Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:30 schreef Emimich het volgende:
No woman, no cry
No piercing, no whine
En op mij?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:43 schreef Faalhaas1 het volgende:
[..]
Paultjuhhhhh is zo mogelijk nog erger dan remlof.
Ik heb nog op je gestemd bij de awards voor FEE !
Hangen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:49 schreef postmortum het volgende:
wat doet dat terrostische koekje hier
trouwens hebben jullie de stats van november gezien![]()
klb all over the place
Eerst gesloten beurzen jewaids.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Hee Emimich, wil je eens met me afspreken? Ik wil jou namelijk echt super graag een keertje ontmoeten.
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:49 schreef Emimich het volgende:
Ik kan deze maar niet uit mijn hoofd halen!
[ afbeelding ]
KLB HOOLIGANS! SC HOOLIGANS!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:49 schreef postmortum het volgende:
wat doet dat terrostische koekje hier
trouwens hebben jullie de stats van november gezien![]()
klb all over the place
Kun je me nou voor eens en altijd vertellen wat je met dat hele 'gesloten beurzen' gelul bedoelt?quote:
Ging toch over pics?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
Kun je me nou voor eens en altijd vertellen wat je met dat hele 'gesloten beurzen' gelul bedoelt?
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind naaktpics van mij in ruil voor pics van jou niet bepaald een goede deal.
Nee, nee, allebei naaktpics natuurlijk!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind naaktpics van mij in ruil voor pics van jou niet bepaald een goede deal.
veel sterkte...quote:
Ik zie de PM van jouw kant zo wel verschijnen dan.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, nee, allebei naaktpics natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |