Ok, ik vind het niet zo grappig, maar gewoon jammer.quote:Op maandag 8 december 2008 16:01 schreef Fortitudo het volgende:
ik lach hem niet uit als persoon maar als voetballer bij een nederlandse topclub, dat is een aanzienlijk verschil
quote:Hofland wil langer bij Feyenoord blijven
Door Maarten Dekkers
Donderdag, 12 februari 2009, 17:57
Kevin Hofland heeft het naar zijn zin bij werkgever Feyenoord. De 29-jarige verdediger staat nog tot 2011 onder contract in De Kuip, maar wil ook na dit dienstverband bij de club blijven. "Ik wil mijn contract uitdienen en daarna hier blijven spelen. Ik ga volgend jaar de trainerscursus volgen en zou in de toekomst ook graag als jeugdtrainer bij Feyenoord werken."
Hofland, die bezig is aan zijn tweede dienstjaar bij Feyenoord, deed zijn uitspraken tegenover Radio Rijnmond. De Limburger kende niet altijd een geweldig optreden in het eerste van de Rotterdammers, maar toont de laatste weken weer zijn scherpte.
ja voor een eredivisie middenmoter wel jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Speelt prima sinds Verbeek weg is
Dat valt reuze mee. Neem bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Groningen. Hoeveel hij niet heeft weggehaald achterin...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:55 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ja voor een eredivisie middenmoter wel ja
hij is lang niet goed genoeg voor een top 3 club in NL
dan bezwijkt hij onder de druk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |