Kan jaquote:Op woensdag 3 december 2008 18:29 schreef postmortum het volgende:
bij de op sluit ik me helemaal aan , we zijn hier voor de grappen , maar kunnen ook serieus zijn
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en een uitroepteken of vraagteken achter de TT had ook wel gemogen....
NU IK ER ZO OVER NADSENK KLOPT DAT DING VAN GEEN KANTEN EN IS HET GEWOON RUK OP EEN STOKKIE!@122112![]()
![]()
@!@!!@@!
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef Silentalarm het volgende:
GUPJE! Een speciale paint voor jou en je kapper
De kapper komt
[ afbeelding ]
Jordeeeh?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Faalhaas1 het volgende:
SCHATGRAVERT!@!!!!!!!!!!!!!@!@@12131!!!@!!!
Nog wat gevonden vandaag?
Neequote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Faalhaas1 het volgende:
SCHATGRAVERT!@!!!!!!!!!!!!!@!@@12131!!!@!!!
Nog wat gevonden vandaag?
Komop Pk, Jordy is toch geen faalhaas.?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remlof is mijn vriend...
Paultjuhhhhh is zo mogelijk nog erger dan remlof.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:42 schreef GasTurbine het volgende:
ONZ is dood
Alleen de oneliners van Paultjuhh zijn al een eeuwban waard.
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
Je ziet toch geen verstopte piercing of wel soms?
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:30 schreef Emimich het volgende:
No woman, no cry
No piercing, no whine
En op mij?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:43 schreef Faalhaas1 het volgende:
[..]
Paultjuhhhhh is zo mogelijk nog erger dan remlof.
Ik heb nog op je gestemd bij de awards voor FEE !
Hangen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:49 schreef postmortum het volgende:
wat doet dat terrostische koekje hier
trouwens hebben jullie de stats van november gezien![]()
klb all over the place
Eerst gesloten beurzen jewaids.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Hee Emimich, wil je eens met me afspreken? Ik wil jou namelijk echt super graag een keertje ontmoeten.
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:49 schreef Emimich het volgende:
Ik kan deze maar niet uit mijn hoofd halen!
[ afbeelding ]
KLB HOOLIGANS! SC HOOLIGANS!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:49 schreef postmortum het volgende:
wat doet dat terrostische koekje hier
trouwens hebben jullie de stats van november gezien![]()
klb all over the place
Kun je me nou voor eens en altijd vertellen wat je met dat hele 'gesloten beurzen' gelul bedoelt?quote:
Ging toch over pics?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
Kun je me nou voor eens en altijd vertellen wat je met dat hele 'gesloten beurzen' gelul bedoelt?
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind naaktpics van mij in ruil voor pics van jou niet bepaald een goede deal.
Nee, nee, allebei naaktpics natuurlijk!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind naaktpics van mij in ruil voor pics van jou niet bepaald een goede deal.
veel sterkte...quote:
Ik zie de PM van jouw kant zo wel verschijnen dan.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, nee, allebei naaktpics natuurlijk!
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:43 schreef Faalhaas1 het volgende:
[..]
Paultjuhhhhh is zo mogelijk nog erger dan remlof.
Ik heb nog op je gestemd bij de awards voor FEE !
haha de vraag is dan of je wat terug krijgt....quote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie de PM van jouw kant zo wel verschijnen dan.
Ja, zo werkt het feest natuurlijk niet hč!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zie de PM van jouw kant zo wel verschijnen dan.
Mooie bips.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankjewel.
Ik post een foto van breezerchicks voor elk figuur wat in de [STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS op PK stemt.
STEM*STEM*STEM*STEM*STEM*STEM*STEM*STEM
Hoe werkt het dan wel?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het feest natuurlijk niet hč!
Zulks een interessant idee verdient verdere uitwerking.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef IQM het volgende:
Hoe werkt het dan wel?
die armenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankjewel.
Ik post een foto van breezerchicks voor elk figuur wat in de [STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS op PK stemt.
Grenzen wat zijn dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zulks een interessant idee verdient verdere uitwerking.
Wat wel duidelijk is, is dat ik niet zomaar het risico ga lopen om mijn uit de kluiten gewassen phallus zonder enige vorm van tegenprestatie mogelijk in de inboxen van tientallen KLB-hooligans te zien belanden. Zelfs ik heb mijn grenzen!
Inderdaad, dat vraag ik me ook af.quote:
Heuj, ik heb op 'm gestemd en geen breezerchick gezienquote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankjewel.
Ben je bang dat je droomt ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef GasTurbine het volgende:
Net heb ik trouwens met mijn blote oog Venus en Jupiter en een maan van Jupiter gezien
Wie wil me nu aanraken?
Ga er eerst maar eens goed over nadenken dan.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zulks een interessant idee verdient verdere uitwerking.
Wat wel duidelijk is, is dat ik niet zomaar het risico ga lopen om mijn uit de kluiten gewassen phallus zonder enige vorm van tegenprestatie mogelijk in de inboxen van tientallen KLB-hooligans te zien belanden. Zelfs ik heb mijn grenzen!
Dat wordt dan meeten.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
Inderdaad, dat vraag ik me ook af.
En ik moet ook eerlijk toegeven niet zo veel interesse te hebben in naaktfoto's van Emimich.
Foto's van alleen zijn hoofd voldoen ook prima.
Dan heb ik nog wat anders voor je:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
Leuk, krijgen we binnekort weer een topic met als TT "Slet genaaid, beurs weg"quote:Op woensdag 3 december 2008 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Hee Emimich, wil je eens met me afspreken? Ik wil jou namelijk echt super graag een keertje ontmoeten.
Waar blijft mijn chick! Blij worden gemaakt met een dooie musquote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankjewel.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wat anders voor je:dat is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik ben gewoon nu die eckte eckte baas jeweettoch? Toch niet te geleuven dat de Venusiaėrs en de Jupiterianen ons aardlingen gewoon kunnen bekijken ofniet?quote:
Jou moeten ze eerst ook es laten kruizigen!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wat anders voor je:
afbeelding
Dat zei ze toch ook.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef BobbyB het volgende:
Leuk, krijgen we binnekort weer een topic met als TT "Slet genaaid, beurs weg"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |