Hij zag er slecht uit iddquote:
Is deze Blind geen middenvelder?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:00 schreef Chadi het volgende:
Blind mee? Dat duidt er waarschijnlijk op dat marco niet tevreden is met het centrum en daarom alvast de opties wil bekijken.... toch nog een aankoop in de winterstop of hebben we de speler in huis.
Wat moeten wij met hem?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:05 schreef Zwansen het volgende:
OMG. Guus Hiddink was net in de AH op het Grootgelderlandsplein. Gaat ie vast naar Ajax.
Hij mag van mij wel technisch directeur worden bij ajax.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:05 schreef Zwansen het volgende:
OMG. Guus Hiddink was net in de AH op het Grootgelderlandsplein. Gaat ie vast naar Ajax.
Guus is welkom.. maar als wat???quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:05 schreef Zwansen het volgende:
Mascotte.quote:
Ik had ergens gelezen van wel?quote:
Ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven en vind het normaal veel te ver gaan om een speler die z'n debuut nog moet maken met hem te vergelijken, maar zijn manier van spelen doet me denken aan Chivu.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:00 schreef Chadi het volgende:
Blind mee? Dat duidt er waarschijnlijk op dat marco niet tevreden is met het centrum en daarom alvast de opties wil bekijken.... toch nog een aankoop in de winterstop of hebben we de speler in huis.
Dan heb ik dat gemist.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gabri zit niet bij de selectie. Heeft een enkelblessure.
Alderweireld speelde toch ook met het AT?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven en vind het normaal veel te ver gaan om een speler die z'n debuut nog moet maken met hem te vergelijken, maar zijn manier van spelen doet me denken aan Chivu.
Ben benieuwd of het duo Alderweireld/Blind ooit een duo gaat vormen in het 'echte' Ajax.
Beensequote:Op zaterdag 6 december 2008 18:48 schreef Breach het volgende:
Hij is toch ook een beetje van ons allemaal
[..]
En gewoon geen shirtjes ruilen met Materazziquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klopt, tegen Inter stond hij in de basis.
Afgelopen week waren Blind en Alderweireld ook de enige vaste spelers van Jong Ajax die speelden omdat al die geblesseerden wedstrijdritme moesten opdoen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klopt, tegen Inter stond hij in de basis.
Wat een heldquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:35 schreef jna het volgende:
[..]
En gewoon geen shirtjes ruilen met Materazzi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |