de mods voortaan ook gaan bepalen hoe een TT er uit hoort te zien, hoeft het van mij niet meer.
Jammer.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:18 schreef TerroRobbie het volgende:
VBL Klaagbaak #1 Lekker zeuren en zeiken
Slotje graag op verzoek van de TS. Als de mods voortaan ook gaan bepalen hoe een TT er uit hoort te zien, hoeft het van mij niet meer.
Check.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:14 schreef kevin6188 het volgende:
Ik liep weer te prutsen Ajax-topic 1132 moet 1133 zijn.
Live eredivisieverslagen #80 Volendam uit, altijd lastig!quote:
'gewoon niet zo zeuren' dat zeg jijquote:Op zondag 7 december 2008 14:02 schreef RayMania het volgende:
Weet je wat jij moet doen? Gewoon niet zo zeuren en normaal gaan posten.
Mijn waarschuwing in het livescoretopic was duidelijk. Je bent pas enkele dagen terug van een 48 uur ban en een weekban en nóg ben je slecht aan het posten. Daarom let ik extra op jou ja.
En nee, de context van deze 'teringen' is anders dan die van jou.
Dat is geen reden om te huilen en te bannen, (tenzij je extreem lelijk bent en op zoek bent naar compensatie natuurlijk)quote:Op zondag 7 december 2008 14:56 schreef sjimz het volgende:
Je bent gewoon geen aanwinst voor VBL fiskus in mijn optiek.
Blijkbaar is je postgedrag dat wel.quote:Op zondag 7 december 2008 15:03 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Dat is geen reden om te huilen en te bannen, (tenzij je extreem lelijk bent en op zoek bent naar compensatie natuurlijk)
Buiten dat interesseert wel of geen goede aanwinst mij weinig, maar dat zal je niet verbazen.
Nee, als Keesje kanker en tering zegt is dat prima, als ik t*ringlijer (incl. sterretje) zeg is dat ineens een andere context en moet ik oppassen (quote:
-doe eens even niet zo triest-quote:Hopelijk kan je dat zelf ook eens inzien in plaats van een nutteloze discussie over lelijkheid of wat dan ook.
Goed, maar ik kijk nog steeds uit naar een verklaring waarom de ene 'tering' wel mag en de andere 'tering' in een andere context is.quote:Op zondag 7 december 2008 15:22 schreef sjimz het volgende:
Je weet wel dat dit op de man spelen je niet echt helpt he.
Ik ben wel klaar met deze discussie nu.
Dus het was serieus, wat is precies dat duidelijke verschil?quote:Op zondag 7 december 2008 15:26 schreef _Mike_ het volgende:
Je hebt natuurlijk de welbekende "Krijg de tering" maar ook de "Wat een tering wedstrijd", ik zie een duidelijk verschil.
Het eerste is persoonlijk en een verwensing en het tweede niet.quote:Op zondag 7 december 2008 15:31 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Dus het was serieus, wat is precies dat duidelijke verschil?
Maar jij bent heul lelijk. !quote:Op zondag 7 december 2008 15:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het eerste is persoonlijk en een verwensing en het tweede niet.
Ik hoop toch wel dat je dat zelf ziet.
Je vindt jezelf zo belangrijk en goed, dan is dit inzien voor jou een koud kunstje natuurlijk.
In de persoonlijke context, dus. Prachtigquote:Op zondag 7 december 2008 15:38 schreef RayMania het volgende:
Pff, zijn we hier nou nodig bezig? Ik stel voor dat we stoppen.
Fiskus, je posthistorie zegt genoeg en als je dan enkele dagen na je terugkeer wederom gaat schelden (in de persoonlijke context, zie sjimz hierboven) is niet de bedoeling. Daarom die waarschuwing; je kan het negeren (prima), maar je kan ook je postgedrag proberen te verbeteren.
En nu laten we het hierbij.
Ik had het al gezien maar je bent zelf ook niet geheel koosjer bezig.quote:Op zondag 7 december 2008 16:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #419: Zonder inzet en beleving.
-doe een gewoon normaal joh-
Omdat jij geen idee hebt wat voor een bloed die gozer onder je nagels vandaan haalt. Het is een zegen dat iedereen in De Kuip zit, anders was het nu helemaal een zooitje in dit topic.quote:Op zondag 7 december 2008 16:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had het al gezien maar je bent zelf ook niet geheel koosjer bezig.
Ik snap je wel hoor maar hem dan uitschelden is neit de oplossing.quote:Op zondag 7 december 2008 16:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Omdat jij geen idee hebt wat voor een bloed die gozer onder je nagels vandaan haalt. Het is een zegen dat iedereen in De Kuip zit, anders was het nu helemaal een zooitje in dit topic.
Blabla, ik praat het allemaal niet goed, maar ik ben ook maar een mens met emoties en als hij dan zo gaat lopen trollen slaan de stoppen wel eens door. Het is niet de eerste keer dat hij zo begint.
Maja, bedankt voor het uitbreiden van mijn notesverzameling.
Waarom mag deze user maar blijven doorgaan met z'n getroll?quote:Op zondag 7 december 2008 17:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maarja Been is geweldig bij NEC, maar ook bij Telstar of Feyenoord ik betwijfel het...
Wat is een TR? Behalve dan een afkorting van een bepaalde username (zal hem zelf al even makenquote:Op zondag 7 december 2008 16:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor maar hem dan uitschelden is neit de oplossing.
Als je last van hem hebt kan je een TR plaatsen of in het FB topic melden in plaats van op hem te reageren.
Want zo schiet niemand iets er mee op.
Dat is de afkorting voor Topic Report.quote:Op zondag 7 december 2008 17:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat is een TR? Behalve dan een afkorting van een bepaalde username (zal hem zelf al even maken)
In het Feyenoord topic edit ik zijn trolls.quote:Op zondag 7 december 2008 17:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom mag deze user maar blijven doorgaan met z'n getroll?
Jullie moeten elkaar gewoon even met rust laten want dit schiet gewoon niet op.quote:Op zondag 7 december 2008 17:50 schreef Crane het volgende:
En DatMeenJeNiet, jullie halen ook net zo goed het bloed onder mijn nagels vandaan.
Volgende vraag: Wat is een Topic Report?quote:Op zondag 7 december 2008 17:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is de afkorting voor Topic Report.
Hoe vaak nog?quote:Op zondag 7 december 2008 17:51 schreef sjimz het volgende:
In het Feyenoord topic edit ik zijn trolls.
Dat is een melding die je kan maken als je een opmerking hebt voor de mods in een topic.quote:Op zondag 7 december 2008 17:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgende vraag: Wat is een Topic Report?
(Dacht dat ik hier toch alweer een tijdje meeging, maar blijkbaar iets gemist)
Ik ga niet over eventuele bans.quote:
Duidelijk, ik knal het wel gewoon in FB. Kan iedereen meegenietenquote:Op zondag 7 december 2008 17:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is een melding die je kan maken als je een opmerking hebt voor de mods in een topic.
Het "gevaren driehoekje" dat bovenaan je lijst staat, naast de printer en bookmarkfunctie, is het pictogrammetje dat je moet aanklikken om een TR te maken.
Zo zien wij snel door middel van een driehoekje naast het topic dat er een TR is geplaatst en kunnen wij ingrijpen, aangezien wij ook niet alles kunnen zien.
Dit kan zowel anoniem als niet anoniem
TT nummer is veranderd.quote:Op zondag 7 december 2008 18:18 schreef Putdeksels het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #419: Zonder inzet en beleving.
Moet #420 zijn.
En mag het woord kanker per definitie niet?
De trollen die wel duidelijk zijn die editten en noten we gewoon.quote:Op zondag 7 december 2008 18:33 schreef Putdeksels het volgende:
Doe dan ook eens een keer wat een het eindeloze getroll van bijvoorbeeld Crane en Pizzakoppo.
Af en toe wat pesterijtjes horen erbij, maar het begint nu toch wel erg zielig te worden.
Het grote Feijenoord-topic #420: We worden kampioen!
Bijvoorbeeld deze post. Het is misschien niet genoeg voor een note. Maar als je net terug komt uit het stadion gaat je bloed toch wel koken als je zoiets leest lijkt me...
Tja dat was wel een potentieel rel postje dat onnodig was.quote:Op zondag 7 december 2008 19:35 schreef _Mike_ het volgende:
Kan je dit bericht verwijderen, gaat alleen maar kut reacties geven.
AFC Ajax-topic #1134
Verwijder mijn post ook maar aub.
Superquote:
check!quote:Op maandag 8 december 2008 00:00 schreef Manu82 het volgende:
deze kan dicht
Het Grote PSV topic #353; Met Bakkal en Amrabat in de Basis
Checkquote:Op maandag 8 december 2008 01:03 schreef Gatalin het volgende:
Kan een modje in de OP van het AZ-topic bij het programma even de tijd en datum van AZ-Utrecht veranderen? Deze wordt nu op vr 19 dec om 20.45 gespeeld. Alvast bedankt!
[AZ #53] Afsteken en wegdrijven
Zulke topics werden er ook geopend na Nederland - Oostenrijk (Timmer en Mathijssen). Die topics bewijzen dat je ook met zo'n OP een topic kunt openen. Niet in ieder topic hoeft de betreffende speler te worden opgehemeld.quote:Op maandag 8 december 2008 15:53 schreef Putdeksels het volgende:
Moet zeggen dat ik zelf ook geen fan ben van Hofland.
Maar dit topic werkt alleen maar getroll in de hand en is een vrijbrief voor andere users om soortgelijke topics te openen.
Alleen de OP al...
Het Kevin Hofland topic
Thanks!quote:Op maandag 8 december 2008 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
@Gatalin: nu zou het moeten kloppen.
WTFquote:Op maandag 8 december 2008 16:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoofdletters staan er gewoon, en iedereen beschikt over Wikipedia.
Op trollen wordt gelet, maar een spelerstopic moet gewoon kunnen.
Die post van jou over die wenkbrauwen staat er nog steeds, al slaat dat ook weer helemaal nergens op. Een post die ik als troll zie over Feyenoord ('Hofland bij een topclub, is 'ie verkocht of zo') haal ik gewoon weg.quote:Op maandag 8 december 2008 16:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
WTFDe OP mag nergens op slaan en vol trolls / afzeik staan, maar als je eronder een post van gelijke strekking zet wordt die ineens weggehaald. Beetje raar...
Het is ook overbodig om dingen als 'droeftoeter' en als 'met zijn halve wenkbrauwen' toe te voegen. Maar het is vooral ook sneu dat veel users juist daarop gaan reageren.quote:Op maandag 8 december 2008 16:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee tuurlijk slaat dat weer helemaal nergens op. Maar ja ik haal het ook maar uit de OP.
Ben het helemaal met je eens dat niet elke post/OP halleluja hoeft te zijn, met een kritische mening is niks mis.
Maar roepen dat iemand een droeftoeter is en halve wenkbrauwen heeft slaat nergens op.
Eigen felicitatie topics openen is sneu.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:10 schreef tong80 het volgende:
Jammer van het slotje.
Is het standaard ingevoerd dat mijn topics op slot gaan ?
Jullie mogen me nog feliciteren met mijn 100000 posts in VBL
Heb ik altijd al gedaan. In diverse forums. Is gewoon voor de lol.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eigen felicitatie topics openen is sneu.
Toch wel gefeliciteerd.
Waarom wil je zo graag gefeliciteerd worden?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik altijd al gedaan. In diverse forums. Is gewoon voor de lol.
Helaas kan dat hier niet.
Mar toch bedankt voor je felicitatie.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:18 schreef _Mike_ het volgende:
Tong laat je account verwijderen, doe het voor je eigen bestwil.
Correct.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:06 schreef denthemen het volgende:
Simz, waarom is mijn post weg in het topic over homo's in de voetbalwereld? Kwam dat omdat bansheeboy er niet normaal op kon reageren?
Ik reageer toch best normaal me dunkt?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:06 schreef denthemen het volgende:
Simz, waarom is mijn post weg in het topic over homo's in de voetbalwereld? Kwam dat omdat bansheeboy er niet normaal op kon reageren?
Nee dat doe je niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik reageer toch best normaal me dunkt?
Laten we elkaar toch respecteren, zeker in deze koelte der dagen.²
Oh, ze worden dus verwijderd, ik dacht dat ik zelf steeds iets fout deed, en ik maar verschillende browsers installeren: chrome, theworld, ie8.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet.
En 5 keer iets opnieuw posten dat net verwijderd is zegt al genoeg.
Ik heb ze hoog zitten. Respect is het uitgangspunt. Als ze maar niet praktiserend zijn (aldus mijn religie).quote:Heb jij maar eens respect voor mensen die homofiel zijn.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, ze worden dus verwijderd, ik dacht dat ik zelf steeds iets fout deed, en ik maar verschillende browsers installeren: chrome, theworld, ie8.![]()
![]()
[..]
Dat bedoel ik, dus laat je posts maar vooral uit dat topicquote:Ik heb ze hoog zitten. Respect is het uitgangspunt. Als ze maar niet praktiserend zijn (aldus mijn religie).²
Ga gewoon eens weg, met al die discriminerende postsquote:Op woensdag 10 december 2008 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:
En laten we eerlijk wezen, dit is VBL, over geaardheden kunnen we wel debatteren en een fijn discours organiseren in de andere fora. Ja toch? Ja.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |