Echt he hoe amateuristisch om weer met ze 9'en voor het doel te gaan hangenquote:Op zondag 7 december 2008 14:26 schreef Tommy2K het volgende:
Dat je bij een laatste vrije trap van Volendam nog in je broek moet schijten van angst... wat een pure armoede.
quote:Op zondag 7 december 2008 14:26 schreef Cheiron het volgende:
Je zou toch denken dat ze hebben geleerd van het beker-fiasco? Maar neeee..
Ik dacht even dat ik gerickrolled zou worden.quote:Op zondag 7 december 2008 @ 14:31 schreef Trancelocator het volgende:
Hoogtepunten van de wedstrijd:
KLIK
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 7 december 2008 14:31 schreef Trancelocator het volgende:
KLIK
Conclusie: Het kan nog.quote:Op zondag 7 december 2008 @ 14:33 schreef Voltreffer het volgende:
Drama dus, nouja wel 3 punten in tegenstelling tot vorige keer. Doorgaan en vergeten zulke wedstrijden moet er ook zijn. Igg geen punten verlies deze week.
Of gewoon verkocht. Wat iemand al zei in het live-topic, dat niemand nog 30/40 mil geboden heeft.quote:Op zondag 7 december 2008 14:40 schreef de_huig het volgende:
je moet er niet aan denken dat die geblesseerd raakt..
Toch wordt je voor die prachtige club uit Amsterdam wakker, Ajaxquote:Op zondag 7 december 2008 14:34 schreef Bananenman het volgende:
Dat ik hiervoor m'n nest ben uitgekomen trouwens. Ik was godverdomme 7.30 thuis en dan nog wakker worden ook voor deze rotzooi
Maar over het algemeen speelt een kampioen toch meer goede dan slechte wedstrijden.quote:Op zondag 7 december 2008 14:46 schreef _Mike_ het volgende:
Zoals een wijze kale man zei: Een kampioen wint ook zijn slechtste wedstrijden.
Meer heb ik niet over de wedstrijd te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van der Wiel centraal en Silva eens een kansje geven a.u.b.quote:Op zondag 7 december 2008 14:48 schreef _Mike_ het volgende:
Ik wilde Oleguer eerst het voordeel van de twijfel geven maar na vandaag![]()
OPROTTEN NAAR SPANJE AUB ! of naar Feyenoord natuurlijk
Telkens als die Oleguer in actie moet komen houd ik mijn hart vast. En dat voor iemand die als leider achterin is gehaald.quote:Op zondag 7 december 2008 14:49 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Van der Wiel centraal en Silva eens een kansje geven a.u.b.
Speelde verdienstelijk, beter dan vele anderen.quote:Op zondag 7 december 2008 14:38 schreef Hamilcar het volgende:
Dus, hoe was Blind junior?
quote:Op zondag 7 december 2008 14:48 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Maar over het algemeen speelt een kampioen toch meer goede dan slechte wedstrijden.PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door hem hebben we gewonnenquote:
Lindgren was tegen HSV wel super.quote:Op zondag 7 december 2008 14:54 schreef RayMania het volgende:
Ik vond Oleguer de wedstrijden hiervoor een redelijke indruk geven, dus ik ga hem nog niet afschrijven. Lindgren daarentegen....
Inderdaadquote:Op zondag 7 december 2008 14:31 schreef Trancelocator het volgende:
KLIK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |