Kan jaquote:Op woensdag 3 december 2008 18:29 schreef postmortum het volgende:
bij de op sluit ik me helemaal aan , we zijn hier voor de grappen , maar kunnen ook serieus zijn
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en een uitroepteken of vraagteken achter de TT had ook wel gemogen....
NU IK ER ZO OVER NADSENK KLOPT DAT DING VAN GEEN KANTEN EN IS HET GEWOON RUK OP EEN STOKKIE!@122112![]()
![]()
@!@!!@@!
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef Silentalarm het volgende:
GUPJE! Een speciale paint voor jou en je kapper
De kapper komt
[ afbeelding ]
Jordeeeh?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Faalhaas1 het volgende:
SCHATGRAVERT!@!!!!!!!!!!!!!@!@@12131!!!@!!!
Nog wat gevonden vandaag?
Neequote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Faalhaas1 het volgende:
SCHATGRAVERT!@!!!!!!!!!!!!!@!@@12131!!!@!!!
Nog wat gevonden vandaag?
Komop Pk, Jordy is toch geen faalhaas.?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remlof is mijn vriend...
Paultjuhhhhh is zo mogelijk nog erger dan remlof.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:42 schreef GasTurbine het volgende:
ONZ is dood
Alleen de oneliners van Paultjuhh zijn al een eeuwban waard.
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
Je ziet toch geen verstopte piercing of wel soms?
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:30 schreef Emimich het volgende:
No woman, no cry
No piercing, no whine
En op mij?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:43 schreef Faalhaas1 het volgende:
[..]
Paultjuhhhhh is zo mogelijk nog erger dan remlof.
Ik heb nog op je gestemd bij de awards voor FEE !
Hangen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:49 schreef postmortum het volgende:
wat doet dat terrostische koekje hier
trouwens hebben jullie de stats van november gezien![]()
klb all over the place
Eerst gesloten beurzen jewaids.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Hee Emimich, wil je eens met me afspreken? Ik wil jou namelijk echt super graag een keertje ontmoeten.
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:49 schreef Emimich het volgende:
Ik kan deze maar niet uit mijn hoofd halen!
[ afbeelding ]
KLB HOOLIGANS! SC HOOLIGANS!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:49 schreef postmortum het volgende:
wat doet dat terrostische koekje hier
trouwens hebben jullie de stats van november gezien![]()
klb all over the place
Kun je me nou voor eens en altijd vertellen wat je met dat hele 'gesloten beurzen' gelul bedoelt?quote:
Ging toch over pics?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
Kun je me nou voor eens en altijd vertellen wat je met dat hele 'gesloten beurzen' gelul bedoelt?
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind naaktpics van mij in ruil voor pics van jou niet bepaald een goede deal.
Nee, nee, allebei naaktpics natuurlijk!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind naaktpics van mij in ruil voor pics van jou niet bepaald een goede deal.
veel sterkte...quote:
Ik zie de PM van jouw kant zo wel verschijnen dan.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, nee, allebei naaktpics natuurlijk!
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:43 schreef Faalhaas1 het volgende:
[..]
Paultjuhhhhh is zo mogelijk nog erger dan remlof.
Ik heb nog op je gestemd bij de awards voor FEE !
haha de vraag is dan of je wat terug krijgt....quote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie de PM van jouw kant zo wel verschijnen dan.
Ja, zo werkt het feest natuurlijk niet hè!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zie de PM van jouw kant zo wel verschijnen dan.
Mooie bips.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankjewel.
Ik post een foto van breezerchicks voor elk figuur wat in de [STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS op PK stemt.
STEM*STEM*STEM*STEM*STEM*STEM*STEM*STEM
Hoe werkt het dan wel?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het feest natuurlijk niet hè!
Zulks een interessant idee verdient verdere uitwerking.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef IQM het volgende:
Hoe werkt het dan wel?
die armenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankjewel.
Ik post een foto van breezerchicks voor elk figuur wat in de [STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS op PK stemt.
Grenzen wat zijn dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zulks een interessant idee verdient verdere uitwerking.
Wat wel duidelijk is, is dat ik niet zomaar het risico ga lopen om mijn uit de kluiten gewassen phallus zonder enige vorm van tegenprestatie mogelijk in de inboxen van tientallen KLB-hooligans te zien belanden. Zelfs ik heb mijn grenzen!
Inderdaad, dat vraag ik me ook af.quote:
Heuj, ik heb op 'm gestemd en geen breezerchick gezienquote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankjewel.
Ben je bang dat je droomt ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef GasTurbine het volgende:
Net heb ik trouwens met mijn blote oog Venus en Jupiter en een maan van Jupiter gezien
Wie wil me nu aanraken?
Ga er eerst maar eens goed over nadenken dan.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zulks een interessant idee verdient verdere uitwerking.
Wat wel duidelijk is, is dat ik niet zomaar het risico ga lopen om mijn uit de kluiten gewassen phallus zonder enige vorm van tegenprestatie mogelijk in de inboxen van tientallen KLB-hooligans te zien belanden. Zelfs ik heb mijn grenzen!
Dat wordt dan meeten.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
Inderdaad, dat vraag ik me ook af.
En ik moet ook eerlijk toegeven niet zo veel interesse te hebben in naaktfoto's van Emimich.
Foto's van alleen zijn hoofd voldoen ook prima.
Dan heb ik nog wat anders voor je:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
Leuk, krijgen we binnekort weer een topic met als TT "Slet genaaid, beurs weg"quote:Op woensdag 3 december 2008 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Hee Emimich, wil je eens met me afspreken? Ik wil jou namelijk echt super graag een keertje ontmoeten.
Waar blijft mijn chick! Blij worden gemaakt met een dooie musquote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankjewel.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wat anders voor je:dat is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik ben gewoon nu die eckte eckte baas jeweettoch? Toch niet te geleuven dat de Venusiaërs en de Jupiterianen ons aardlingen gewoon kunnen bekijken ofniet?quote:
Jou moeten ze eerst ook es laten kruizigen!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wat anders voor je:
afbeelding
Dat zei ze toch ook.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef BobbyB het volgende:
Leuk, krijgen we binnekort weer een topic met als TT "Slet genaaid, beurs weg"
Je klinkt zelf, faler!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Jou moeten ze eerst ook es laten kruizigen!
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef Paaskonijn het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_jan_huntelaar.html
Gay.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha, dikke pretoogjes die vader. Dik mooi ventje.
Du müsst dan schlaffen gehen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij heb ik oververmoeidheid.
Ah, dan kan ik nog steeds weglopen als ik schrik van je hoofd hoor.quote:
Dat was voor de actie. Helaas. Ik heb nog wel een hoekjesneger in de aanbieding?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heuj, ik heb op 'm gestemd en geen breezerchick gezien!
I noes. Ik had vanaaf liever naar Zeist gegaan voor de opening van ons filiaal. Maar omdat ik nog geen kankerrijbewijs heb zit ik zonder vervoer. En op kantoor was de hele meute al weg. Ik kwam namelijk pas om kwart over 5 aan.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Du müsst dan schlaffen gehen.
die verdomde quickqoute verneukt het weer eensquote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef GasTurbine het volgende:
Mjay1 heeft de kunst van het quoten nog niet echt onder de knie
Mannen die hun pik aan iedere vrouw showen. En met name op internet.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik nog steeds weglopen als ik schrik van je hoofd hoor.
Waarom ben je wel bereid om foto's van je geslachtsdeel op te sturen dan?
Heeft moeder natuur je nog wat compensatie cadeau gegeven?
Emimich kennende spreken jullie af, maar komt hij niet opdagen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is heul niet snel meer.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef MJay1 het volgende:
[..]
die verdomde quickqoute verneukt het weer eens
Ook goed!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat was voor de actie. Helaas. Ik heb nog wel een hoekjesneger in de aanbieding?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef IQM het volgende:
Emimich kennende spreken jullie af, maar komt hij niet opdagen.Of hij blijft achter een muurtje staan om foto's van je te nemen en opent dan een topic met daarin de mededeling dat 'hij een populair FOK!stertje heeft gepwned door niet op te komen dagen
!'.
BAASRIJKE?!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zoek een meisjesnaam. Het rijmt op Warijke.
_ A R I J K E
MMMMMMMMMMMMMMMMMMM, Wie weet het?
Dat zou wel behoorlijk grappig zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Emimich kennende spreken jullie af, maar komt hij niet opdagen.Of hij blijft achter een muurtje staan om foto's van je te nemen en opent dan een topic met daarin de mededeling dat 'hij een populair FOK!stertje heeft gepwned door niet op te komen dagen
!'.
Schattig!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
En een ninja-editquote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Schattig!![]()
Dacht je nou echt dat ik zo naïef zou zijn om pics naar je te sturen zonder enige vorm van compensatie?
Fap ze.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:19 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
MARIJKEEE
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SONIC!quote:
Sommige bazen krijgen een ban.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je bent nieteens eerste in SC gemeten over de eerste 500topics
Ik sta 2e?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Op dit moment wel hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Waar staat dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Even fappen en je bent weer meteen geconcentreerd!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:24 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb gewoon chronisch slaap tekort. Vandaag op het werk verloor ik soms de verbinding tussen mond en wat ik wou zeggen.
Zijn die er van alleen de SC, en zo ja: waar?quote:
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008quote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zijn die er van alleen de SC, en zo ja: waar?
Je beseft uiteraard dat met No woman no cry "Nee, vrouw, niet huilen" wordt bedoeld?quote:
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je beseft uiteraard dat met No woman no cry "Nee, vrouw, niet huilen" wordt bedoeld?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zijn die er van alleen de SC, en zo ja: waar?
BobbyBaasquote:
Emimich snapt wel meer niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je beseft uiteraard dat met No woman no cry "Nee, vrouw, niet huilen" wordt bedoeld?
BKquote:
Ik weet het!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zoek een meisjesnaam. Het rijmt op Warijke.
_ A R I J K E
MMMMMMMMMMMMMMMMMMM, Wie weet het?
quote:De correcte schrijfwijze van de titel in het Jamaicaans-Engelse patois zou "No, woman, nuh cry" moeten zijn. Het woord "nuh", dat korter uitgesproken wordt dan "no", staat gelijk aan het Engelstalige "don't".[3]
eindelijk iemand die het herkentquote:
Ik las "maagdcijfers"quote:
Ik wil naar Zeist verdomme.quote:
Dat zegt Emimich ook altijd nadat ie iets doms heeft gezegd.quote:
waar het hart vol van is.....quote:
Ohquote:Op woensdag 3 december 2008 19:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
je doet het fout. Hij zei altijd:BigKahuna
![]()
Maakt mij geen flikker uit.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat zegt Emimich ook altijd nadat ie iets doms heeft gezegd.
....daar knapt je maagdenvlies van?quote:
Kloon present.quote:
Haha, je hapte.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maakt mij geen flikker uit.
Ik was sarcastisch zoals aan de PI te zien is.
[pwn]Ik spreek verdomme al Engels sinds groep 5[/pwn]
Anders nemen we ONZ lekker over. Maak er 1 grote SC van.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:37 schreef GasTurbine het volgende:
We zien nu ONZ wel in een recessie zitten, maar we moeten natuurlijk ook de eigen balk uit de ogen verwijderen. We moeten het jaar 2008 even analyseren, even lekker evolueren, even kijken wat er beter kan, en wat er enorm goed gaat.
Persoonlijk denk ik dat, met de gedaane (en komende) terugkeer van PK, D_A en andere users een periode van afzien en donkerte afgesloten wordt. De zaak dreigde een beetje over-datum te geraken. Toch heerst er nogsteeds een beetje een sluw sfeertje.
Wat kan er beter?
Vergeleken met vorige edities van deze SC worden er fors minder plaatjes, en dan vooral van het .GIF formaat, gepost door de heren Sackboy, PK, GT en consorten. De heren BobbyB en consorten posten amper lekkere wijven in .JPG formaat. Dat was een luchtige formule die het levendig hield. Ook ben ik van mening dat een plaatsje in de OP verdiend moet worden. Sommige users komen om de 5 delen terug om alleen even te kijken of hun UI nog in de OP staat. Dit is natuurlijk van de zotte en de spreekwoordelijke poppen zitten weer eens te dansen (Russische Polka, red)
Daarnaast moet het beter, en natuurlijk kómt het ook beter met Mirre, de vriendin van Noorsbloed. Ik wil dan ook even in dit luchtige stukje tekst vermelden dat we er voor je zijn (tot zover dat kan op een internetforum) en dat we allemaal hopen dat het goedkomt.
Bovenal ziet de afdeling GT het komende boekjaar 2009 met vertrouwen tegemoed.
Reacties en meningen graag.
kushjes.
GT.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:37 schreef GasTurbine het volgende:
We zien nu ONZ wel in een recessie zitten, maar we moeten natuurlijk ook de eigen balk uit de ogen verwijderen. We moeten het jaar 2008 even analyseren, even lekker evolueren, even kijken wat er beter kan, en wat er enorm goed gaat.
Persoonlijk denk ik dat, met de gedaane (en komende) terugkeer van PK, D_A en andere users een periode van afzien en donkerte afgesloten wordt. De zaak dreigde een beetje over-datum te geraken. Toch heerst er nogsteeds een beetje een sluw sfeertje.
Wat kan er beter?
Vergeleken met vorige edities van deze SC worden er fors minder plaatjes, en dan vooral van het .GIF formaat, gepost door de heren Sackboy, PK, GT en consorten. De heren BobbyB en consorten posten amper lekkere wijven in .JPG formaat. Dat was een luchtige formule die het levendig hield. Ook ben ik van mening dat een plaatsje in de OP verdiend moet worden. Sommige users komen om de 5 delen terug om alleen even te kijken of hun UI nog in de OP staat. Dit is natuurlijk van de zotte en de spreekwoordelijke poppen zitten weer eens te dansen (Russische Polka, red)
Daarnaast moet het beter, en natuurlijk kómt het ook beter met Mirre, de vriendin van Noorsbloed. Ik wil dan ook even in dit luchtige stukje tekst vermelden dat we er voor je zijn (tot zover dat kan op een internetforum) en dat we allemaal hopen dat het goedkomt.
kushjes.
GT.
Haha, vet grappig. Dat zeg ik ook altijd als ik stiekem uitgeluld ben maar het niet wil laten merken.quote:
Wat kan er beter?
kushjes.
GT.
Dat zegt Emimich ook altijd als... ach laat ook maar.quote:
Ja, ik maakte 'm al.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zegt Emimich ook altijd als... ach laat ook maar.
Maakt mij geen flikker uit.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, vet grappig. Dat zeg ik ook altijd als ik stiekem uitgeluld ben maar het niet wil laten merken.
Ja inderdaad, de enige tieten hier post ikquote:Op woensdag 3 december 2008 19:37 schreef GasTurbine het volgende:
Wat kan er beter?
kushjes.
GT.
Dat is idd niet zo'n beste zaak.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de enige tieten hier post ik!
Ik word geroepen?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Silentalarm het volgende:
REMLOF HIER. REMLOOOOOOOF REMLOOOOOOOF KOM EENS HIER, KOEKKIE KOEKKIE KOEKKIE?
We zijn dan ook niet allemaal tot zijn 13e in groep 2 blijven zitten.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maakt mij geen flikker uit.
Ik was aan het fappen.
[pwn]Ik fap verdomme al sinds groep 2[/pwn]
Wat kan er beter?
kushjes.
GT.
Dat was ik niet, dat was een neger.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
GT, wat vind je van hans teeuwen?
Moar niet die van jezelf, helaas. Dus dat telt niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm, ik had:quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We zijn dan ook niet allemaal tot zijn 13e in groep 2 blijven zitten.
Vette pech voor de kabouters.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was een neger.
Klotequote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
GT, wat vind je van hans teeuwen?
Ik postte gisteren nog een 'Bt-tietenpost', alleen faalde ik keihard door anti-hotlink-plaatjes.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hans.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was een neger.
Die maagd is wel scherp.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hmm, ik had:
'Haha, je fapte.'
als reactie verwacht.
"spreekwoordelijke poppen aan het dansen"quote:Op woensdag 3 december 2008 19:44 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Klote
Maar ik heb het dan ook niet zo op podiumcabaret/caberet.
Wieso?
Verkapte-Broekpaling-ik-wil-je-post.quote:
Oh, ik dacht "SILENT, I KIIIL YOUUU".quote:Op woensdag 3 december 2008 19:44 schreef Silentalarm het volgende:
Mijn vader zei net zo. silent, doe je capuchon is af. Je lijkt wel zo'n rare neger. Ik dacht echt zo. Wtf?
Goede vader.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:44 schreef Silentalarm het volgende:
Mijn vader zei net zo. silent, doe je capuchon is af. Je lijkt wel zo'n rare neger. Ik dacht echt zo. Wtf?
Want?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapte-Broekpaling-ik-wil-je-post.
Komende dagen ben ik alleen niet zo scherp meer.
Als ik niet moe was had ik 'm 10 seconden eerder gepost.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht "SILENT, I KIIIL YOUUU".
Whehe, failquote:Op woensdag 3 december 2008 19:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik postte gisteren nog een 'Bt-tietenpost', alleen faalde ik keihard door anti-hotlink-plaatjes.
403 FORBIDDEN.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:46 schreef Silentalarm het volgende:
Geen dikke tetten, wel lekker wijf.
[ afbeelding ]
"Gebeurd". Fail!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, failHeb ik ook wel eens hoor, gebeurd de besten
Maar jij schrijft je username dan weer niet verkeerd.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, failHeb ik ook wel eens hoor, gebeurd de besten
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar jij schrijft je username dan weer niet verkeerd.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:46 schreef Silentalarm het volgende:
Geen dikke tetten, wel lekker wijf.
[ afbeelding ]
Hahaha nee preciesquote:Op woensdag 3 december 2008 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar jij schrijft je username dan weer niet verkeerd.
Dat ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:49 schreef IQM het volgende:
En serieus, alle Hans Teeuwen-imitatoren mogen sterven.
Eensquote:
Gaat de goede kant op iddquote:
Hee jij komt uit 1992quote:
Die mag jij gewoon blijven hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee jij komt uit 1992nu mag je het nieuwe jailbait zijn hier!
Maar je hebt ze wel toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op zulke grote tieten.
Vanaf 8 juli zal ik toch echt een vervangster nodig hebben!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die mag jij gewoon blijven hoor.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee jij komt uit 1992nu mag je het nieuwe jailbait zijn hier!
Jitse is er weer hoorquote:
Iewl, dan word je gewoon oud!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vanaf 8 juli zal ik toch echt een vervangster nodig hebben!
We zijn niet in Amerika hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vanaf 8 juli zal ik toch echt een vervangster nodig hebben!
Inderdaad. Dan word het echt tijd om verder te kijken. Een auto doe je tenslotte ook na een aantal jaar weg.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Tieten, ja. Zulke grote tieten, nee.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Tieten, ja. Zulke grote tieten, nee.
Are you serious?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
We zijn niet in Amerika hoor.
Toen was het hele scherm alweer wit?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tieten ja. (verder kom ik niet!)
jammer, anders konden we nog heul lang fokken voordat we naar bed moesten!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Helaas niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
de rest was idd ineens onleesbaar!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Toen was het hele scherm alweer wit?
Aardig gemikt dan.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
de rest was idd ineens onleesbaar!
HAHAH KALI MOET NA SESAMSTRAAT NAAR BEDquote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jammer, anders konden we nog heul lang fokken voordat we naar bed moesten!
Gelukkig niet!quote:
quote:
Ruilen? Ga jij naar Amerika verhuizen blijf ik hier.quote:
Terrorizing_Cookiequote:
Deal.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ruilen? Ga jij naar Amerika verhuizen blijf ik hier.
HAHAHAHHA!@@!!@21 KALI ZIJN WEKKER GAAT OM 0400 OMDAT DAT DE TIJD IS DAT ECHTE MANNEN OPSTAAN OM TE WERKEN12!@!2!@!@quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAHAH KALI MOET NA SESAMSTRAAT NAAR BED!!111!!1!!1!1!!!111!!
[..]
Gelukkig niet!
Laat me raden, je bent er nooit geweest?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Amerika is een oppervlakkig kutland.
quote:
DAN HAD JIJ GEEN GOEIE DEALER...quote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Amerika is een oppervlakkig kutland en de wiet is er kut.
failquote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoef ik ook niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent er nooit geweest?
Dat is altijd zo simpelquote:
Gebruik die grote waffel van je dan om mij te pijpen ipv onzin uit te kramen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Deal.
Maar dan mag ik dus ook je vriendin batsen.
Oké, nou ja, zonder je vriendin batsen gaat de deal ook doorquote:
Er is maar 1 woordje in deze zin waar ik het niet mee eens ben.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gebruik die grote waffel van je dan om mij te pijpen ipv onzin uit te kramen.
Jij bent niet echt van de weldoordachte opmerkingen, hè?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
grotequote:Op woensdag 3 december 2008 20:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Er is maar 1 woordje in deze zin waar ik het niet mee eens ben.
Tuurlijk, maar zelfs dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:28 schreef BigKahuna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |