Iewl, dan word je gewoon oud!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vanaf 8 juli zal ik toch echt een vervangster nodig hebben!
We zijn niet in Amerika hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vanaf 8 juli zal ik toch echt een vervangster nodig hebben!
Inderdaad. Dan word het echt tijd om verder te kijken. Een auto doe je tenslotte ook na een aantal jaar weg.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Tieten, ja. Zulke grote tieten, nee.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Tieten, ja. Zulke grote tieten, nee.
Are you serious?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
We zijn niet in Amerika hoor.
Toen was het hele scherm alweer wit?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tieten ja. (verder kom ik niet!)
jammer, anders konden we nog heul lang fokken voordat we naar bed moesten!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Helaas niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
de rest was idd ineens onleesbaar!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Toen was het hele scherm alweer wit?
Aardig gemikt dan.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
de rest was idd ineens onleesbaar!
HAHAH KALI MOET NA SESAMSTRAAT NAAR BEDquote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jammer, anders konden we nog heul lang fokken voordat we naar bed moesten!
Gelukkig niet!quote:
quote:
Ruilen? Ga jij naar Amerika verhuizen blijf ik hier.quote:
Terrorizing_Cookiequote:
Deal.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ruilen? Ga jij naar Amerika verhuizen blijf ik hier.
HAHAHAHHA!@@!!@21 KALI ZIJN WEKKER GAAT OM 0400 OMDAT DAT DE TIJD IS DAT ECHTE MANNEN OPSTAAN OM TE WERKEN12!@!2!@!@quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAHAH KALI MOET NA SESAMSTRAAT NAAR BED!!111!!1!!1!1!!!111!!
[..]
Gelukkig niet!
Laat me raden, je bent er nooit geweest?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Amerika is een oppervlakkig kutland.
quote:
DAN HAD JIJ GEEN GOEIE DEALER...quote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Amerika is een oppervlakkig kutland en de wiet is er kut.
failquote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoef ik ook niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent er nooit geweest?
Dat is altijd zo simpelquote:
Gebruik die grote waffel van je dan om mij te pijpen ipv onzin uit te kramen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Deal.
Maar dan mag ik dus ook je vriendin batsen.
Oké, nou ja, zonder je vriendin batsen gaat de deal ook doorquote:
Er is maar 1 woordje in deze zin waar ik het niet mee eens ben.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gebruik die grote waffel van je dan om mij te pijpen ipv onzin uit te kramen.
Jij bent niet echt van de weldoordachte opmerkingen, hè?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
grotequote:Op woensdag 3 december 2008 20:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Er is maar 1 woordje in deze zin waar ik het niet mee eens ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |