Dat is idd niet zo'n beste zaak.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de enige tieten hier post ik!
Ik word geroepen?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Silentalarm het volgende:
REMLOF HIER. REMLOOOOOOOF REMLOOOOOOOF KOM EENS HIER, KOEKKIE KOEKKIE KOEKKIE?
We zijn dan ook niet allemaal tot zijn 13e in groep 2 blijven zitten.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maakt mij geen flikker uit.
Ik was aan het fappen.
[pwn]Ik fap verdomme al sinds groep 2[/pwn]
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:37 schreef GasTurbine het volgende:
We zien nu ONZ wel in een recessie zitten, maar we moeten natuurlijk ook de eigen balk uit de ogen verwijderen. We moeten het jaar 2008 even analyseren, even lekker evolueren, even kijken wat er beter kan, en wat er enorm goed gaat.
Persoonlijk denk ik dat, met de gedaane (en komende) terugkeer van PK, D_A en andere users een periode van afzien en donkerte afgesloten wordt. De zaak dreigde een beetje over-datum te geraken. Toch heerst er nogsteeds een beetje een sluw sfeertje.
Wat kan er beter?
Vergeleken met vorige edities van deze SC worden er fors minder plaatjes, en dan vooral van het .GIF formaat, gepost door de heren Sackboy, PK, GT en consorten. De heren BobbyB en consorten posten amper lekkere wijven in .JPG formaat. Dat was een luchtige formule die het levendig hield. Ook ben ik van mening dat een plaatsje in de OP verdiend moet worden. Sommige users komen om de 5 delen terug om alleen even te kijken of hun UI nog in de OP staat. Dit is natuurlijk van de zotte en de spreekwoordelijke poppen zitten weer eens te dansen (Russische Polka, red)
Daarnaast moet het beter, en natuurlijk kómt het ook beter met Mirre, de vriendin van Noorsbloed. Ik wil dan ook even in dit luchtige stukje tekst vermelden dat we er voor je zijn (tot zover dat kan op een internetforum) en dat we allemaal hopen dat het goedkomt.
Bovenal ziet de afdeling GT het komende boekjaar 2009 met vertrouwen tegemoed.
Reacties en meningen graag.
kushjes.
GT.
Dat was ik niet, dat was een neger.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
GT, wat vind je van hans teeuwen?
Moar niet die van jezelf, helaas. Dus dat telt niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm, ik had:quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We zijn dan ook niet allemaal tot zijn 13e in groep 2 blijven zitten.
Vette pech voor de kabouters.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was een neger.
Klotequote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
GT, wat vind je van hans teeuwen?
Ik postte gisteren nog een 'Bt-tietenpost', alleen faalde ik keihard door anti-hotlink-plaatjes.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hans.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was een neger.
Die maagd is wel scherp.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hmm, ik had:
'Haha, je fapte.'
als reactie verwacht.
"spreekwoordelijke poppen aan het dansen"quote:Op woensdag 3 december 2008 19:44 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Klote
Maar ik heb het dan ook niet zo op podiumcabaret/caberet.
Wieso?
Verkapte-Broekpaling-ik-wil-je-post.quote:
Oh, ik dacht "SILENT, I KIIIL YOUUU".quote:Op woensdag 3 december 2008 19:44 schreef Silentalarm het volgende:
Mijn vader zei net zo. silent, doe je capuchon is af. Je lijkt wel zo'n rare neger. Ik dacht echt zo. Wtf?
Goede vader.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:44 schreef Silentalarm het volgende:
Mijn vader zei net zo. silent, doe je capuchon is af. Je lijkt wel zo'n rare neger. Ik dacht echt zo. Wtf?
Want?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapte-Broekpaling-ik-wil-je-post.
Komende dagen ben ik alleen niet zo scherp meer.
Als ik niet moe was had ik 'm 10 seconden eerder gepost.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht "SILENT, I KIIIL YOUUU".
Whehe, failquote:Op woensdag 3 december 2008 19:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik postte gisteren nog een 'Bt-tietenpost', alleen faalde ik keihard door anti-hotlink-plaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |