Hij zag er slecht uit iddquote:
Is deze Blind geen middenvelder?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:00 schreef Chadi het volgende:
Blind mee? Dat duidt er waarschijnlijk op dat marco niet tevreden is met het centrum en daarom alvast de opties wil bekijken.... toch nog een aankoop in de winterstop of hebben we de speler in huis.
Wat moeten wij met hem?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:05 schreef Zwansen het volgende:
OMG. Guus Hiddink was net in de AH op het Grootgelderlandsplein. Gaat ie vast naar Ajax.
Hij mag van mij wel technisch directeur worden bij ajax.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:05 schreef Zwansen het volgende:
OMG. Guus Hiddink was net in de AH op het Grootgelderlandsplein. Gaat ie vast naar Ajax.
Guus is welkom.. maar als wat???quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:05 schreef Zwansen het volgende:
Mascotte.quote:
Ik had ergens gelezen van wel?quote:
Ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven en vind het normaal veel te ver gaan om een speler die z'n debuut nog moet maken met hem te vergelijken, maar zijn manier van spelen doet me denken aan Chivu.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:00 schreef Chadi het volgende:
Blind mee? Dat duidt er waarschijnlijk op dat marco niet tevreden is met het centrum en daarom alvast de opties wil bekijken.... toch nog een aankoop in de winterstop of hebben we de speler in huis.
Dan heb ik dat gemist.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gabri zit niet bij de selectie. Heeft een enkelblessure.
Alderweireld speelde toch ook met het AT?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven en vind het normaal veel te ver gaan om een speler die z'n debuut nog moet maken met hem te vergelijken, maar zijn manier van spelen doet me denken aan Chivu.
Ben benieuwd of het duo Alderweireld/Blind ooit een duo gaat vormen in het 'echte' Ajax.
Beensequote:Op zaterdag 6 december 2008 18:48 schreef Breach het volgende:
Hij is toch ook een beetje van ons allemaal
[..]
En gewoon geen shirtjes ruilen met Materazziquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klopt, tegen Inter stond hij in de basis.
Afgelopen week waren Blind en Alderweireld ook de enige vaste spelers van Jong Ajax die speelden omdat al die geblesseerden wedstrijdritme moesten opdoen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klopt, tegen Inter stond hij in de basis.
Wat een heldquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:35 schreef jna het volgende:
[..]
En gewoon geen shirtjes ruilen met Materazzi![]()
Ik vind het wel logisch. Het is toch je debuutshirtje in Ajax 1. Wel heel stoer dat Materazzi speciaal voor dat shirtje nog even naar hem toe komt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat een held. Die maffe Italiaan kwam er nog voor naar de kleedkamer.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Louis van Gaal:
Als Huntelaar voor AZ had gekozen waren we al eerder kampioen geworden.
Volgens mij is dat er (door hem) bij verzonnen. Ik heb namelijk ook gelezen dat hij op het veld naar hem toe kwam en niet in de kleedkamer. Lijkt me ook meer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat een held. Die maffe Italiaan kwam er nog voor naar de kleedkamer.
Van Gaalquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Louis van Gaal:
Als Huntelaar voor AZ had gekozen waren we al eerder kampioen geworden.
quote:Cvitanich: "Ik wil winnen én scoren"
In de Eredivisie-wedstrijd tegen FC Volendam zal Darío Cvitanich namens Ajax in de punt van de aanval starten. De Argentijn staat voor een moeilijke opgave, want hij zal daar de vertrokken topschutter Klaas Jan Huntelaar moeten doen vergeten.
Tegenover de Amsterdamse televisiezender AT5 bleef de 24-jarige spits nuchter: "Ik ben een blij mens, dit is een goede kans. Ik voel geen extra druk, ik ben Cvitanich, Klaas-Jan is Klaas-Jan."
Cvitanich is naar eigen zeggen in eerste instantie een teamspeler. "Ik ben niet het prototype van een Nederlandse aanvaller. Die zijn meestal lang en sterk. Hoeveel goals ik ga maken? Ik hoop veel, maar het gaat niet om mij, maar om de ploeg."
De afgelopen weken speelde Cvitanich niet dankzij een hamstringblessure. Hij maakte inmiddels wel al zijn rentree bij Jong Ajax. Voor zondag heeft hij duidelijke doelen. "Ik wil winnen én scoren."
[..]quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:22 schreef Houniet het volgende:
[quote]Cvitanich: "Ik wil winnen én scoren"
In de Eredivisie-wedstrijd tegen FC Volendam zal Darío Cvitanich namens Ajax in de punt van de aanval starten. De Argentijn staat voor een moeilijke opgave, want hij zal daar de vertrokken topschutter Klaas Jan Huntelaar moeten doen vergeten.
Tegenover de Amsterdamse televisiezender AT5 bleef de 24-jarige spits nuchter: "Ik ben een blij mens, dit is een goede kans. Ik voel geen extra druk, ik ben Cvitanich, Klaas-Jan is Klaas-Jan."
Cvitanich is naar eigen zeggen in eerste instantie een teamspeler. "Ik ben niet het prototype van een Nederlandse aanvaller. Die zijn meestal lang en sterk. Hoeveel goals ik ga maken? Ik hoop veel, maar het gaat niet om mij, maar om de ploeg."
De afgelopen weken speelde Cvitanich niet dankzij een hamstringblessure. Hij maakte inmiddels wel al zijn rentree bij Jong Ajax. Voor zondag heeft hij duidelijke doelen. "Ik wil winnen én scoren."
En twente is ook op stoom: Hersi scoort net de 6-2quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:29 schreef Dvm86 het volgende:
PSV van een 0-2 achterstand naar een 4-2 overwinning :/
Pff.. Niet naar de tegenstander kijkenquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:34 schreef GieJay het volgende:
[..]
En twente is ook op stoom: Hersi scoort net de 6-2Az ook al voor..
Laten we dan maar hopen op een minder belabberd spel dan tegen Utrecht...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:36 schreef Chadi het volgende:
Zelf winnen van de kleintjes dan word je gewoon kampioen.
quote:Volgens het Algemeen Dagblad praat Ajax zaterdag met Real Madrid over een mogelijke directe overgang van Klaas Jan Huntelaar naar Spanje. De aanvoerder van de Amsterdammers zou eigenlijk pas per 1 januari bij Ajax vertrekken.
Real hoopt echter dat Huntelaar in Madrid kan revalideren van zijn enkelblessure. Zaterdag hopen de clubs de verzekeringskwestie die daarbij komt kijken te regelen. Ajax is bereid mee te werken, maar dan moet Huntelaar wel afzien van bepaalde rechten waar Real dan in tegemoet moet komen.
Heb nog bij z'n dochter in de klas gezeten...quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:48 schreef Breach het volgende:
Hij is toch ook een beetje van ons allemaal
[..]
Dom wicht was datquote:Ik ben niet dik, ik heb het postuur van m'n vader!!!
En krijg ik ook een deel van m'n SCC terug, aangezien ik betaald heb om Huntelaar te zien ballen?quote:
Geeft de inzet van dat kut-Groningen maar weer aan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:29 schreef Dvm86 het volgende:
PSV van een 0-2 achterstand naar een 4-2 overwinning :/
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:19 schreef bloodysunday het volgende:
huh dus toch wel Blind bij de selectie, en geen Sno.
Die gasten krijgen als kerstpakket een Golf V met daarin een fles wijn.quote:
Een golfquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die gasten krijgen als kerstpakket een Golf V met daarin een fles wijn.˛
Nee man, die Golf is het kerstpakket, daarnaast hebben ze een dikke Audi van de zaak.quote:
Je gaat me toch niet zeggen dat de verkoop vandaag begon he?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:08 schreef TimmyAsd het volgende:
jammer dat er wederom geen kaarten meer waren voor de graafschap-uit
Ook goeie morgen Noshibaquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat de verkoop vandaag begon he?
edit: Godver, wel dus![]()
Hehe, ik wist het ook alleen maar omdat Jasza het gisteravond nog ff zei. Maar helaas. De Graafschap is ook gewoon een te kleine kans.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat de verkoop vandaag begon he?
edit: Godver, wel dus![]()
Laten we ze vooral gaan onderschattenquote:
Lekker boeiend of ik Volendam overschat of onderschat. Ik denk dat het 0-6 voor ons gaat worden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:45 schreef MaxC het volgende:
[..]
Laten we ze vooral gaan onderschatten
Maakt ook veel uit als wij de supporters Volendam onderschattenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:45 schreef MaxC het volgende:
[..]
Vamos Dario Cvitanich Oh.. oh oh ohohoho!quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:53 schreef Aanvoerder het volgende:
DA!!! RI!!! OOO!!! ale ale ale!
DA!!! RI!!! OOO!!! ale ale ale aleeeeee!
(op het ritme van Copa de la Vida van Ricky martin.
Zo lang heineken niet meespeelt zie ik het probleem nietquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:45 schreef MaxC het volgende:
[..]
Helaas heeft Marco mij weer niet opgenomen in de selectiequote:Op zondag 7 december 2008 00:50 schreef sammeh het volgende:
[..]
Zo lang heineken niet meespeelt zie ik het probleem niet
Evander?quote:Op zondag 7 december 2008 01:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Helaas heeft Marco mij weer niet opgenomen in de selectie
Wat een tovenaar.quote:Op zondag 7 december 2008 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1832631/
Zlatan![]()
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Aisatti_pas_op_60_procent.htmlquote:Aisatti pas op 60 procent
Ajacied Ismaďl Aisatti is sinds kort weer blessurevrij, maar de speler wil voordat hij zich bij de groep voegt, eerst meer wedstrijdritme opdoen in Jong Ajax. De in de zomer van PSV overgenomen middenvelder was door een menicus van zijn linkerknie lang uit de roulatie.
"Ik ben nu op 60 procent en heb nog een lange weg te gaan. Eerst maar rustig eens wat ritme opdoen in het tweede."
Slimquote:Op zondag 7 december 2008 01:19 schreef versteegrob het volgende:
[..]
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Aisatti_pas_op_60_procent.html
quote:Op zondag 7 december 2008 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
In de winterstop maar nog een poging wagen om Bojan te huren.
quote:De Spaanse sportkrant Sport.es meldt in haar ochtendeditie dat FC Barcelona van plan is om Bojan Krkić bij Ajax te gaan stallen. De Catalaanse grootmacht zou de achttienjarige aanvaller meer speelminuten willen gunnen en zien Ajax daarin als ideaal tussenstation. De Amsterdamse ploeg staat volgens de krant bekend om het goede aanvallende voetbal.
Mede vanwege het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar naar Real Madrid weet men bij Barcelona dat Ajax opzoek is naar een eventuele opvolger. Volgens de clubleiding van de Catalanen zou Krkić perfect in dat plaatje passen: "Wij denken dat zowel Ajax als Barcelona met deze deal vooruit zullen gaan. Ajax zal een topspits in spé voor één jaar kunnen huren en over één jaar hopen wij hem dan met een ervaring rijker terug te halen."
Daarnaast speelt het ook mee dat twee oud-Barça spelers, Gabri en Oleguer, op dit moment spelen bij de Amsterdamse club. Mede vanwege dat feit zou het voor de achttienjarige aanvaller allemaal stukken makkelijker moeten worden om zich bij Ajax aan te passen
Die wekkers zijn te relaxt voor woorden. Stel je voor: Je bent zo lam als een aap, en je moet er om 9.30u uit om op tijd je cappucino te nemen in een Volendams ca'fe.quote:Op zondag 7 december 2008 04:47 schreef Doezelhaar het volgende:
Tijd voor een slaapje en de wekker om 12.25...
kan ik gelijk inschakelen, aan die voorbeschouwingen mis je niks.
Ik gok dat vandaag Wim Jonk er zal zitten..
Ik ben zo fucking trots dat hij bij ons gespeeld heeftquote:Op zondag 7 december 2008 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1832631/
Zlatan![]()
Dat dus, laat die tering lijers maar boetenquote:Op zondag 7 december 2008 11:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
keihard wraak voor die amstel cup uitschakeling
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=26053&part=sportsquote:Op zondag 7 december 2008 11:30 schreef getl0st het volgende:
Heeft er iemand een linkje naar een livestream voor de wedstrijd?
quote:Op zondag 7 december 2008 11:38 schreef Luco het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=26053&part=sports
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=568281&idseccio_PK=850quote:
O'rlyquote:Op zondag 7 december 2008 11:35 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk gelijkspelletje of een krappe overwinning. het hangt er echter vanaf wanneer het eerste doelpunt valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |