quote:Op zondag 7 december 2008 16:20 schreef ub40_bboy het volgende:
Mooie uitslagen dit weekend alleen jammer dat az gewonnen heeft.
Of Davids.quote:Op zondag 7 december 2008 15:54 schreef Wooldoor het volgende:
Grappig dat tweede bericht op ajax netwerk:
[..]
Hoi Gabri
Bij elke doeltrap van die keepert: Hooooooooooooooo pizza!quote:Op zondag 7 december 2008 17:04 schreef Houniet het volgende:
Wat is dat toch met die Pizza, kom het overal tegen? En ja ik heb nog niets gezien. Ben net pas wakker.
Ik denk dat Marco Gabri inderdaad zelf op z'n enkel heeft getrapt.quote:Op zondag 7 december 2008 16:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Echt hè. Het kan bijna niet anders dan dat Van Basten iets tegen hem heeft.
Dat hij nu geblesseerd is weet ik ook wel, maar hij heeft hem al in zoveel wedstrijden consequent buiten de basis gelaten.quote:Op zondag 7 december 2008 17:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat Marco Gabri inderdaad zelf op z'n enkel heeft getrapt.
Jep en van Basten had het meer in het algemeen, niet alleen vandaag nu Gabri een blessure heeft. Toch denk ik niet dat v Basten iets heeft tégen Gabri(op persoonlijk gebied).quote:Op zondag 7 december 2008 17:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat hij nu geblesseerd is weet ik ook wel, maar hij heeft hem al in zoveel wedstrijden consequent buiten de basis gelaten.
quote:Op zondag 7 december 2008 16:16 schreef Silenus het volgende:
De Pizzahut, Broodje Bal broodje bal broodje bahaaalll, Waar komt die keeper toch vandaan, Volendam hier ver vandaan, is daar ook een pizzahut, ja daar is een pizzahut!
Broodje frikandel olé olé, hij gaat naar bed, met een kroket, hij gaat naar bed met een krokééét, effe wachtennnnn PIZZA! Jalalalaaaa lalalaaa, dááár moet een pizza in, daar moet een pizza in.
Tot zover deze voetbalmiddag in Volendam.
Inderdaad. Weten jullie nog dat Lindgren de eerste paar wedstrijden nooit speelde? Toen vroeg ook iedereen zich af wat Marco tegen Lindgren had, iets persoonlijks of whatever.quote:Op zondag 7 december 2008 17:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat v Basten iets heeft tégen Gabri(op persoonlijk gebied).
Heeft volgens Marco hélemaal niks laten zien...quote:Op zondag 7 december 2008 17:22 schreef w00h00 het volgende:
Hoe speelde Cvitanich, ik zie dat hij in de 60e minuut als vervangen was?
Zegt ie dat? Hi heeft geen fatsoenlijke bal gehad! 0 keer in stelling gebracht!quote:Op zondag 7 december 2008 17:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heeft volgens Marco hélemaal niks laten zien...
Gabrichquote:Op zondag 7 december 2008 17:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoe heette die ene stormram ook alweer die Van Gaal kocht?
Het was gezien het spelbeeld ook broodnodig.quote:Op zondag 7 december 2008 17:39 schreef Trancelocator het volgende:
Dat Dario er na een uur uitging was vooraf min of meer afgesproken. Hij is net hersteld.
Zo hadden er nog wel paar anderen gewisseld mogen worden. Vooral Oleguer mag zich de ogen uit de kop schamen. Maar misschien kan hij ook gewoon niet beter?quote:Op zondag 7 december 2008 17:41 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het was gezien het spelbeeld ook broodnodig.
Inderdaad helemaal mee eens. Genoeg gepruts .. bijna gaf ie het weg. Niet dat de rest zo fantastisch stond te voetballen maar hij was echt het top puntquote:Op zondag 7 december 2008 14:49 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Van der Wiel centraal en Silva eens een kansje geven a.u.b.
Hij was ook bedroevend slecht hoor. Ik hoop dat het eenmalig was. .. Maar het team moet als geheel meer lef tonen en gewoon inspelen die ballen en een bal niet telang vast houden. Zie je niet direct een opening speel die bal door desnoods opzij .quote:Op zondag 7 december 2008 17:39 schreef Trancelocator het volgende:
Dat Dario er na een uur uitging was vooraf min of meer afgesproken. Hij is net hersteld.
Daar komt het eigenlijk wel op neer ja. Er is geen lijn in te bekennen verder.quote:Op zondag 7 december 2008 18:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
het enige wat we nu hebben zijn 2 klasbakken voorin aan de zijkanten die niet als buitenspelers fungeren. geen man op het middenveld ala Sneijder/Van der Vaart/Litmanen etc. en de verdedigers zijn niet goed genoeg. hierdoor lijkt het voetbal nergens op, krijgen we veel goals tegen en zijn we afhankelijk van counters, individuele uitspattingen en fouten van de tegenstander.
En Suarez die zowat in z'n eentje de wedstrijd heeft gewonnen.quote:
Die jongen is elke week veruit de beste.quote:Op zondag 7 december 2008 18:12 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En Suarez die zowat in z'n eentje de wedstrijd heeft gewonnen.
Prachtig hoe die ging klappen na afloopquote:Op zondag 7 december 2008 16:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt, en hij reageerde ook sportief op de spreekkoren, kon er wel om lachen en een applaus op het eind. Had 'm stiekem nog wel die 2-2 gegund ook.
Zijn er nog foto's van Para/vuurwerk?
quote:Op zondag 7 december 2008 19:49 schreef kevin6188 het volgende:
Wat een gejank allemaal.
We hebben gewonnnen... uit nog wel... en dat in december... en ook nog eens van een kleintje.
Kan niet op!
Idd. Genieten met De Graafschap.quote:
Er werd trouwens lekker synchroon gezongen vandaag in het uitvak. Alles ging in canon.quote:Op zondag 7 december 2008 16:16 schreef Silenus het volgende:
De Pizzahut, Broodje Bal broodje bal broodje bahaaalll, Waar komt die keeper toch vandaan, Volendam hier ver vandaan, is daar ook een pizzahut, ja daar is een pizzahut!
Broodje frikandel olé olé, hij gaat naar bed, met een kroket, hij gaat naar bed met een krokééét, effe wachtennnnn PIZZA! Jalalalaaaa lalalaaa, dááár moet een pizza in, daar moet een pizza in.
Tot zover deze voetbalmiddag in Volendam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |