Zulke topics werden er ook geopend na Nederland - Oostenrijk (Timmer en Mathijssen). Die topics bewijzen dat je ook met zo'n OP een topic kunt openen. Niet in ieder topic hoeft de betreffende speler te worden opgehemeld.quote:Op maandag 8 december 2008 15:53 schreef Putdeksels het volgende:
Moet zeggen dat ik zelf ook geen fan ben van Hofland.
Maar dit topic werkt alleen maar getroll in de hand en is een vrijbrief voor andere users om soortgelijke topics te openen.
Alleen de OP al...
Het Kevin Hofland topic
Thanks!quote:Op maandag 8 december 2008 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
@Gatalin: nu zou het moeten kloppen.
WTFquote:Op maandag 8 december 2008 16:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoofdletters staan er gewoon, en iedereen beschikt over Wikipedia.
Op trollen wordt gelet, maar een spelerstopic moet gewoon kunnen.
Die post van jou over die wenkbrauwen staat er nog steeds, al slaat dat ook weer helemaal nergens op. Een post die ik als troll zie over Feyenoord ('Hofland bij een topclub, is 'ie verkocht of zo') haal ik gewoon weg.quote:Op maandag 8 december 2008 16:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
WTFDe OP mag nergens op slaan en vol trolls / afzeik staan, maar als je eronder een post van gelijke strekking zet wordt die ineens weggehaald. Beetje raar...
Het is ook overbodig om dingen als 'droeftoeter' en als 'met zijn halve wenkbrauwen' toe te voegen. Maar het is vooral ook sneu dat veel users juist daarop gaan reageren.quote:Op maandag 8 december 2008 16:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee tuurlijk slaat dat weer helemaal nergens op. Maar ja ik haal het ook maar uit de OP.
Ben het helemaal met je eens dat niet elke post/OP halleluja hoeft te zijn, met een kritische mening is niks mis.
Maar roepen dat iemand een droeftoeter is en halve wenkbrauwen heeft slaat nergens op.
Eigen felicitatie topics openen is sneu.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:10 schreef tong80 het volgende:
Jammer van het slotje.
Is het standaard ingevoerd dat mijn topics op slot gaan ?
Jullie mogen me nog feliciteren met mijn 100000 posts in VBL
Heb ik altijd al gedaan. In diverse forums. Is gewoon voor de lol.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eigen felicitatie topics openen is sneu.
Toch wel gefeliciteerd.
Waarom wil je zo graag gefeliciteerd worden?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik altijd al gedaan. In diverse forums. Is gewoon voor de lol.
Helaas kan dat hier niet.
Mar toch bedankt voor je felicitatie.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:18 schreef _Mike_ het volgende:
Tong laat je account verwijderen, doe het voor je eigen bestwil.
Correct.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:06 schreef denthemen het volgende:
Simz, waarom is mijn post weg in het topic over homo's in de voetbalwereld? Kwam dat omdat bansheeboy er niet normaal op kon reageren?
Ik reageer toch best normaal me dunkt?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:06 schreef denthemen het volgende:
Simz, waarom is mijn post weg in het topic over homo's in de voetbalwereld? Kwam dat omdat bansheeboy er niet normaal op kon reageren?
Nee dat doe je niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik reageer toch best normaal me dunkt?
Laten we elkaar toch respecteren, zeker in deze koelte der dagen.˛
Oh, ze worden dus verwijderd, ik dacht dat ik zelf steeds iets fout deed, en ik maar verschillende browsers installeren: chrome, theworld, ie8.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet.
En 5 keer iets opnieuw posten dat net verwijderd is zegt al genoeg.
Ik heb ze hoog zitten. Respect is het uitgangspunt. Als ze maar niet praktiserend zijn (aldus mijn religie).quote:Heb jij maar eens respect voor mensen die homofiel zijn.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, ze worden dus verwijderd, ik dacht dat ik zelf steeds iets fout deed, en ik maar verschillende browsers installeren: chrome, theworld, ie8.![]()
![]()
[..]
Dat bedoel ik, dus laat je posts maar vooral uit dat topicquote:Ik heb ze hoog zitten. Respect is het uitgangspunt. Als ze maar niet praktiserend zijn (aldus mijn religie).˛
Ga gewoon eens weg, met al die discriminerende postsquote:Op woensdag 10 december 2008 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:
En laten we eerlijk wezen, dit is VBL, over geaardheden kunnen we wel debatteren en een fijn discours organiseren in de andere fora. Ja toch? Ja.˛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |