Bij mij werkt deze:quote:
Hapert als de pest helaas. hele voorbeschouwing geen probleem, maar nu waardeloosquote:Op zondag 7 december 2008 12:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bij mij werkt deze:
sop://broker.sopcast.com:3912/65179
Moet je wel sopcast via vlc player af laten spelen.
En ik ben erachter gekomen dat hij achter loopt en ik haat het om achter te lopen in een stream.quote:Op zondag 7 december 2008 @ 12:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hapert als de pest helaas. hele voorbeschouwing geen probleem, maar nu waardeloos
heb je link naar de stream die ik in vlc moet laden?quote:Op zondag 7 december 2008 12:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bij mij werkt deze:
sop://broker.sopcast.com:3912/65179
Moet je wel sopcast via vlc player af laten spelen.
http://127.0.0.1:8902/tv.asfquote:Op zondag 7 december 2008 12:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
heb je link naar de stream die ik in vlc moet laden?
quote:Op zondag 7 december 2008 11:56 schreef Dvm86 het volgende:
Geen Kennedy. Mijn dag is weer goed!
Als het nou Martin Tyle was....quote:Op zondag 7 december 2008 12:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind dat engelse commentaar eigenlijk wel prettig.
Ik krijg er geen werkendquote:Op zondag 7 december 2008 11:38 schreef Luco het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=26053&part=sports
Middenveld is een drama.quote:Op zondag 7 december 2008 13:12 schreef versteegrob het volgende:
Ajax heeft de beste aanval, op papier een goed team waarom komt het er niet uit? Snap er niks van. Tegen fucking Volemdam? Doe is normaal!
Aissati en Gabri gelijk in de basis als ze weer fit zijn. Vind ik de enige twee middenvelders die wel goed genoeg zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 13:17 schreef versteegrob het volgende:
Iedereen vind Enoh toch zo geweldig en Sulejmani is ook niet echt slecht dus alleen Lindgren dan.
Weinig hoop voor de toekomst als je zo blijft spelen. Alleen Aissati en Gabri zie ik als meerwaarde.
Ik heb niks gezien van Sulejmani, behalve die assist. Maar je hebt gelijk, Urby en Luis spelen alleen redelijk. Ik verwacht dat MvB een goeie dondersspeech geeft.quote:Op zondag 7 december 2008 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Niemand haal z'n vorm, zelfs Vertonghen niet.
Alleen Urby en Suarez spelen naar behoren, Sulejmani ook niet slecht. Toch vreemd hoor, het is heerlijk weer.
Veld vind ik absoluut ook drama. Al die kunstgras velden. En het ergste is dat die Marco letterlijk frutti tutti aan het spelen is.. iedereen op een ander epositie .. kom op vaste posities en als er een positie vrij is zet je daar maar de eerst volgende op die niet speelt en op die positie kan spelen. . Je gaat niet het hele elftal door elkaar husselen .quote:Op zondag 7 december 2008 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alleen Urby en Suarez spelen naar behoren, Sulejmani ook niet slecht. Toch vreemd hoor, het is heerlijk weer.
Daarmee is dus bewezen dat het weer geen reet uitmaakt.quote:Op zondag 7 december 2008 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die mag eerst zelf in de spiegel kijken naar wat hij zelf fout doet. Hij begint me een beetje me strot uit te komen met zijn probeersels..quote:Op zondag 7 december 2008 13:26 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien van Sulejmani, behalve die assist. Maar je hebt gelijk, Urby en Luis spelen alleen redelijk. Ik verwacht dat MvB een goeie dondersspeech geeft.
Ja, Sulejmani zie je weinig. Dus ook niet genoeg om fouten te maken, vandaar de niet slecht.quote:Op zondag 7 december 2008 13:26 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien van Sulejmani, behalve die assist. Maar je hebt gelijk, Urby en Luis spelen alleen redelijk. Ik verwacht dat MvB een goeie dondersspeech geeft.
Dan ga je niet het hele elftal door elkaar halen. Je gooit godverdomme die Oleguer eruit laat een andere back spelen. Je gaat niet sleutelen om hem maar te kunnen laten spelen.quote:Op zondag 7 december 2008 13:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou ja, Bassie moest wel wat proberen natuurlijk want het liep voor geen meter.
HE?quote:Op zondag 7 december 2008 13:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Godzijdank hebben we 2 van die geweldenaren voorin, hij vond Suarez blind..
Maar man wat is het middenveld slecht. Enoh en Lindgren zakken nu genadeloos door de mand..... Gabri in de basis als Steek weer fit is.
En Lindgren ook zeg.. Beetje lopen zwaaien om buitenspel. Bij iedere actie komt hij te laat. Veel te weinig daadkracht, wat een wijf zeg.quote:Op zondag 7 december 2008 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oleguer.
Okay, ik ben het eens wd wedstrijd betreft.
EN DALEY BLIND!!!!!!!!!!!!!!.
quote:Op zondag 7 december 2008 @ 13:50 schreef versteegrob het volgende:
Lekker! 2-1 wereld prestatie
Bullshitquote:Op zondag 7 december 2008 13:47 schreef TIM-846 het volgende:
Wat iedereen toch in die Enoh ziet.. die jongen heeft 25 minuten leuk gespeeld tegen Feyenoord daarna is het vrij weinig geweest.
Jammer van de uitvoering dan weer. Verder is die bal van Suarez natuurlijk prut.quote:Op zondag 7 december 2008 @ 13:56 schreef TIM-846 het volgende:
Mooi ingestudeerde vrije trap
Inderdaad. Hij heeft laten zien dat hij het wel kan. Laten we niet vergeten dat hij ook een nieuweling is.quote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Bullshit. Die jongen heeft een paar wedstrijden op rij uitstekend gespeeld.
Afgelopen, nu snel vergeten inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2008 @ 14:19 schreef Trancelocator het volgende:
Snel vergeten deze wedstrijd. Godver....
Hierzo...quote:Op zondag 7 december 2008 14:23 schreef Bananenman het volgende:
Wie waren die mensen hier die het afgelopen week nog opnamen voor Oleguer?
quote:
PIZZA!quote:Op zondag 7 december 2008 14:24 schreef Mr.Mills het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHH
Ik vond Sulejmani ook wel redelijk.quote:Op zondag 7 december 2008 @ 14:22 schreef BoerBert het volgende:
Naast Suarez viel ook Vermeer mij niet tegen. De rest ondermaats.
Dat was ik.quote:Op zondag 7 december 2008 14:23 schreef Bananenman het volgende:
Wie waren die mensen hier die het afgelopen week nog opnamen voor Oleguer? Het is toch vandaag voor de zoveelste keer weer duidelijk geworden dat die gast nog te slecht is om de bank warm te houden bij FC Eindhoven. En dat staat dan in de basis bij Ajax. Echt NIET te geloven, wat is die gozer slecht. Flikker hem alsjeblieft op het eerste de beste vliegtuig naar Barcelona en ruil hem voor een zak pepernoten
Verder was natuurlijk het hele team vreselijk slecht, maar deze kutspanjool stak er wel weer met kop en schouders bovenuit. Suarez was vandaag eigenlijk de enige die een voldoende verdiende. En redelijk debuut van Blind misschien, in ieder geval een harde werker. Snel vergeten deze wedstrijd in ieder geval
Hij past zich gewoon heel erg snel aanquote:Op zondag 7 december 2008 14:05 schreef Reeve het volgende:
Waarom gaan ze allemaal voor eigen succes!
En wat is die Oleguer drama zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |