RayMania (PM),
-Vaduz- (PM),
Gordon_Shumway (PM),
sjimz (PM), 
, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.
In de kerstsfeer, Ray?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Ik ben er ook om al uw banverzoeken in te wilgen.
Nee hoor maar als ik zie wie hier buiten de VBL modjes in hebben gepost denk ik maar aan 1 woord: heimwee.quote:
als ik dat in FC nou ook zou doen zou ik je gelijk gevenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor maar als ik zie wie hier buiten de VBL modjes in hebben gepost denk ik maar aan 1 woord: heimwee.
Het is dat dndiek dat helemaal niet meer kan.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik dat in FC nou ook zou doen zou ik je gelijk geven
Houden zo!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is dat dndiek dat helemaal niet meer kan.
dat denk jijquote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is dat dndiek dat helemaal niet meer kan.
Tja hij heeft een afwijkende mening maar ik zelf vind dat hij hier nog niet te ver gaat.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:19 schreef Breach het volgende:
Hoe lang mag dat trieste gedrag van barca nog doorgang vinden in het Ajax-topic? Het is bloedirritant nl.
Ray = Ajacied = Adminquote:Op woensdag 3 december 2008 22:19 schreef Breach het volgende:
Hoe lang mag dat trieste gedrag van barca nog doorgang vinden in het Ajax-topic? Het is bloedirritant nl.
Plus sjimz is een jodenmod!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ray = Ajacied = Admin
Dat komt wel goed dus.
FOK!sport Sfeerverslagen Contestquote:Op donderdag 4 december 2008 00:35 schreef Prosac het volgende:
kan het even niet vinden, ik heb ineens (VBL-contest) achter mijn username staan. Hoezo kom ik daaraan?
het verwijst blijkbaar naar mijn niet bestaande fotoboek
Als je 'm zo graag op slot wilt, kan dat. Maar het is best een leuk initiatief, zie het als een soort stelling van de week topic van tong.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:18 schreef TerroRobbie het volgende:
VBL Klaagbaak #1 Lekker zeuren en zeiken
Slotje graag op verzoek van de TS. Als de mods voortaan ook gaan bepalen hoe een TT er uit hoort te zien, hoeft het van mij niet meer.
Jammer.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:18 schreef TerroRobbie het volgende:
VBL Klaagbaak #1 Lekker zeuren en zeiken
Slotje graag op verzoek van de TS. Als de mods voortaan ook gaan bepalen hoe een TT er uit hoort te zien, hoeft het van mij niet meer.
Check.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:14 schreef kevin6188 het volgende:
Ik liep weer te prutsen Ajax-topic 1132 moet 1133 zijn.
Live eredivisieverslagen #80 Volendam uit, altijd lastig!quote:
'gewoon niet zo zeuren' dat zeg jijquote:Op zondag 7 december 2008 14:02 schreef RayMania het volgende:
Weet je wat jij moet doen? Gewoon niet zo zeuren en normaal gaan posten.
Mijn waarschuwing in het livescoretopic was duidelijk. Je bent pas enkele dagen terug van een 48 uur ban en een weekban en nóg ben je slecht aan het posten. Daarom let ik extra op jou ja.
En nee, de context van deze 'teringen' is anders dan die van jou.
Dat is geen reden om te huilen en te bannen, (tenzij je extreem lelijk bent en op zoek bent naar compensatie natuurlijk)quote:Op zondag 7 december 2008 14:56 schreef sjimz het volgende:
Je bent gewoon geen aanwinst voor VBL fiskus in mijn optiek.
Blijkbaar is je postgedrag dat wel.quote:Op zondag 7 december 2008 15:03 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Dat is geen reden om te huilen en te bannen, (tenzij je extreem lelijk bent en op zoek bent naar compensatie natuurlijk)
Buiten dat interesseert wel of geen goede aanwinst mij weinig, maar dat zal je niet verbazen.
Nee, als Keesje kanker en tering zegt is dat prima, als ik t*ringlijer (incl. sterretje) zeg is dat ineens een andere context en moet ik oppassen (quote:
-doe eens even niet zo triest-quote:Hopelijk kan je dat zelf ook eens inzien in plaats van een nutteloze discussie over lelijkheid of wat dan ook.
Goed, maar ik kijk nog steeds uit naar een verklaring waarom de ene 'tering' wel mag en de andere 'tering' in een andere context is.quote:Op zondag 7 december 2008 15:22 schreef sjimz het volgende:
Je weet wel dat dit op de man spelen je niet echt helpt he.
Ik ben wel klaar met deze discussie nu.
Dus het was serieus, wat is precies dat duidelijke verschil?quote:Op zondag 7 december 2008 15:26 schreef _Mike_ het volgende:
Je hebt natuurlijk de welbekende "Krijg de tering" maar ook de "Wat een tering wedstrijd", ik zie een duidelijk verschil.
Het eerste is persoonlijk en een verwensing en het tweede niet.quote:Op zondag 7 december 2008 15:31 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Dus het was serieus, wat is precies dat duidelijke verschil?
Maar jij bent heul lelijk. !quote:Op zondag 7 december 2008 15:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het eerste is persoonlijk en een verwensing en het tweede niet.
Ik hoop toch wel dat je dat zelf ziet.
Je vindt jezelf zo belangrijk en goed, dan is dit inzien voor jou een koud kunstje natuurlijk.
In de persoonlijke context, dus. Prachtigquote:Op zondag 7 december 2008 15:38 schreef RayMania het volgende:
Pff, zijn we hier nou nodig bezig? Ik stel voor dat we stoppen.
Fiskus, je posthistorie zegt genoeg en als je dan enkele dagen na je terugkeer wederom gaat schelden (in de persoonlijke context, zie sjimz hierboven) is niet de bedoeling. Daarom die waarschuwing; je kan het negeren (prima), maar je kan ook je postgedrag proberen te verbeteren.
En nu laten we het hierbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |